Valtion tulevat säästöt

eläkkeet pysyy ennallaan

Maan hallitus ei saannut vielä toteuttaa eläke iän nostoa, vaan suunnitellaan tuleville vuosille säästöjä ja veroja korottamalla.Lapsilisiin,ansiosidonnaiseen päivärahaa ei saa koskea.vaan säästöt on otettava pysyväistyöttömiltä jotka saavat työmarkkinatukea mitä varten ne roikkuu työttömyys kortistossa loputtomiin nytkin irtisanotaan ammattitaitoista työvoimmaa, nämä ovat vaan ristinä työttömyyskortistossa on vaan työttömiä puleja, mielenvikaisia jne. asumituesta on säästettävä Lieksassa maksetaan yksinäisen työttömän elätys jopa kaksioon asumistukea,työmarkkinatuella on tehtävä pakkotyötä ja työmarkkinatuen kestoaikaa on lyhennettävä 200 päivää ja sen jälkeen työttömän on mentävä töihin työmarkkinatuella joka voi olla 8 tuntia päivä ilman ruokatunteja työttömiä ei työsuojelut koske niitä saa pilkata työpaikalla.Palkkatuki rahat olisi lopetettava kokonaan niistä saadaan säästöjä. pitkäaikaistyöttömlle olisi vain kuntouttava työtoiminta/työharjoittelua kansaneläkeikää saakka

4

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet outo

      Sinulla on TODELLA HYVIÄ mielipiteitä. Jos saisit hallita suomea niin johan meillä elintaso nousisi.Työttömät vaan pilkan kohteeksi ja orjiksi. Siinnä on vaan se vaara että pilkka osuu omaan nilkkaan.Jos olet itse töissä niin voit joutua ilman omaa syytäsi työttömäksi. Jos olet yrittäjä niin asiakkaat kiertää kaukaa tuollaisen firman. Suurin osa ihmisistä tuntee lähimmäisen rakkautta. Siihen kuuluu heikompiosaisista huolehtiminen. Lueppas välillä pätkä raamattua äläkä jotain vanhoja natsikirjoja.

      • Jotain asiantynkää saattoi olla kääntäen kirjoitettuna mutta hieman outoa.
        Siinä olet oikeassa että ihminen pitää ottaa ihmisenä mitä meille Hyvä sanoma opettaa.

        Mutta kenties niitä leikkauksia on tulossa vaikka ministeri asian kiisti, tänään radiosta kuulin jonkun analyytikon puhuvan se tulee seuraavalle eduskunnalle tehtäväksi kovat ovat ajat.MK


      • Juureskuski
        markkukorpinen kirjoitti:

        Jotain asiantynkää saattoi olla kääntäen kirjoitettuna mutta hieman outoa.
        Siinä olet oikeassa että ihminen pitää ottaa ihmisenä mitä meille Hyvä sanoma opettaa.

        Mutta kenties niitä leikkauksia on tulossa vaikka ministeri asian kiisti, tänään radiosta kuulin jonkun analyytikon puhuvan se tulee seuraavalle eduskunnalle tehtäväksi kovat ovat ajat.MK

        Ministeri oli näköjään käynyt parturissa toissapäivänä. Kovat ajat tulee kun eduskuntatalo menee konkurssiin ja palaverit pidetään pyhän olavin kirkon puisilla penkeillä.
        Lieksan uimahallin entiset punnerruspenkit olisivat lyllä kova sana noissa kokouksissa, sillä niissä vois maata kokouksen ajan ja vaikka päräytellä selällään muhkeita pieruja ilmaan.
        Iám lovin it1


    • pieni vero

      Työttömällä on pieni vero 20% vain työmarkkinatuesta, asumistuki ja ylläpitokorvaus 8 euroa on verotonta tukea, sosiaalitoimistosssa työtön saa toimeentulotukea josta ei makseta veroa, työttömän ei pidä vinkua mistään kun olet jouten kotona ei sulla kulu mitään edes vaatteisiin ja ruokaan vain välttämättömään. menee sitä palkansaajalla veroa ja auto on pakko vielä pitää todella kallis peltilehmä. työtön ei tarvitse autoa työharjoitteluun, eikä pankakosken työkaareen sinne voi kulkea jalkaisin kunto siinä kohisten kasvaa vain mitä työtön luulet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe