Lauran lesbosuhde

Ellen aivan väärin käsittänyt, niin Laura oli tullut kaapista ulos ja heittäytynyt tyttörakkauden pariin täysin rinnoin. Eihän siinä mitään pahaa, päinvastoin tämä taisi olla parasta koko jaksossa.

17

1852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sarja kehittynyt

      olipas tylsä sarja ennen, nyt on kaikkee kivaa ja uutta tsiikattavaa.

      • vastlikka

        Näin kristillisen vakaumuksen omaavana en siedä lesboja ja homoja, joten tästedes katson tv:stä muuta mielenkiintoisempaa kuin Kotikadun täysin pilattua draamaa...Kotikadusta on kadonnut ilo!


      • yök yök

    • katsoja..

      mukava juoni mutta nopeita käänteitä sattuu nykyään kotikadulla, ei meinaa perässä pysyä.
      justhan laura oli niin rakastunutta ristoon ja nyt jo johonkin naiseen.
      samoin karinin touhut, nopeesti on sattunut kaikenlaista.
      mutta käsikirjoittajat tietävät mikä vetää katsojia, homo- ja lesbojutut. ;)

      • koskapa

        heillä on oma lehmä ojassa eli on heidän omaa arkea.


      • homot on eduskunnassa kanssa

      • Kohta entinen katsoja

        Alusta asti olen sarjaa katsonut, mutta en tiedä, kuinka kauan enää viitsin. Tämäniltainen oli pohjanoteeraus. Ahdisti ja melkeinpä oksetti.
        Alun perin sarjassa oli tavallisia ihmisiä tavallisine iloine ja huolineen, joihin voi itsekin samaistua ja katsoa sarjaa ikäänkuin "kärpäsenä katosta".
        Miksi se piti muuttaa tällaiseksi alamaailman menoksi, jossa kukaan ei ole enää tavallinen ihminen? Pelkkää kurjuutta, kieroilua, sairautta, onnettomuutta jne. Iloa ja onnellisuutta ei enää ollenkaan.
        Tosin en enää edes katso suorana koko ohjelmaa, vaan tallennan digiboxiin ja katson sen kelaten ohi oksettavimpien paikkojen.


      • Karin meni

        sellaisen tulipalon sytyttämään vanhassa bensiksessä. Mahtaa nyt sarjan tuottajakin olla tosi onnellinen, sillä ylelle tuli siitä paljon kuluja. Piti palokuntakin kutsua paikalle ja entinen sisustus on nyt ihan paskana, tuli vesivahingot ja kaikki. Meneekö tämä taas meidän veronamaksajien piikkiin?


      • haloo..
        Kohta entinen katsoja kirjoitti:

        Alusta asti olen sarjaa katsonut, mutta en tiedä, kuinka kauan enää viitsin. Tämäniltainen oli pohjanoteeraus. Ahdisti ja melkeinpä oksetti.
        Alun perin sarjassa oli tavallisia ihmisiä tavallisine iloine ja huolineen, joihin voi itsekin samaistua ja katsoa sarjaa ikäänkuin "kärpäsenä katosta".
        Miksi se piti muuttaa tällaiseksi alamaailman menoksi, jossa kukaan ei ole enää tavallinen ihminen? Pelkkää kurjuutta, kieroilua, sairautta, onnettomuutta jne. Iloa ja onnellisuutta ei enää ollenkaan.
        Tosin en enää edes katso suorana koko ohjelmaa, vaan tallennan digiboxiin ja katson sen kelaten ohi oksettavimpien paikkojen.

        olihan laura onnellinen, ja koko sen 'perhe'.


      • Niina76
        Kohta entinen katsoja kirjoitti:

        Alusta asti olen sarjaa katsonut, mutta en tiedä, kuinka kauan enää viitsin. Tämäniltainen oli pohjanoteeraus. Ahdisti ja melkeinpä oksetti.
        Alun perin sarjassa oli tavallisia ihmisiä tavallisine iloine ja huolineen, joihin voi itsekin samaistua ja katsoa sarjaa ikäänkuin "kärpäsenä katosta".
        Miksi se piti muuttaa tällaiseksi alamaailman menoksi, jossa kukaan ei ole enää tavallinen ihminen? Pelkkää kurjuutta, kieroilua, sairautta, onnettomuutta jne. Iloa ja onnellisuutta ei enää ollenkaan.
        Tosin en enää edes katso suorana koko ohjelmaa, vaan tallennan digiboxiin ja katson sen kelaten ohi oksettavimpien paikkojen.

        :D. Come on. Relatkaa ny vähän:D. Tää on vaan viihdettä ja pitkästä aikaa on taas sarja saanu potkua. Oli pitkään sellasta vetelää meininkiä. By the way; Piitu Uski on takuuvarmasti lauran uusi lesbotyttis:).


      • -o.o.o-
        haloo.. kirjoitti:

        olihan laura onnellinen, ja koko sen 'perhe'.

        sairaatkin ihmiset voivat olla onnellisia


      • 000
        Kohta entinen katsoja kirjoitti:

        Alusta asti olen sarjaa katsonut, mutta en tiedä, kuinka kauan enää viitsin. Tämäniltainen oli pohjanoteeraus. Ahdisti ja melkeinpä oksetti.
        Alun perin sarjassa oli tavallisia ihmisiä tavallisine iloine ja huolineen, joihin voi itsekin samaistua ja katsoa sarjaa ikäänkuin "kärpäsenä katosta".
        Miksi se piti muuttaa tällaiseksi alamaailman menoksi, jossa kukaan ei ole enää tavallinen ihminen? Pelkkää kurjuutta, kieroilua, sairautta, onnettomuutta jne. Iloa ja onnellisuutta ei enää ollenkaan.
        Tosin en enää edes katso suorana koko ohjelmaa, vaan tallennan digiboxiin ja katson sen kelaten ohi oksettavimpien paikkojen.

        Olen kirjoittajan kanssa aivan samaa mieltä. On ollut yksi sarja tv:ssä, jossa on ollut tavallisia ihmisiä huolineen ja murheineen ja joihin on ollut helppo samaistua. Eilinen ja jo useampikin jakso on mennyt ihan överiksi. Ei enää niin sanottuja kunnollisia ihmisiä ollenkaan. Perheet sekaisin, uskottomuutta ym. hulluutta kaikissa. Eikö meitä suomalaisia enää jaksa kiinnostaa kuin hullu meno! Tuntui jo siltä, että pitää äänestää Mikkosen perhettä televisioon!!!


      • Mikkosen perhettä televisioon!
        000 kirjoitti:

        Olen kirjoittajan kanssa aivan samaa mieltä. On ollut yksi sarja tv:ssä, jossa on ollut tavallisia ihmisiä huolineen ja murheineen ja joihin on ollut helppo samaistua. Eilinen ja jo useampikin jakso on mennyt ihan överiksi. Ei enää niin sanottuja kunnollisia ihmisiä ollenkaan. Perheet sekaisin, uskottomuutta ym. hulluutta kaikissa. Eikö meitä suomalaisia enää jaksa kiinnostaa kuin hullu meno! Tuntui jo siltä, että pitää äänestää Mikkosen perhettä televisioon!!!

        onneksi se jatkuu =)


      • Jupox
        Karin meni kirjoitti:

        sellaisen tulipalon sytyttämään vanhassa bensiksessä. Mahtaa nyt sarjan tuottajakin olla tosi onnellinen, sillä ylelle tuli siitä paljon kuluja. Piti palokuntakin kutsua paikalle ja entinen sisustus on nyt ihan paskana, tuli vesivahingot ja kaikki. Meneekö tämä taas meidän veronamaksajien piikkiin?

        Tämä on sarja, joka on keksittyä juttua!
        Haloo, käsikirjoituksessa oli juonen käänne, johon kuului tulipalo tapahtumaketjuineen.

        Missä olet nähnyt tulen tekemiä tuhoja tai kustannuksia?
        Meinaatko, että yle polttaa keskustaalueella kerrostaloja ihan vain kotikadun vuoksi?


      • kuitenkin
        Jupox kirjoitti:

        Tämä on sarja, joka on keksittyä juttua!
        Haloo, käsikirjoituksessa oli juonen käänne, johon kuului tulipalo tapahtumaketjuineen.

        Missä olet nähnyt tulen tekemiä tuhoja tai kustannuksia?
        Meinaatko, että yle polttaa keskustaalueella kerrostaloja ihan vain kotikadun vuoksi?

        kuvausryhmä sattui olemaan paikalla vielä yölläkin, joten jos tästä tuhopoltosta tulee poliisitutkimuksia, ylen arkistosta voinee saada hyvin raskauttavaa aineistoa


      • katurätit
        000 kirjoitti:

        Olen kirjoittajan kanssa aivan samaa mieltä. On ollut yksi sarja tv:ssä, jossa on ollut tavallisia ihmisiä huolineen ja murheineen ja joihin on ollut helppo samaistua. Eilinen ja jo useampikin jakso on mennyt ihan överiksi. Ei enää niin sanottuja kunnollisia ihmisiä ollenkaan. Perheet sekaisin, uskottomuutta ym. hulluutta kaikissa. Eikö meitä suomalaisia enää jaksa kiinnostaa kuin hullu meno! Tuntui jo siltä, että pitää äänestää Mikkosen perhettä televisioon!!!

        Olen samaa mieltä kanssasi,000! Kotikatu on mennyt överiksi. Jos sarjan on tarkoitus kuvata suomalaiseten arkielämää, niin ei ainakaan kuvaa meikäläisen elämää. Arkeeni ei kuulu pettäminen,ryyppääminen tai lesbosuhde,joka tästä kieroon menneestä sarjasta enää puuttuikin. Odottelen jo milloin päädytään insestiin tai muuhun kammottavaan. Tai enpä taida sitä nähdäkään,sillä eilisen jakson jälkeen minulle riitti. Alan seurata naapurikanavalta Teho-osastoa. Sieltä löytyy vielä iloakin tähän maailman melskeeseen. Vaan vielä kerran:hyvä mielipide,000!


    • uusia käänteitä

      jälleen. katsotaan jospa yllätyksiä tulisi lisää. voisihan tuija papista alkaa muovata miestä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9616
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2817
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      160
      2574
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1429
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe