PIITU USKI

ex-salkkari

PIITU USKI iskee kotikadulle ehkä jo ens viikolla.

maria tiedotti just asiasta.

presidentti kahvi

5

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niina76

Takuu varmasti on Piitu Lauran lesborakkaus.

• on nainen

joka ei osaa näytellä ollenkaan. vielä jos pestaisivat laitelan ismon kotikatuun niin oksennus tulisi.

oon viime aikoina katsonut sarjaa enää sieltä täältä mutta nyt katsominen loppuu kokonaan. pilattu totaalisesti.

• alan ammattilainen

kun pystyt arvostelemaan näyttelijöiden taitoja?
        Onkohan nyt vika katsojassa vai näyttelijässä? Kovero on kuitenkin suosituimpia salkkari-näyttelijöitä ja ollut sarjassa alusta saakka. Mahtaisiko moinen onnistua huonolta näyttelijältä....

• osaan ammattilaisen
        alan ammattilainen kirjoitti:

kun pystyt arvostelemaan näyttelijöiden taitoja?
        Onkohan nyt vika katsojassa vai näyttelijässä? Kovero on kuitenkin suosituimpia salkkari-näyttelijöitä ja ollut sarjassa alusta saakka. Mahtaisiko moinen onnistua huonolta näyttelijältä....

silmin nähdä, että niin Uski kuin Koverokaan eivät tosiaan osaa näytellä ammattimaisesti.

Ala-arvoista roskaa salkkarit. Samaa alkaa olla myös kotikatu.

• Onneli
        osaan ammattilaisen kirjoitti:

silmin nähdä, että niin Uski kuin Koverokaan eivät tosiaan osaa näytellä ammattimaisesti.

Ala-arvoista roskaa salkkarit. Samaa alkaa olla myös kotikatu.

Minä taas totesin, että Piitu on hyvä näyttelijä. Kotikadussa hänellä on täysin erilainen rooli, kuin Salkkareissa, mutta uskottavasti hän tekee tämänkin roolin. Hämmästyttää, miten ihmiset ovat pois tolaltaan Kotikadun käänteiden takia. Sehän on vain tv-sarja, ja kiva kun on yllättäviä tapahtumia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109