kohti divaria. Vaikea on enää kääntää syöksykierrettä. Televisiossa Saarela oli maansa myynyt.
Rauma on nyt pahassa kriisissä.
Turhautunut ja eripurainen Lukkojuna puksuttaa
2
245
Vastaukset
- Voi Voi Voi
Todennäköisesti juuri nämä kohtaavat kevään finaalissa.
Luulen Ässien olevan etulyöntiasemassa. Joukkueessa on koko vuoden ollut hyvä syke päällä ja peli on kehittynyt kohti kevättä. Tahto on kovempi kuin Lukolla.
Veikkaan siis Lukkoa viimeiseen taistoon liigapaikastaan. - lukkofan89
On pakko tunnustaa et Lukon kausi ei mennyt parhaalla mahdollisella tavalla. Onnittelut Tps:lle jatkopaikasta. Mä seuraan ainakin pudotuspelejä vaikka Lukko ei olekkaan kahdeksan parhaan joukossa.
Tulen jatkossakin seuraamaan sm-liigaa vaikka nyt kävisi niin onnettomasti et Lukko tippuisi mestikseen vaikka toivottavasti niin ei käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946779- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551198Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢461061Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981027Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41899