hölmön viisaasta? Hölmö yrittää olla aina viisas, kuitenkaan onnistumatta siinä, taas viisa on tarvittaessa hölmö ja vrmasti tekee sen tietoisesti.
Mikä
15
764
Vastaukset
- sinkomies
Hullukin voi olla mutta tyhmyydestä sakotetaan
- se niinkin
Ja viisas voi olla olematta älykäs, ja älykäs ei aina ole viisas!
- nyt on itsensä
se niinkin kirjoitti:
Ja viisas voi olla olematta älykäs, ja älykäs ei aina ole viisas!
politikon näkemys hölmöydestä.
nyt on itsensä kirjoitti:
politikon näkemys hölmöydestä.
Olen tavannut henkilöitä joiden älykkyysosamäärä on huomattavasti yli sadan mutta tällainen nuori oli kuitenkin Haukkalassa Neuropsykiatrisessa hoitolaitoksessa.
Saattaa olla niinkin, että oppilas osaa asioita paremmin kuin opettaja ja turhautuu koulussa ja tämä älykkyys kanavoituu älyttömyyksiin.MK- Vai niin
markkukorpinen kirjoitti:
Olen tavannut henkilöitä joiden älykkyysosamäärä on huomattavasti yli sadan mutta tällainen nuori oli kuitenkin Haukkalassa Neuropsykiatrisessa hoitolaitoksessa.
Saattaa olla niinkin, että oppilas osaa asioita paremmin kuin opettaja ja turhautuu koulussa ja tämä älykkyys kanavoituu älyttömyyksiin.MKJohan puhalsit oikean vitsin heti aamutuimaan.. heh, he, hee!
- selityksiäkö?
Saattaa olla niinkin, että oppilas osaa asioita paremmin kuin opettaja ja turhautuu koulussa ja tämä älykkyys kanavoituu älyttömyyksiin.MKHölmöyttä on niin monen laista, esim. ylenpalttinen avoimuus, varsinkin luottamustehtäviä tekevällä henkilöllä se tuppaa olemaan jopa rasite. Selvääkin selvempää on, että kukaan jolla on asioita, jotka eivät kuulu kaikkien korville, välttävät tällaista lörpöttelijää apua pyytäessään, siis he eivät luota edes salassapito velvollisuuteen, jos hänellä tällainen on. Kaikki eivät myöskään halua olla julkisuuden valokeilassa, hoitaessaan omia yksityisasioitaan.
selityksiäkö? kirjoitti:
Hölmöyttä on niin monen laista, esim. ylenpalttinen avoimuus, varsinkin luottamustehtäviä tekevällä henkilöllä se tuppaa olemaan jopa rasite. Selvääkin selvempää on, että kukaan jolla on asioita, jotka eivät kuulu kaikkien korville, välttävät tällaista lörpöttelijää apua pyytäessään, siis he eivät luota edes salassapito velvollisuuteen, jos hänellä tällainen on. Kaikki eivät myöskään halua olla julkisuuden valokeilassa, hoitaessaan omia yksityisasioitaan.
Minua ei ainakaan vielä ole tuomittu virkarikoksesta ja ei ehes ole annettu huomautusta tai vastaavaa .Jos arvoisa kirjoittaja noin toteaa muista luottamushenkilöistä ,jotka toimivat vielä josskin tehtävässä ompa sitten opastus ja ohjaus hunningolla.
Olen kuitenkin aika paljon hoitanut ihmisten asioita,mutta mitä tulee henkilööni minulla oikeus tuoda esiin ne epäkohdat ihan rehelisesti nimellä jossa olen kokenut epäoikeudenmukaisuutta, en ryhdy nimimerkin varjossa "julkisuuden valokeilassa" hoitamaan asioita.Markku Korpinen- sellainenkin
Minua ei ainakaan vielä ole tuomittu virkarikoksesta ja ei ehes ole annettu huomautusta tai vastaavaa .Jos arvoisa kirjoittaja noin toteaa muista luottamushenkilöistä ,jotka toimivat vielä josskin tehtävässä ompa sitten opastus ja ohjaus hunningolla.
Olen kuitenkin aika paljon hoitanut ihmisten asioita,mutta mitä tulee henkilööni minulla oikeus tuoda esiin ne epäkohdat ihan rehelisesti nimellä jossa olen kokenut epäoikeudenmukaisuutta, en ryhdy nimimerkin varjossa "julkisuuden valokeilassa" hoitamaan asioita.Markku Korpinenmahdollisuus, ettet julkimoi ollenkaan? Ylenpalttisuus on puhuessaankin yksinkertaisuutta, mutta sallittakoon se sinulle, kun et muuta voi, etkä osaa.
sellainenkin kirjoitti:
mahdollisuus, ettet julkimoi ollenkaan? Ylenpalttisuus on puhuessaankin yksinkertaisuutta, mutta sallittakoon se sinulle, kun et muuta voi, etkä osaa.
Oletpa hyvin tietoinen toisen elämästä.
Olen kuitenkin jotain tehnyt elämäni aikana,Ja olen vastanut siihen syytökseen mitä aikaisemmin esitettiin.
Elämässä vain olen ollut "julkimoimassa" yksinkertaisena ihmisenä mutten ihan helposti mene kaksinkerroin muutakuin Luojan edessä
Terveisin Markku Korpinen- ole politiikko
Olen kuitenkin jotain tehnyt elämäni aikana,Ja olen vastanut siihen syytökseen mitä aikaisemmin esitettiin.
Elämässä vain olen ollut "julkimoimassa" yksinkertaisena ihmisenä mutten ihan helposti mene kaksinkerroin muutakuin Luojan edessä
Terveisin Markku KorpinenTämän viestin, jonka kirjoitin 8.3.2009 klo 13.20
kertoi aikuinen tyttäreni, oppineensa joko netistä, tai koulusta, ja se pitää useinkin paikkaansa. ole politiikko kirjoitti:
Tämän viestin, jonka kirjoitin 8.3.2009 klo 13.20
kertoi aikuinen tyttäreni, oppineensa joko netistä, tai koulusta, ja se pitää useinkin paikkaansa.Onnitteluni sinulle ylpeä vanhempi tyttärestäsi kun hän on oppinut yhden asian elämässä Koulussa jonka opasti myös sinulle.Siinäkö se elämä on ja se oppi mitä muistaa.
Ylpeä emäntä kertoi naapurin rouvalle ,että tyttärellä on oikein herrasmies sulhasena se on herra jokin puusi mutta en muista mikä se oli.Naapuri hieman avusti muistamisessa olisiko se hampuusi ja niin tuli yhteinen sävel sehän se oli totesivat yhteen ääneen.
Takuulla politiikkaa heh MK- tekemisesi
Terveisin Markku KorpinenSaman olet tehnyt, kuin me muutkin tassun tallaajat, näkemykseni on kuitenkin, että suppea on tuo tietosi todellisuus, asioiden ympärillä. Huomiota kaipaava ihminen, tekee numeron jokaisesta tekemästään asiasta ja uskoo niiden mullistavan maailmaa, tietenkin jos usko on suuri, tulee siitä hyvämieli rakkaalle omalle itselleen.
tekemisesi kirjoitti:
Saman olet tehnyt, kuin me muutkin tassun tallaajat, näkemykseni on kuitenkin, että suppea on tuo tietosi todellisuus, asioiden ympärillä. Huomiota kaipaava ihminen, tekee numeron jokaisesta tekemästään asiasta ja uskoo niiden mullistavan maailmaa, tietenkin jos usko on suuri, tulee siitä hyvämieli rakkaalle omalle itselleen.
Mielestäni minä olen ihan tavallinen ihminen näine tietoineni ja taitoineni jolla koitan mennä eteenpäin elämässä.
Mielestäni ei sinullakaan ole oikeutta ruoskia toista ihmistä.
Olen kuitenkin ollut hyvin paljon eri tehtävissä ja uskon että olen ollut hyvinkin yhteistyökykyinen ja siitä on ihan monta työtodistusta asiasta.
Minusta on hyvä toimia kun voi rakastaa itseä ellei sitä ole jossakin määrin itsetuntoa silloin tarkkailee vain ympäristöä ja toisten tekemisiä halveeraten.
Mielestäni olen oikeutettu mielipiteeseen ja olen vastanut niihin omalla persoonallisella tavalla.
En ole halunnut Teitä loukata.
Terveisin Markku Korpinen- hyvät....
selityksiäkö? kirjoitti:
Hölmöyttä on niin monen laista, esim. ylenpalttinen avoimuus, varsinkin luottamustehtäviä tekevällä henkilöllä se tuppaa olemaan jopa rasite. Selvääkin selvempää on, että kukaan jolla on asioita, jotka eivät kuulu kaikkien korville, välttävät tällaista lörpöttelijää apua pyytäessään, siis he eivät luota edes salassapito velvollisuuteen, jos hänellä tällainen on. Kaikki eivät myöskään halua olla julkisuuden valokeilassa, hoitaessaan omia yksityisasioitaan.
...immeiset Markun kirjotella tänne mahollisimman paljon, ja koettakkee huastattoo sitä. Oesi sen verran vähemmän häeriöksi ja haetaksi tärkeemmilla ja hyövyllisemmillä foorumiloella.
hyvät.... kirjoitti:
...immeiset Markun kirjotella tänne mahollisimman paljon, ja koettakkee huastattoo sitä. Oesi sen verran vähemmän häeriöksi ja haetaksi tärkeemmilla ja hyövyllisemmillä foorumiloella.
Antaakeehan hyvät ihimiset mahottaman paljon noita kommenttia ja paskaa silimilleni.
On tämä jännää missä on se paikka ollut missä olen häiriötä tuottanut kirjoittajalle ja missä on tärkeämpi paikka kirjoittajalle kuin huusi ja jos se vielä on ulkona voi sen käyttää hyödyksi.
Näin toimimalla omenapuukin kasvaa Lieksalaista hedelmää ja omenahan ei kauas putoa puusta, joten näin tämä perinne säilyy mitä kirjoittaja tahtoo.
Eli ollaan nurkkakuntalaisia muita ihmisiä ei siedetä heitetään, herjaa pensaikosta tuntemattomia ihmisiä kohtaan.
Markku Korpinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4013013V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!944556Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1154163- 513698
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳553410- 1203377
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul502301- 432261
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312074On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva151733