harmittaa, mutta olen ylpeä taistelusta, kuten viime vuonnakin.
Kova vääntö
3
338
Vastaukset
- koskaan...
noin hyviä häviäjiä kuin Ilveksen fanit, siis ainakin sinä. Täällä ei ole kuin puupäitä heh. Harmittaa vain, että sen piti olla Ilves jonka kanssa Pelicans joutui ratkomaan jatkosta. Sovitaan että ensi kaudella kohtaamme finaalissa ;-D Hyvää jatkoa Tampereelle. :-)
- mutta kaikkien vaiheiden
jälkeen on tähänkin oltava tyytyväinen. Ilves löysi taistelun viime hetkillä..Pelicans nyt vaan ehkä oli sen karvan verran parempi. Ensi vuonna uudet kujeet ja Onnea vielä Bluesin kaatoon.
- mieltä,
mutta kaikkien vaiheiden kirjoitti:
jälkeen on tähänkin oltava tyytyväinen. Ilves löysi taistelun viime hetkillä..Pelicans nyt vaan ehkä oli sen karvan verran parempi. Ensi vuonna uudet kujeet ja Onnea vielä Bluesin kaatoon.
onnea Pelicans Bluesin kaatoon!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442