Maan hallitus ei saannut vielä toteuttaa eläke iän nostoa, vaan suunnitellaan tuleville vuosille säästöjä ja veroja korottamalla.Lapsilisiin,ansiosidonnaiseen päivärahaa ei saa koskea.vaan säästöt on otettava pysyväistyöttömiltä jotka saavat työmarkkinatukea mitä varten ne roikkuu työttömyys kortistossa loputtomiin nytkin irtisanotaan ammattitaitoista työvoimmaa, nämä ovat vaan ristinä työttömyyskortistossa on vaan työttömiä puleja, mielenvikaisia jne. asumituesta on säästettävä Lieksassa maksetaan yksinäisen työttömän elätys jopa kaksioon asumistukea,työmarkkinatuella on tehtävä pakkotyötä ja työmarkkinatuen kestoaikaa on lyhennettävä 200 päivää ja sen jälkeen työttömän on mentävä töihin työmarkkinatuella joka voi olla 8 tuntia päivä ilman ruokatunteja työttömiä ei työsuojelut koske niitä saa pilkata työpaikalla.Palkkatuki rahat olisi lopetettava kokonaan niistä saadaan säästöjä. pitkäaikaistyöttömlle olisi vain kuntouttava työtoiminta/työharjoittelua kansaneläkeikää saakka
Valtion tulevat säästöt
4
424
Vastaukset
- olet outo
Sinulla on TODELLA HYVIÄ mielipiteitä. Jos saisit hallita suomea niin johan meillä elintaso nousisi.Työttömät vaan pilkan kohteeksi ja orjiksi. Siinnä on vaan se vaara että pilkka osuu omaan nilkkaan.Jos olet itse töissä niin voit joutua ilman omaa syytäsi työttömäksi. Jos olet yrittäjä niin asiakkaat kiertää kaukaa tuollaisen firman. Suurin osa ihmisistä tuntee lähimmäisen rakkautta. Siihen kuuluu heikompiosaisista huolehtiminen. Lueppas välillä pätkä raamattua äläkä jotain vanhoja natsikirjoja.
Jotain asiantynkää saattoi olla kääntäen kirjoitettuna mutta hieman outoa.
Siinä olet oikeassa että ihminen pitää ottaa ihmisenä mitä meille Hyvä sanoma opettaa.
Mutta kenties niitä leikkauksia on tulossa vaikka ministeri asian kiisti, tänään radiosta kuulin jonkun analyytikon puhuvan se tulee seuraavalle eduskunnalle tehtäväksi kovat ovat ajat.MK- Juureskuski
markkukorpinen kirjoitti:
Jotain asiantynkää saattoi olla kääntäen kirjoitettuna mutta hieman outoa.
Siinä olet oikeassa että ihminen pitää ottaa ihmisenä mitä meille Hyvä sanoma opettaa.
Mutta kenties niitä leikkauksia on tulossa vaikka ministeri asian kiisti, tänään radiosta kuulin jonkun analyytikon puhuvan se tulee seuraavalle eduskunnalle tehtäväksi kovat ovat ajat.MKMinisteri oli näköjään käynyt parturissa toissapäivänä. Kovat ajat tulee kun eduskuntatalo menee konkurssiin ja palaverit pidetään pyhän olavin kirkon puisilla penkeillä.
Lieksan uimahallin entiset punnerruspenkit olisivat lyllä kova sana noissa kokouksissa, sillä niissä vois maata kokouksen ajan ja vaikka päräytellä selällään muhkeita pieruja ilmaan.
Iám lovin it1
- pieni vero
Työttömällä on pieni vero 20% vain työmarkkinatuesta, asumistuki ja ylläpitokorvaus 8 euroa on verotonta tukea, sosiaalitoimistosssa työtön saa toimeentulotukea josta ei makseta veroa, työttömän ei pidä vinkua mistään kun olet jouten kotona ei sulla kulu mitään edes vaatteisiin ja ruokaan vain välttämättömään. menee sitä palkansaajalla veroa ja auto on pakko vielä pitää todella kallis peltilehmä. työtön ei tarvitse autoa työharjoitteluun, eikä pankakosken työkaareen sinne voi kulkea jalkaisin kunto siinä kohisten kasvaa vain mitä työtön luulet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781731
- 108987
- 94864
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24445