Cluso voi poistattaa täältä aivan mitä haluaa!
Pyysin ihmisiä, etteivät he provosoisi tätä kyseistä nimimerkki clusoa (huom. nimimerkki).
Ja tämä viesti on nyt poistettu! Miksi!
Onko tällä kyseisellä tyypillä jonkinlaisia oikeuksia sairautensa takia?
Eikö ennemmin olisi poistettava nuo hänen uhkailunsa esim. krp:tä kohtaan? Vai katsotaanko, että uhkailu olisi sallittua täällä?
Ymmärrän kyllä tämän kyseisen henkilön kirjoittelun mainosarvon tälle palstalle, mutta joku tolkku siinäkin. Itseäni ei naurata ainakaan pätkääkään nuo hänen juttunsa!! Ja uralin jos luet tämän voisitko myös vastata tähän kysymykseen?
onko
8
555
Vastaukset
- AdaFlink
... niin hiton hyvä selostamaan ja valehtelemaan, että se voi pyörittää ylläpitoa miten tahtoo. Miksi se ei rekkaa nikkiään, että vois ite hallita poistoja? Aivan oikein. Kun se oikein kunnolla sekoilee, niin se voi väittää, että kirjoitukset eivät ole olleet hänen, vaan joku on feikannu.
Mulle se on mun sähkäriin leuhkinu, jotta miten hänen taholtaan (ja poliisin taholta) on informoitu Suomi24, että mun juttuja tarkkaillaan ja en voi enää kaikkia kirjoittaa. Melkoisen nopeasti mun kommentit lähteekin, kun oion sen valehteluja ja poiston perustena tietenkin; ei ole verkostomarkkinointia. Ei kyllä maha tollanen uhittelukaan ja tappeluihin haastaminen olla sitäkään vertaa verkostomarkkinointia, kuin edes capitaa.
Jos mä olisin kommentoinu tohon ketjuun ja olisi ollut paljon kommentoitavaa, niin varmaan olis mun jutut lähteny pois.
Se on vaan niin ressukka, että se ei kestä itseensä kohdistuvaa totuudessa pysyvää arvostelua ja huutaa, kuin pieni pentu hiekkalaatikolla apua ulkopuolelta.
PS. Se muuten on sellanen höyrypää, että se on todellakin vuonna 2003 kirjoittanut Valkoiseen taloon (mulla on copy siitä kirjeestä).
Ja mitaan ette voi...- muuten
itse väitti jossain viestiketjussa, ettei olisi ollut laitoshoidossa koskaan. No en sitä tiedä, enkä enempää kommentoi, mutta hiukan uskomattomalta tuntuu.
Vai etttä valkoiseen taloon. Ja mikähän mahtoi olla aihe tälläkertaa?
- on keisari!
Cluso on täällä ylivoimainen, täysin ylivoimainen.
Kerää hirvittävät luvut lukijoita ja vastauksia, joita lähelle ei pääse kukaan.
Hän selvittää totuuden asiassa kuin asiassa ja osaa jopa pyytää anteeksi. 100 % herrasmies ja täysi kommando. Joka naisen unelmavävy.
Muutamilla ei kestä hermo. Kannattaa jättää silloin tämä foorumi väliin. Cluso toivottavasti palkataan tänne maksulliseksi avaajaksi. Kun ei täällä ole tarkoitus keskustella kenestäkään kirjoittajasta vaan verkostomarkkinoinnista. Sen takia ne kaksi aloitusta tuosta kyseisestä nimimerkistä poistettu.
Ei ole uhkailu sallittua, mutta jokainen vastaa omasta kirjoituksestaan itse, viestin sisällöstä vastaa yksin se joka viestin on kirjoittanut.
Jos huomaat viestin jossa on uhkaus niin voisitko ilmoittaa siitä.
Suomi24 keskustelun säännöissä on mm.
Suomi24.fi pidättää itsellään oikeuden poistaa asiattomat lausunnot keskusteluista. Toistuvasta häiriköinnistä keskustelusivuilla seuraa IP-osoitteen jäljitys ja tarvittavat jatkotoimenpiteet.
Kirjoittajaa sitoo Suomen laki ja lakia rikkovien viestien kirjoittaja voi joutua teksteistään oikeudelliseen vastuuseen ja saada sakkoja.
Suomi24.fi ei ota minkäänlaista vastuuta keskusteluissa esitetyistä väitteistä tai niiden aiheuttamista seurauksista.
Muutama esimerkki
http://turvallisuus.suomi24.fi/rangaistus/- AdaFlink
... huomio huomata, että tuon cluson aloittamassa viestiketjussa oleva linkki onkin nykyään ymmärretty verkostomarkkinoinniksi ylläpidossa. Onko se verkostomarkkinointia, jos veri lentää ja turpaan tulee?
Onko se verkostomarkkinointia, että forumilla samaisessa ketjussa mainitaan linkki, jossa otetaan vastaan jotain turpaanvetotarjouksia? Onko cluson ketjussa haistattelut poliisille verkostomarkkinointia? Ainakin, kun mä sanoin poliisia homo-runkkariks´ niin viesti lähti alta aikayksikön (mahtaa lähteä tämäkin)
Ja mitaan ette voi... - viestin aloittaja
lukenut tuota cluson aloitusta otsikolla "jonnekkin on tulossa tuulta". Lukaisepas läpi ja kerro kuinka paljon löydät verkosto markkinointia tästä?
Yleensäkin tämän cluson kirjoitukset ovat uhkailuja joitakin henkilöjä tai tahoja kohtaan.
Mitä helvetin yhtymäkohtaa näät niissä verkostomarkkinointiin?
Jos tämä wincapita soppa on hyväksytty verkostomarkkinointi keskusteluun, niin pysytään edes siinä aiheessa, eikä uhkailla koko yhteiskuntaa. AdaFlink kirjoitti:
... huomio huomata, että tuon cluson aloittamassa viestiketjussa oleva linkki onkin nykyään ymmärretty verkostomarkkinoinniksi ylläpidossa. Onko se verkostomarkkinointia, jos veri lentää ja turpaan tulee?
Onko se verkostomarkkinointia, että forumilla samaisessa ketjussa mainitaan linkki, jossa otetaan vastaan jotain turpaanvetotarjouksia? Onko cluson ketjussa haistattelut poliisille verkostomarkkinointia? Ainakin, kun mä sanoin poliisia homo-runkkariks´ niin viesti lähti alta aikayksikön (mahtaa lähteä tämäkin)
Ja mitaan ette voi...Oli tarkoitus aamulla katsoa se video joka oli siinä ketjun avauksessa, nyt kävin katsomassa ja poistin sen ketjun, kun ei siinä avausviestissä ollut verkostomarkkinointia, eikä wincapitaa vaan linkki väkivaltavideoon.
AdaFlink hei, en ole juurikaan poistanut sinun viestejäsi, ja harvoin tulee sinun viesteistä poistopyyntöjäkään kuin ehkä pari viime vuonna.
Nyt siitä viestistäsi tässä ketjussa http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000042339344
tuli poistopyyntö, ja se sinun viesti oli kopio nimimerkin Cluso627 viestistä. Poistopyyntö perusteena oli siinä viestissäsi, Cluso627 nimimerkin viesti V.... sanoja, ja uhkaus.
Ylläpito poisti sen viestin. Ylläpito ei ole kuitenkaan poistanut alkuperäistä viestiä joka on yhä täällä http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000041113190
Poistan tuon avauksen.
Sinun omista mielipiteistä yms kannanotoista ei ole tullut sanomisia. Hyvää illan jatkoa ja yötä!viestin aloittaja kirjoitti:
lukenut tuota cluson aloitusta otsikolla "jonnekkin on tulossa tuulta". Lukaisepas läpi ja kerro kuinka paljon löydät verkosto markkinointia tästä?
Yleensäkin tämän cluson kirjoitukset ovat uhkailuja joitakin henkilöjä tai tahoja kohtaan.
Mitä helvetin yhtymäkohtaa näät niissä verkostomarkkinointiin?
Jos tämä wincapita soppa on hyväksytty verkostomarkkinointi keskusteluun, niin pysytään edes siinä aiheessa, eikä uhkailla koko yhteiskuntaa.Kiitos huomautuksesta. Olisin sen poistanut jokatapauksessa, katsoin sen videon nyt. Ei ole tullut poistopyyntöä, jos joku olisi esim. eilen ilmoittanut ylläpitoon niin ylläpito olisi sen poistanut heti aamusta. Poistin sen nyt.
Wincapita tarvitsisi oman palstan, muut verkostomarkkinointi aiheet jää.
Ylläpito oli avannut jälleen uuden palstan http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000017&conference=4500000000002004
hei hei ja hyvää illanjatkoa ja yötä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307748- 545778
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa793268Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72883Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3261314Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071