Lauran lesbosuhde

Ellen aivan väärin käsittänyt, niin Laura oli tullut kaapista ulos ja heittäytynyt tyttörakkauden pariin täysin rinnoin. Eihän siinä mitään pahaa, päinvastoin tämä taisi olla parasta koko jaksossa.

17

2100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarja kehittynyt

      olipas tylsä sarja ennen, nyt on kaikkee kivaa ja uutta tsiikattavaa.

      • vastlikka

        Näin kristillisen vakaumuksen omaavana en siedä lesboja ja homoja, joten tästedes katson tv:stä muuta mielenkiintoisempaa kuin Kotikadun täysin pilattua draamaa...Kotikadusta on kadonnut ilo!


      • yök yök

    • katsoja..

      mukava juoni mutta nopeita käänteitä sattuu nykyään kotikadulla, ei meinaa perässä pysyä.
      justhan laura oli niin rakastunutta ristoon ja nyt jo johonkin naiseen.
      samoin karinin touhut, nopeesti on sattunut kaikenlaista.
      mutta käsikirjoittajat tietävät mikä vetää katsojia, homo- ja lesbojutut. ;)

      • koskapa

        heillä on oma lehmä ojassa eli on heidän omaa arkea.


      • Kohta entinen katsoja

        Alusta asti olen sarjaa katsonut, mutta en tiedä, kuinka kauan enää viitsin. Tämäniltainen oli pohjanoteeraus. Ahdisti ja melkeinpä oksetti.
        Alun perin sarjassa oli tavallisia ihmisiä tavallisine iloine ja huolineen, joihin voi itsekin samaistua ja katsoa sarjaa ikäänkuin "kärpäsenä katosta".
        Miksi se piti muuttaa tällaiseksi alamaailman menoksi, jossa kukaan ei ole enää tavallinen ihminen? Pelkkää kurjuutta, kieroilua, sairautta, onnettomuutta jne. Iloa ja onnellisuutta ei enää ollenkaan.
        Tosin en enää edes katso suorana koko ohjelmaa, vaan tallennan digiboxiin ja katson sen kelaten ohi oksettavimpien paikkojen.


      • Karin meni

        sellaisen tulipalon sytyttämään vanhassa bensiksessä. Mahtaa nyt sarjan tuottajakin olla tosi onnellinen, sillä ylelle tuli siitä paljon kuluja. Piti palokuntakin kutsua paikalle ja entinen sisustus on nyt ihan paskana, tuli vesivahingot ja kaikki. Meneekö tämä taas meidän veronamaksajien piikkiin?


      • haloo..
        Kohta entinen katsoja kirjoitti:

        Alusta asti olen sarjaa katsonut, mutta en tiedä, kuinka kauan enää viitsin. Tämäniltainen oli pohjanoteeraus. Ahdisti ja melkeinpä oksetti.
        Alun perin sarjassa oli tavallisia ihmisiä tavallisine iloine ja huolineen, joihin voi itsekin samaistua ja katsoa sarjaa ikäänkuin "kärpäsenä katosta".
        Miksi se piti muuttaa tällaiseksi alamaailman menoksi, jossa kukaan ei ole enää tavallinen ihminen? Pelkkää kurjuutta, kieroilua, sairautta, onnettomuutta jne. Iloa ja onnellisuutta ei enää ollenkaan.
        Tosin en enää edes katso suorana koko ohjelmaa, vaan tallennan digiboxiin ja katson sen kelaten ohi oksettavimpien paikkojen.

        olihan laura onnellinen, ja koko sen 'perhe'.


      • Niina76
        Kohta entinen katsoja kirjoitti:

        Alusta asti olen sarjaa katsonut, mutta en tiedä, kuinka kauan enää viitsin. Tämäniltainen oli pohjanoteeraus. Ahdisti ja melkeinpä oksetti.
        Alun perin sarjassa oli tavallisia ihmisiä tavallisine iloine ja huolineen, joihin voi itsekin samaistua ja katsoa sarjaa ikäänkuin "kärpäsenä katosta".
        Miksi se piti muuttaa tällaiseksi alamaailman menoksi, jossa kukaan ei ole enää tavallinen ihminen? Pelkkää kurjuutta, kieroilua, sairautta, onnettomuutta jne. Iloa ja onnellisuutta ei enää ollenkaan.
        Tosin en enää edes katso suorana koko ohjelmaa, vaan tallennan digiboxiin ja katson sen kelaten ohi oksettavimpien paikkojen.

        :D. Come on. Relatkaa ny vähän:D. Tää on vaan viihdettä ja pitkästä aikaa on taas sarja saanu potkua. Oli pitkään sellasta vetelää meininkiä. By the way; Piitu Uski on takuuvarmasti lauran uusi lesbotyttis:).


      • -o.o.o-
        haloo.. kirjoitti:

        olihan laura onnellinen, ja koko sen 'perhe'.

        sairaatkin ihmiset voivat olla onnellisia


      • 000
        Kohta entinen katsoja kirjoitti:

        Alusta asti olen sarjaa katsonut, mutta en tiedä, kuinka kauan enää viitsin. Tämäniltainen oli pohjanoteeraus. Ahdisti ja melkeinpä oksetti.
        Alun perin sarjassa oli tavallisia ihmisiä tavallisine iloine ja huolineen, joihin voi itsekin samaistua ja katsoa sarjaa ikäänkuin "kärpäsenä katosta".
        Miksi se piti muuttaa tällaiseksi alamaailman menoksi, jossa kukaan ei ole enää tavallinen ihminen? Pelkkää kurjuutta, kieroilua, sairautta, onnettomuutta jne. Iloa ja onnellisuutta ei enää ollenkaan.
        Tosin en enää edes katso suorana koko ohjelmaa, vaan tallennan digiboxiin ja katson sen kelaten ohi oksettavimpien paikkojen.

        Olen kirjoittajan kanssa aivan samaa mieltä. On ollut yksi sarja tv:ssä, jossa on ollut tavallisia ihmisiä huolineen ja murheineen ja joihin on ollut helppo samaistua. Eilinen ja jo useampikin jakso on mennyt ihan överiksi. Ei enää niin sanottuja kunnollisia ihmisiä ollenkaan. Perheet sekaisin, uskottomuutta ym. hulluutta kaikissa. Eikö meitä suomalaisia enää jaksa kiinnostaa kuin hullu meno! Tuntui jo siltä, että pitää äänestää Mikkosen perhettä televisioon!!!


      • Mikkosen perhettä televisioon!
        000 kirjoitti:

        Olen kirjoittajan kanssa aivan samaa mieltä. On ollut yksi sarja tv:ssä, jossa on ollut tavallisia ihmisiä huolineen ja murheineen ja joihin on ollut helppo samaistua. Eilinen ja jo useampikin jakso on mennyt ihan överiksi. Ei enää niin sanottuja kunnollisia ihmisiä ollenkaan. Perheet sekaisin, uskottomuutta ym. hulluutta kaikissa. Eikö meitä suomalaisia enää jaksa kiinnostaa kuin hullu meno! Tuntui jo siltä, että pitää äänestää Mikkosen perhettä televisioon!!!

        onneksi se jatkuu =)


      • Jupox
        Karin meni kirjoitti:

        sellaisen tulipalon sytyttämään vanhassa bensiksessä. Mahtaa nyt sarjan tuottajakin olla tosi onnellinen, sillä ylelle tuli siitä paljon kuluja. Piti palokuntakin kutsua paikalle ja entinen sisustus on nyt ihan paskana, tuli vesivahingot ja kaikki. Meneekö tämä taas meidän veronamaksajien piikkiin?

        Tämä on sarja, joka on keksittyä juttua!
        Haloo, käsikirjoituksessa oli juonen käänne, johon kuului tulipalo tapahtumaketjuineen.

        Missä olet nähnyt tulen tekemiä tuhoja tai kustannuksia?
        Meinaatko, että yle polttaa keskustaalueella kerrostaloja ihan vain kotikadun vuoksi?


      • kuitenkin
        Jupox kirjoitti:

        Tämä on sarja, joka on keksittyä juttua!
        Haloo, käsikirjoituksessa oli juonen käänne, johon kuului tulipalo tapahtumaketjuineen.

        Missä olet nähnyt tulen tekemiä tuhoja tai kustannuksia?
        Meinaatko, että yle polttaa keskustaalueella kerrostaloja ihan vain kotikadun vuoksi?

        kuvausryhmä sattui olemaan paikalla vielä yölläkin, joten jos tästä tuhopoltosta tulee poliisitutkimuksia, ylen arkistosta voinee saada hyvin raskauttavaa aineistoa


      • katurätit
        000 kirjoitti:

        Olen kirjoittajan kanssa aivan samaa mieltä. On ollut yksi sarja tv:ssä, jossa on ollut tavallisia ihmisiä huolineen ja murheineen ja joihin on ollut helppo samaistua. Eilinen ja jo useampikin jakso on mennyt ihan överiksi. Ei enää niin sanottuja kunnollisia ihmisiä ollenkaan. Perheet sekaisin, uskottomuutta ym. hulluutta kaikissa. Eikö meitä suomalaisia enää jaksa kiinnostaa kuin hullu meno! Tuntui jo siltä, että pitää äänestää Mikkosen perhettä televisioon!!!

        Olen samaa mieltä kanssasi,000! Kotikatu on mennyt överiksi. Jos sarjan on tarkoitus kuvata suomalaiseten arkielämää, niin ei ainakaan kuvaa meikäläisen elämää. Arkeeni ei kuulu pettäminen,ryyppääminen tai lesbosuhde,joka tästä kieroon menneestä sarjasta enää puuttuikin. Odottelen jo milloin päädytään insestiin tai muuhun kammottavaan. Tai enpä taida sitä nähdäkään,sillä eilisen jakson jälkeen minulle riitti. Alan seurata naapurikanavalta Teho-osastoa. Sieltä löytyy vielä iloakin tähän maailman melskeeseen. Vaan vielä kerran:hyvä mielipide,000!


    • uusia käänteitä

      jälleen. katsotaan jospa yllätyksiä tulisi lisää. voisihan tuija papista alkaa muovata miestä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe