Ensimmäinen Mooseksenkirja, kuudes luku.
Keitä mahtoivat olla tässä luvussa mainitut jumalan pojat jotka yhtyivät ihmisten tyttäriin? Hmmm....
Jumalan pojat?
7
296
Vastaukset
- Kössönöm
kun en ole ainakaan pappien kuullut puhuvan kuin yhdestä jumalan pojasta.
Kenen kanssa Kain meni naimisiin?
"Kain sanoi Herralle: "Syntini rangaistus on minulle liian raskas kantaa. Kun sinä nyt karkotat minut tältä seudulta, minä joudun pois kasvojesi edestä. Minun on harhailtava kodittomana ja pakolaisena maailmalla, ja silloin kuka hyvänsä, joka minut kohtaa, voi tappaa minut." Mutta Herra sanoi hänelle: "Ei, vaan kostettakoon seitsenkertaisesti sille, joka tappaa Kainin." Ja Herra pani Kainiin merkin, ettei kukaan, joka hänet kohtaa, tappaisi häntä. Niin Kain lähti pois Herran kasvojen edestä ja asettui asumaan Nodin* maahan Eedenin itäpuolelle.
Kainin jälkeläiset
Kain yhtyi vaimoonsa, ja tämä tuli raskaaksi ja synnytti Henokin. Kain oli ensimmäinen, joka perusti kaupungin, ja hän antoi sille nimen poikansa Henokin mukaan."
(ensimmäinen mooseksen 4:13-17)
Jotenkin outo hyppäys siitä että aatamilla ja eevalla oli kaksi lasta, kain ja abel. Abel tapettiin, kain häädettiin jonnekin ja sieltä löytyy jo vaimokin.
Mistäköhän tämä ilmestyi?- Kössönöm
ovat herran tiet.
Joku on mokannut editointivaiheessa ja rutistanut muutaman arkin roskiin. - Eedenin tietotoimisto.
Kössönöm kirjoitti:
ovat herran tiet.
Joku on mokannut editointivaiheessa ja rutistanut muutaman arkin roskiin.Nolo juttu että päättivät olla puhumatta siitä.
Kun katsos kävi näin että tuo jumala kun on jo aika vanha ukko niin alkoi jo silloin tuo dementtia painamaan.
Se oli laittanut postit lappuja seinälle johon oli merkattu mitä piti muistaa taikoa.
Ja koska muisti pätki niin se teki aatamin ja eevan kokoajan vaan uudestaan ja uudestaan kunnes eräänä päivänä hukkasi postit lappunsa.
Tästä johtuen ihmisiä olikin useita miljardeja.
Kaikeksi onneksi lappu katosi muuten täällä olisi jo satojatuhansiamiljardeja ihmistä.
Todiste siitä että dementtia oli kaiken syynä löytyy joka puolella.
Jumala loi ihmisen kuvakseen joka kärsii vanhetessaan dementiasta.
Tämä on faktaa jota ei voitu raamattuun kirjoittaa.
- Gabrielin
aviottomat pojat yhdynnän suorittivat.
- samoja veijareita
joiden lentolaitteilta vaikuttavista koneista kerrotaan toisaalla raamatussa,olikohan Hesekielin ilmestyksissä?Olen nyt niin laiska etten jaksa tarkistaa tätä asiaa.
- Kössönöm
uskikset tulleet selittämään tätä asiaa. Mistähän mahtaa johtua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832