Muslimi Suomalainen

"Monikulttuurisuus" on mielenkiintoinen asia. Itsenäinen, tasa-arvoinen, jne, Suomalainen nainen. Mikäli hän liittoutuu muslimimiehen kanssa Suomessa, niin satavarmaa on se, että hän muuttuu muslimiksi, eikä päinvastoin. Mikäli toinen Suomalainen nainen muslimimaassa liittoutuu muslimimiehen kanssa, niin hänkin muuttuu muslimiksi. Toisinpäin ei missään olosuhteissa.

Olenko väärässä, kun arvelen että tätä menoa Suomesta tuleekin yksikultturinen maa?

5

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.;:!?-='"„...

      Vastavuoroisuus, tasa-arvoisuus ja oikeudenmukaisuus eivät kuulu liikkeeseen jonka olennaisena osana on sisäänrakennettu ekspansiomekanismi mainitsemallasi tavalla ja johon kuuluu myöskin uskonnonvapauden tukahduttaminen. Muslimit eivät hyväksy YK:n ihmisoikeusjulistuksen uskonnonvapausartiklaa eivätkä salli muslimin luopua uskostaan.

    • Uskontojen välisiä liittoja tapahtuu varsin vähän. Lisäksi monet päättyvät eroon. Ja lorun lopuksi kaikki naiset eivät käänny islamiin - monet muslimitkin ovat maallistuneita. Työpaikallani on ollut algerialaisten ja turkkilaisten kanssa naimisiin menneitä naisia (tai heidän aviomiehiään), joiden uskonnolle ei ole tapahtunut mitään. Tosin yksikään tuntemani avioliitto ei ole kestänyt - matkamuistoksi tuodut miehet eivät tapaa pysyä kotona.

      Useimmat ulkomaalaisen kanssa solmitut avioliitot eivät ole uskontojen välisiä:

      http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto.shtml/arkistot/kotimaa/2009/02/796096

      http://ihmissuhteet.blogspot.com/2003/09/avioliitto-ulkomaalaisen-kanssa-osa_15.html

      • muka on, joka

        ei noudata Islamin sääntöjä, esim. vaikka "vääräuskoisten" kanssa naimisiinmenon suhteen?

        Jos muslimi kerran voi itse päättää että mitä sääntöjä hän uskonnostaan noudattaa, niin silloin ei ole mitään syytä miksi MITÄÄN muslimien uskonnollista "pyhää" pitäisi kunnioittaa, tai miksi minkään muslimien uskonnollisen tavan vuoksi pitäisi antaa mitään erityisiä vapauksia tai oikeuksia muslimeille. Itseasiassa, silloinhan kaikki ei-toivottavat ja hiukankin epätasa-arvoiset tai epädemokraattiset Islamin piirteet ja tavat voitaisiin suoraan kieltää, koska silloinhan on vain muslimin oma vika, jos hän on niin tyhmä että noudattaa sellaisia tapoja.

        Ainoastaan mikäli islaminusko on jokin täysin vammauttava tila, - sairauteen verrattava psyykkinen häiriö, jolle muslimi itse ei kertakaikkiaan voi mitään - ainoastaan silloin tällaisissa uimahallivuorojen, ympärileikkauslupien ja vastaavien kaltaisissa erityisjärjestelytoimissa olisi mitään järkeä. Tosin silloinkin olisi järkevämpää koittaa lääkityksen ja terapian keinoin parantaa näitä mielenhäiriöistä kärsiviä raukkoja - aivan kuten mielikuvitusmaailmoissa eläviä ja esim. näkymättömien voimien kanssa juttelevia skitsofreenikoitakin koitetaan yhteiskunnan toimesta auttaa.


      • muka on, joka kirjoitti:

        ei noudata Islamin sääntöjä, esim. vaikka "vääräuskoisten" kanssa naimisiinmenon suhteen?

        Jos muslimi kerran voi itse päättää että mitä sääntöjä hän uskonnostaan noudattaa, niin silloin ei ole mitään syytä miksi MITÄÄN muslimien uskonnollista "pyhää" pitäisi kunnioittaa, tai miksi minkään muslimien uskonnollisen tavan vuoksi pitäisi antaa mitään erityisiä vapauksia tai oikeuksia muslimeille. Itseasiassa, silloinhan kaikki ei-toivottavat ja hiukankin epätasa-arvoiset tai epädemokraattiset Islamin piirteet ja tavat voitaisiin suoraan kieltää, koska silloinhan on vain muslimin oma vika, jos hän on niin tyhmä että noudattaa sellaisia tapoja.

        Ainoastaan mikäli islaminusko on jokin täysin vammauttava tila, - sairauteen verrattava psyykkinen häiriö, jolle muslimi itse ei kertakaikkiaan voi mitään - ainoastaan silloin tällaisissa uimahallivuorojen, ympärileikkauslupien ja vastaavien kaltaisissa erityisjärjestelytoimissa olisi mitään järkeä. Tosin silloinkin olisi järkevämpää koittaa lääkityksen ja terapian keinoin parantaa näitä mielenhäiriöistä kärsiviä raukkoja - aivan kuten mielikuvitusmaailmoissa eläviä ja esim. näkymättömien voimien kanssa juttelevia skitsofreenikoitakin koitetaan yhteiskunnan toimesta auttaa.

        islamin.

        Ainoastaan jos kristinusko on jokin täysin vammauttava tila, - sairauteen verrattava psyykkinen häiriö, jolle kristitty itse ei kertakaikkiaan voi mitään - on koulujen uskonnollisissa aamunavauksissa, liikennelaitosten ajokiellossa jouluna ja vastaavien kaltaisissa erityisjärjestelytoimissa mitään järkeä.


      • sananvapauden loppu,
        sharyn kirjoitti:

        islamin.

        Ainoastaan jos kristinusko on jokin täysin vammauttava tila, - sairauteen verrattava psyykkinen häiriö, jolle kristitty itse ei kertakaikkiaan voi mitään - on koulujen uskonnollisissa aamunavauksissa, liikennelaitosten ajokiellossa jouluna ja vastaavien kaltaisissa erityisjärjestelytoimissa mitään järkeä.

        sharia-lait, mielenosoitukset, lähetystöjen polttamiset, Theo Van Goghin murha - ne ovat vakavia asioita.

        "Ainoastaan jos kristinusko on jokin täysin vammauttava tila, - sairauteen verrattava psyykkinen häiriö, jolle kristitty itse ei kertakaikkiaan voi mitään - on koulujen uskonnollisissa aamunavauksissa, liikennelaitosten ajokiellossa jouluna ja vastaavien kaltaisissa erityisjärjestelytoimissa mitään järkeä."

        Eihän niissä mitään järkeä olekaan. Täyttä huuhaa-paskaa ovat, ihan niin kuin muslimienkin uskonnolliset hapatukset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe