Kysymys?

Mitä teet kun mellakat tulee ja tulipalot ja ammuskelut,ruoka loppuun kaupasta,ja anarkia todella tulee joka paikkaan..

32

902

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa, sellaistako aktivoivaa toimintaa suunnittelette aikanne kuluksi?

    • ***.*.*.*.***

      Ei jäädä tuleen makaamaan!

    • puusilimä

      varmaan puolustan itseäni ja perhettäni.. vain vahvimmat selviää.. luonnonvalinnan kautta..

      • jormakko

        Kuolet vain taistelussa... hölmö. Käytä henkisiä taitojasi ja perusta puusilimät taistoon- liittouma. Anna muiden tappaa toisensa ja sitten nouse tuhkasta kuin feenikslintu ja vapauta ihmiskunta kurjuuden kahleista!!


      • puusilimä
        jormakko kirjoitti:

        Kuolet vain taistelussa... hölmö. Käytä henkisiä taitojasi ja perusta puusilimät taistoon- liittouma. Anna muiden tappaa toisensa ja sitten nouse tuhkasta kuin feenikslintu ja vapauta ihmiskunta kurjuuden kahleista!!

        siinä tapauksessa luonto ei ole valinnut minua.
        puolustautuminen on kuitenkin ihan tervettä jos hullut hihhulit riehuvat jokapuolella.


    • jormakko

      Muutan Lappiin ja rupean erakoksi. Metsästän jänöjä ruuaksi ja panen poroja paksuksi.

    • keittää kahvia. Ja lähteä taistoon.

    • cybo-ceronimo-cabriel-61

      Nyyhkytän nurkassa.

    • _sauvaa

      heilauttamalla nostan valtameren vedet, ne hukuttavat anarkistit ja sammuttavat tulipalot, viidellä leivällä ja kahdella kalalla täytän tuhansien ruokakauppojen hyllyt.

    • µµµµµµ

      joltain peikolta?

    • Pyöveli.

      Tulla koska ihmiset ovat luopumassa jumaluskostaan hyvää vauhtia.

      • giljotiini

           
        "Tulla koska ihmiset ovat luopumassa jumaluskostaan hyvää vauhtia."

        Raamatun historiassa on kymmeniä esimerkkejä mitä juuri niille on käynyt jotka ovat luopuneet jumaluskostaan.


      • Kuk regus susej
        giljotiini kirjoitti:

           
        "Tulla koska ihmiset ovat luopumassa jumaluskostaan hyvää vauhtia."

        Raamatun historiassa on kymmeniä esimerkkejä mitä juuri niille on käynyt jotka ovat luopuneet jumaluskostaan.

        lauma hulluja juutalaisia on tullut ja tappanut heidät.
        "Raamatun historiassa on kymmeniä esimerkkejä mitä juuri niille on käynyt jotka ovat luopuneet jumaluskostaan."


      • Pyöveli.
        Kuk regus susej kirjoitti:

        lauma hulluja juutalaisia on tullut ja tappanut heidät.
        "Raamatun historiassa on kymmeniä esimerkkejä mitä juuri niille on käynyt jotka ovat luopuneet jumaluskostaan."

        Entisajasta.
        Silloin ei ollut yhtä skarppeja Ateisteja kun nykypäivänä.
        Ja jos ei ole uskovaisia niin ei ole mellakoitakaan.


      • asdw32.exe
        Pyöveli. kirjoitti:

        Entisajasta.
        Silloin ei ollut yhtä skarppeja Ateisteja kun nykypäivänä.
        Ja jos ei ole uskovaisia niin ei ole mellakoitakaan.

        miten niin ei ole mellakoita jos ei ole uskovaisia. Kyllähän ihmiset voivat mellakoida vaikkeivat uskoisikaan uskontohömppään.


      • Pyöyeli.
        asdw32.exe kirjoitti:

        miten niin ei ole mellakoita jos ei ole uskovaisia. Kyllähän ihmiset voivat mellakoida vaikkeivat uskoisikaan uskontohömppään.

        Kun muutenkin menee hyvin.


      • 34på
        Pyöyeli. kirjoitti:

        Kun muutenkin menee hyvin.

        "Muutenkin menee hyvin" Oletko katsonut V -elokuvan siinä hyvä esimerkki.


      • Kuk regus susej
        Pyöveli. kirjoitti:

        Entisajasta.
        Silloin ei ollut yhtä skarppeja Ateisteja kun nykypäivänä.
        Ja jos ei ole uskovaisia niin ei ole mellakoitakaan.

        juutalaiset eivät enää ehdi kaikkia vääräuskoisia tappamaan, tai sitten jumala ei enää anna sellaisia käskyjä, koska jumala on eläkkeellä.


      • Pyöveli.
        34på kirjoitti:

        "Muutenkin menee hyvin" Oletko katsonut V -elokuvan siinä hyvä esimerkki.

        Eikä siihen ole edes mitään tarvetta.

        Elokuvat nimittäin perustuvat vain kirjailijoiden kirjoituksiin kuten raamattukin.

        Ihan vaan tiedoksi.

        Olen itse 100% varma että jumalia ei ole ja kuitenkin elämä hymyile.
        Joten ei ole pienintäkään tarvetta juosta kylillä riehumassa.


    • Kössönöm

      Onko vallankumous alkanut?

    • Retrohetero

      alkaa sytyttelemään tulipaloja, ammuskelemaan,
      syömään kaikki ruuat..?

      Luulen että virkavalta ottaa asian hoitoonsa, mutta
      sinun on parempi olla törmäämättä minuun ennen sitä...

    • Jormakko

      Tiedätkö jotain paikkaa jossa on jo anarkia tai on ollut anarkia. Mielestäni se on vain hetkellinen tapahtuma. Esim Snake Plisken ja Mad Max, Niisähän oli olevinaan anarkia, mutta sitten oli näitä kauppakyliä ja yhteisöjä joten ei se anarkia kauaa pysy.

    • Miten niin 'kun'?

    • vihtuilija

      et määritellyt tarkemmin tilannekuvaustasi, kaikkien pitäisi ennekolta alkaa käyttäytymään niin kuin "mellakat tulee ja tulipalot ja ammuskelut, ruoka loppuu kaupasta ja anarkia tulee joka paikkaan"...

      Minun mielestäni (jos sillä nyt mitään väliä on, mitä mieltä minä olen) yleisin syy "mellakoihin tulipaloihin ja ammuskeluun ja ruokaloppuukaupasta ja anarkian tulemiseen" on se että niihin varaudutaan! Ts.paniikinlietsontaa on tuollainen kysymyksien asettelu.

      Hyvänä esimerkkinä toimii tapaus WTC. Paniikinlietsojat lietsoivat paniikkia ja mitä tapahtui;elintarvikkeet (varsinkin säilykkeet) menivät kuin kuumille kiville ja kaiken näköiset turvavarusteet (kuten kaasunaamarit) loppuivat kaupoista.

      Kysymys sinulle;miksi yrität lietsoa paniikkia?

    • Kössönöm

      eikä sinulla ole ilmeisesti aikomustakaan keskustella. Mitä tuolla kysymykselläsi edes tarkoitit? Voisitko selventää?

      • µµµµµµµµm

        kuullut taas jotain profetioita. Wilkerson?


      • Kössönöm
        µµµµµµµµm kirjoitti:

        kuullut taas jotain profetioita. Wilkerson?

        Tekee aloituksen, josta ei edes selviä mitä sillä tarkoitetaan ja sitten häipyy mitään selittämättä.


    • TMC1

      ampua.

    • ürpå

      Lataan aseisiin kovia ja katson mitä kellarissa on (perunoita ainakin).

      Kaaos saa tulla... Johan tätä tylsyyttä on piisannutkin.

    • Missukka

      Palaan kotimaahan turvaan.

    • Halusin vaan tietää,mitä vastaatte kysymykseen,joku jo otti David Wilkersonin esille,no se oli syy tähän,miksi kysyin tämän,muutama esimerkki riitäköön mitä on tulossa,eiliset ammuskelut,saksassa ja usassa,ja australian maastopalot,joista osa oli sytytetty,,tämä vaan paljon laajempana,se tulee.

      • Kössönöm

        Aloitit näin:

        "Mitä teet kun mellakat tulee ja tulipalot ja ammuskelut,ruoka loppuun kaupasta,ja anarkia todella tulee joka paikkaan.. "

        - Mitä helvettiä sinä tuolla tarkoitit? Et ole ollenkaan selittänyt kysymyksesi tarkoitusta. Sitten tulet vaan ja kiität vastauksista.

        SELITÄ mitä sinä oikein kysymyksilläsi haet!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe