ihana loppuelämä:)

Maarit:)

Haluan Antarktiksen risteilylle ja Islannin kuumiin lähteisiin.Kivuta mahdollisimman monen tunturin ja vuoren laelle.Olla eräoppaana Lapissa.Eiköhä täs oo jo aika kivasti tekemistä...sit voiski loppuajan maalata tauluja pienes mökis Lapin metässä ihana talvi ympärillä siemaillen punkkua ja odottaa lapsia ja niiden lapsia visiitille...välil patikoida reppu seläs metsään...Wau...Haluuuu

11

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<

      olisi nastaa opiskella.tehdä töitä.Liikkua.harrastaa.ja Mennä ja Tulla ja sitten ennen kaikkea matkata sitten ulos helsingistä maaseudulle ja seurata raveja ja sitten Oppia käyttään smokkia

      • <<<

        1.AJAA AJOKORTTI


      • <<<<
        &lt;&lt;&lt; kirjoitti:

        1.AJAA AJOKORTTI

        1.AJAA AJOKORTTI
        2.OMISTAA USEITA ERI MERKKISIÄ AUTOJA
        3.OMISTAA AUTOJA MERSUSTA MOSSEEN
        4.OMISTAA KOIRA


    • VanCover

      1. Ostakaa osakkeita
      2. Ostakaa osakkeita
      3. Ostakaa osakkeita
      4. Ostakaa osakkeita

    • <<<<

      1.olisi upeaa opiskella
      2.seurustella
      3.olla kihloissa
      4.omistaa lauma koiria
      5.omistaa eri merkkisiä autoja mm saabeja ja ladoja

    • rullakebabibi

      Mäkin haluan antikristuksen risteilylle, parantaiskohan se mun lukihäiriöni jos myisin sille sieluni?

    • MV

      Juu o aika paljo sellasia tekemät mitä normitapaukset tehny vaik kui..mut jääköön mun puolest tekemättä

    • jk

      vai nin

    • Kissakuningatar

      Mut sit on kyl paljo sellasiaki mitä aion ja haluan tehä..

    • Pakosta pohtinut

      Ekana kannattaa jokaisen huolehtia, että testamentti on tehty ja vielä muodollisesti oikein. Elinluovutukortti kukkaroon, mahdollinen hoitotestamentti myös on viisasta tehdä. Miettiä minkälaiset hautajaiset haluaa, ettei sukulaisten tarvitse niitä pähkäillä, jos haluaa erilaista musaa hautajaisissaan, kandee sekin itse laittaa paperille toiveen muodossa.
      Kun velat vielä saa hoidettua (vakuutus) niin sitten kelpaa painaa kohden elämää, minkä kukin vain pystyy.
      Olisi hyvä jos elämästä aikanaan erkanaa kyllin saaneena, eikä elämään kyllästyneenä! Kaikkeahan ei tarvitse silti kokea. Kunhan uskaltaa elää!

    • Kaarlo Kukkanen

      Voitin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe