Mies bulimikot! (sori oli ihan pakko:))

bulimikkoo

Juteltiin kerran ystävän kanssa ja mun ystävä sano mulle kerran et sun pitäis hankkii itselles sielunkumppani,niiku miesbulimikko.Sit voisitte aina yhes laattaa:D Tää oli must niin ihana ajatus et oli pakko jakaa tää teidän kanssa. Mitä luulisitte mies bulimikot tai naisetkin haluaiasitteko ja voisitteko seurustella toisen kanssa jolla on sama sairaus?Itse en ole koskaan seurustellut enkä haluakaan.Olen tosin tapaillut useita kuukausia joidenkin kanssa.Koen kuitenkin että bulimia on elämäni rakkaus,josta en halua päästä ikinä eroon.

8

749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olishan se helpompaa kun toisella olisi sama sairaus. Itse tosin en välitä seurustella, on masennus ja kaikki. En luota ihmisiin.

    • yksi vain_

      "Koen kuitenkin että bulimia on elämäni rakkaus,josta en halua päästä ikinä eroon"

      Mitä sellainen "rakkaus" on joka tuhoaa sun terveytes, hampaasi, tuhoaa luustosI, tekee sut ehkä hedelmättömäksi jne. HELLOU???

      • coffin

        sama kuin nainen elää väkivaltaisen miehen kanssa suhteessa, melko lailla sama juttu.


    • onkin

      Poistettu.

    • mikkobuli

      En mä siinä kyllä mitään romanttista näe.

      T: Mikko Buli

      • buliminna

        En mäkään..enkä kyllä haluaisi yhdessä oksennella, vaan pikemminkin tukea toinen toista pääsemään sairaudesta eroon sellaisessa tilanteessa. Onnistuessa siitä voisikin tulla kaunis tarina.


      • mikkobuli

        Olen jo päässyt irti siitä..nyt mulla on ibd nimittäin haavainen paksu ja peräsuolen tulehdus


    • Potati

      Olen itse bulimikko, ja aviomieheni samaa sorttia. Varmaan olisi ihan kivaa jos oltaisiin vielä siinä vaiheessa jossa bulimia on "elämän rakkaus", siinähän sitten ahmittaisiin hyvässä seurassa ja laatattaisiin vuorotellen... Mutta ei, nyt se on lähempänä helvettiä ja toisen sairaus tekee paranemisesta NIIN PALJON VAIKEAMPAA.

      Ensinäkin bulimiamme ovat eri tyylisiä, joka tarkoittaa että emme oikeastaan ymmärrä toisiamme kovin hyvin tässä asiassa. Minulle ahmiminen ja oksentaminen ovat rituaali, jota toteutan yksin ollessani. Välillä (kuten nyt) on kausia jolloin oksennan ja uudelleensyön aamu- tai iltapalan, mutta silloinkin mies on joko nukkumassa tai poissa kotoa. Ukko sitten taas oksentaa aika lailla joka aterian jälkeen osan ruuasta, olin kotona tai en, ja epäilen että lisäksi harrastaa myös yksin kotona ollessaan ahmimissessioita.

      Kun sovimme yrittävämme kovemmin, toisen epäonnistuminen vetää toisen mukanaan. Kun molemmat on heikkoja niin tuntuu että talo on jatkuvasti romahtamaisillaan.

      Pahinta on se, että minä käytän hänen käytöstään oikeutuksena kaikelle paskalle mitä itse toteutan. Jos joskus syömme vaikka jäätelöä vähän ennen nukkumaanmenoa, toivon hänen oksentavan sen jotta voin itse tehdä samoin hänen mentyä nukkumaan. Jos hän ei oksenna, koen suurta häepää, mutta kun hän oksentaa niin itsekin voin. Tai kun itse taistelen ahmimistarpeen kanssa, ajattelen sitä kun mies edeltävänä iltana on ollut oksentamassa. Ja jopa viiltelyn oikeutan sillä että eipä miehelläkään mene hyvin. Eikä kyllä rahan tuhlauskaan tunnu niin pahalta kun toinen tuhlaa yhtä paljon, ellei jopa enemmän.

      (Rahaa menee tietysti noin tuplasti kun on kaksi harrastamassa.)

      Emme puhu asiasta koska se on molemmille vaikeaa ja häpeällistä. Haluan jatkuvasti vain sanoa miehelle syömisen jälkeen että älä kiltti enää oksenna, pelkään puolestasi, mutta miten voin sanoa mitään olematta teköpyhä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe