vahinko housuissa

tytti

Vaikuttaako kävelyyn mitenkään se että kakat tai pissat on housussa.

16

6549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkimusten

mukaan sen ei ole todettu haittaavan.

• tina

Kyllä se vaikuttaa kävelemiseen jos kakat on housuissa.
      Eräs ystäväni kakkasi housuunsa joitakin vuosia sitten,ja hän käveli hyvin oloisesti jalat levellään.
      Pissat housuissa ei vaikuta mitenkään kävelyyn.

• elias k.

... romaanissa (Täällä Pohjantäden alla) pikkupoika huusi ohikulkijalle
      - Onko tulla patkat houtuitta, kun nii tälkeen näkösenä kävelet?

• Piikinki

No se riippuu aivan siitä, että miten siihen itse reagoit. Jos sua iljettää koko tilanne, niin vaistomaisesti pidät jalkoja erilläsi. Jos sitten taas ei, niin ei sitä kukaan huomaa, paitsi hajusta tietenkin, jos sulla on isompi tullut housuun.

Löysät housut jäävät alkavat molemmissa tapauksissa roikkumaan, joten suosittelen lämpimästi suht kireitä.

• tytti

Onko sulla kokemusta housuihin kakkaamisesta.
        Oletko koskaan nähnyt naista tai miestä kakat housuissa.

• lissu

Kyllä se vaikuttaa kävelemiseen jos kakka on housuissa.
      itselläni kävi vahinko viime viikolla että kakka meni housuun kaupungilla.
      Mulla tiukat farkut päällä ja jouduin kävelemään jalat levellään.
      kävely kakat housuissa on hyvin hankalaa.

• reija

Multa pääsi kakka housuun eilen työpaikalla olen työssä kaupan kassalla vaikka kuinka yritin pidättää kakka tuli housuun.
      Ei ollut mukava tunne palvella asiakkaita kakat housussa ja läksin pois kassalta vaikeasti kävellen jalat levällään, kun kakka tuntui valuvan sukkahousuissa pitkin jalkaa.
      Työkaverini kysyi pukuhuoneessa ootsä paskonu housuus. mun oli tunnustaa nolona että näin päässyt käymään.

• lirauta

niin kauvan kun pysyy huosussa/vaipassa nou hätä mitä nyt pylly pullottaa. pikku housuista se karkaa helposti puntiin joka tuntuu hiukan ikävältä. Kassalla tapahtun vahinkossa se leviää istuessa varmasti pikku housun ohi ja varmasti ikävä kävely pukukopille.

• Lenkkeilijä 2

Riippuu onko kakkaa miten paljon housussa ja onko kokenut samanlaista aiemmin. Pienet kakat housussa eivät välttämättä laita haaroja vielä levälleen, mutta isommat kakat saattavat aiheuttaa ankkamaisen kävelytyylin. Itselläni on tullut sen verran monesti kakat housuun että pystyy kävelemään normaalisti keskikokoiset kakat housussa, mutta isot kakat yrittävät saada aikaiseksi ankkamaisen kävelytyylin.

Muutamia vuosia sitten näin eräässä pienimuotoisessa talviriehatapahtumassa n. 19-vuotiaan tytön, jolla oli todella isot kakat housussa. Olin melko lähellä hänen takanaan, eikä takapuolella olevasta kohoumasta ja muodosta voinut erehtyä. Tyttö käyttäytyi normaalisti pienessä väkijoukossa aivan kuin hänellä ei olisi kakkaa housussa ollutkaan ja näin hänen kävelevän pian pois täysin normaalein askelin.

Tyttö oli vieläkin kokeneempi housuun kakkimisessa kävellessä isot kakat housussa normaalisti tai sitten hän ei halunnut herättää huomiota ankkamaisella kävelytyylillä :)

Onko Tytti sinulla itselläsi tullut koskaan kakat tai pissat housuun?

• Anonyymi

Pisut housuissa eivät vaikuta kävelyyn.

Kakat saattavat vaikuttaa kävelyyn riippuen miten kiinteä kakka on ja miten paljon leviää. Mikäli kakka pysyy pikkuhousuissa on helppo kävellä normaalisti. Jos taas kakka alkaa valua alas lahkeita on normaalisti kävely vaikeampaa.

• Anonyymi

Kaksitoista vuotta kesti kokeilusi ja nyt kerrot tulokset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaksitoista vuotta kesti kokeilusi ja nyt kerrot tulokset.

Näin kertoo itse palsta kyyläri ukko64 tyypillinen skitsoafektiivinen tapaus

• Anonyymi

Olin kaupassa asioilla ja stten alkoi vatsa oudosti kurisemaan. Kiiruhdin kassalle, maksoin ostokseni ja nopeasti autoon. Juuri ennenkuin pääsin autolle. Ripuli iski ja sonnat pursuivat housuihin. Sitä tuntui olevan joka paikassa. Laitoin ostoskassin penkille ja kotiin 25 minutin ajomatka. Kyllä tuntui vähän oudolta. Parkista piti sitten kävellä sisään. Mitähän naapurit ajattelivat, jos sattuivat näkemään kun vaivaloisesti, jalat levallaan kävelin sisään. Kylppäriin ja vaatteet kasaan suihkun alle, missä niitä huuhtelin runsaalla vedellä. Ei se oikeastaan niin pahalta tuntunut, oudolta vaan.

• Anonyymi

Millaiset vaatteet sulla oli päällä kun vahinko sattui? Munkaan mielestä kakat housussa eivät tunnu ikäviltä ja siihen tottuu yllättävän nopeasti. Itse jouduin olemaan kerran neljä tuntia kakat housussa eikä se minua hirveästi haitannut.

• Anonyymi

Olen nähnyt useamman kerran äitini kakat housussa ja hän on aina kävellyt ihan normaalisti.

• Anonyymi

Kyllä se housuun kakkaaminen vaan hyvältä tuntuu. Omasta kokemuksesta voin sanoa että tiukat housut tai lyhyet shortsit lenkkipolulla ym. julkisella paikalla ja pieni kiima päällä se kakka tulee housuun välillä enempää ajattelemattakaan. Jälkitoimenpiteitä ja kiinni jäämistä voi miettiä sitten jälkeenpäin :) Jotain tullut kuvattuakin, twitter.com/kinkykidddo

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2122
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1775
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1260
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      698
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      696
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe