Launeen suurkirppis

mjkji

Heippa! Oletteko käyneet launeen uudella suurkirpparilla? Käykö kauppa? Mielestäni siisti verrattuna femmatoriin ja lanttilaan jossa aika voimakas haju.

16

4094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyrpii niin

kävin, enkä toista kertaa mee!

ihan paska paikka.samaa jätettä ja ylihinnoiteltua ryysyä.

tollot seisoo sadan metrin jonossa joku vitun suikale ja nukenpää kainalossa. KYLL ON HALPAA!

salpakankaalla on suomen siistein uus kirppari.siinä sen urheilukaupan vieressä ,entinen spar kaupan talo.

• puheesi

onks pakko kiroo

• eri käsitys siisteydestä

Täytyy kyllä ihmetellä,jos joku sanoo Virastotien kirppistä siistiksi,se toinen siinä lähellä on kyllä siisti.Mitä taas tulee Launeen uuteen kirppikseen,niin olen tyytyväinen saldooni,mutta henkilökunnan ystävällisyys on kadonnut johonkin jo eka viikon jälkeen,mistä lie johtuu.

• löysin Launeen
        eri käsitys siisteydestä kirjoitti:

Täytyy kyllä ihmetellä,jos joku sanoo Virastotien kirppistä siistiksi,se toinen siinä lähellä on kyllä siisti.Mitä taas tulee Launeen uuteen kirppikseen,niin olen tyytyväinen saldooni,mutta henkilökunnan ystävällisyys on kadonnut johonkin jo eka viikon jälkeen,mistä lie johtuu.

kirpparilta jopa ruohonleikkurin vitosella. Paljon muutakin on tarttunut sieltä käteen. Salpakankaan kirpparilla on kyllä hinnat pilvissä ja jopa risoista astioista saa maksaa maltaita, sinne taas minä en mene toista kertaa. Mutta jokainenhan saa ostaa tavaransa mistä haluaa.

• Launeen henkilökunnasta
        eri käsitys siisteydestä kirjoitti:

Varsin töykeän oloista on Launeella henkilökunta kirppispöydän pitäjiä kohtaan. Johtuisiko sitten siitä, että henkilökuntaa on aivan liian vähän palvelemaan sekä ostajia että myyjiä. Asiakkaita kuitenkin kiinnostaa lähinnä se, että palvelu pelaa, ei kiukkuiset selittelyt siitä, kuinka monta tilitystä kyseinen henkilö on jo sen päivän aikana joutunut hoitamaan.

Eilen seurasin sivusta, kun eräs pöydän vuokrannut tuli sanomaan henkilökunnalle, että hänen pöytänsä on niin hutera, ettei siihen uskalla laittaa helposti särkyviä lasitavaroita. Nainen tiskin takana vain kohautteli olkapäitään ja sanoi, että pitäisi käydä tarkistamassa pöytä ennen kuin vuokraa sen. Mutta eikö se nyt ole jo perusedellytys, että maksamaansa vuokraa vastaan saa pöydän, joka pysyy pystyssä - kai vuokraajan sentään pitäisi voida siihen luottaa..

• kuka on kenenkin asiakas????
        Launeen henkilökunnasta kirjoitti:

Varsin töykeän oloista on Launeella henkilökunta kirppispöydän pitäjiä kohtaan. Johtuisiko sitten siitä, että henkilökuntaa on aivan liian vähän palvelemaan sekä ostajia että myyjiä. Asiakkaita kuitenkin kiinnostaa lähinnä se, että palvelu pelaa, ei kiukkuiset selittelyt siitä, kuinka monta tilitystä kyseinen henkilö on jo sen päivän aikana joutunut hoitamaan.

Eilen seurasin sivusta, kun eräs pöydän vuokrannut tuli sanomaan henkilökunnalle, että hänen pöytänsä on niin hutera, ettei siihen uskalla laittaa helposti särkyviä lasitavaroita. Nainen tiskin takana vain kohautteli olkapäitään ja sanoi, että pitäisi käydä tarkistamassa pöytä ennen kuin vuokraa sen. Mutta eikö se nyt ole jo perusedellytys, että maksamaansa vuokraa vastaan saa pöydän, joka pysyy pystyssä - kai vuokraajan sentään pitäisi voida siihen luottaa..

Juu-u,varsinkin tämä lyhythiuksinen on aika töykeä,hänellä on ilmeisesti käsitys,että me myyjät olemme jotain sosiaalipummeja jotka myymme tavaroitamme rahan puutteessa.Pitäisi heidänkin tajuta,että heidän menestymisensä on meistä kiinni,jos ei ole myyjiä ei ole asiakkaitakaan ja ,jos ei ole asiakkaita ei ole kaun myyjiäkään,joilta he saavat vuokrarahansa,sillä tuskin he omistavat kyseistä kiinteistöä.Harmi ,jos hyvä idea kuivuu kasaan henkilökunnan taitamattomuuden takia,sillä paikkahan on mitä parhain.

• kuka on kenenkin asiakas???? kirjoitti:

Juu-u,varsinkin tämä lyhythiuksinen on aika töykeä,hänellä on ilmeisesti käsitys,että me myyjät olemme jotain sosiaalipummeja jotka myymme tavaroitamme rahan puutteessa.Pitäisi heidänkin tajuta,että heidän menestymisensä on meistä kiinni,jos ei ole myyjiä ei ole asiakkaitakaan ja ,jos ei ole asiakkaita ei ole kaun myyjiäkään,joilta he saavat vuokrarahansa,sillä tuskin he omistavat kyseistä kiinteistöä.Harmi ,jos hyvä idea kuivuu kasaan henkilökunnan taitamattomuuden takia,sillä paikkahan on mitä parhain.

Ehkä heillä oli hieman paineita ja duunii alussa...Tietenkään sitä ei saisi asiakaille näyttää. Mutta kyllä he varmaan oppivat. Huomasin, että olisi voinut nätimminkin sanoa mutta ymmärrän paineet. Minulla oli pöytä heti avajais viikolla ja 2:n ekan päivän jälkeen pöytäni oli ostettu tyhjäksi. Yhden viikon pidin ja käteen jäi yli 300e. Porukkaa oli niin paljon ettei meinannut kävelemään mahtua.

Paras paikka ehdottomasti!

• harmittaa

Missään muulla kirpparilla ei meiltä ole varastettu/kadonnut niin paljon tavaraa viikossa kuin Launeen kirpparilla. Pienet myyntipaikat verrattuna keskustan kirppareihin. Vuokra kuitenkin lähes sama.

• miska75

Mulla oli pöytä pari viikkoa ja myyntiäkin tuli reilusti yli 400,ihmisiä käy tosi paljon ja siisti paikka.Myyjät ihan kivoja kokoajan,joten ei valittamista.Varastettu ei just mitään ja kalliit jutut laitoin vitriiniin ja varashälyjä ostin.Otan takuulla pöydän uudelleenkin!!

• jos kysyntä ja tarjonta kohtaa

minulla oli pöytä kuusi viikkoa ja tuotto oli vähän yli tonnin,josta reilut 150 meni pöytävuokraan,mutta tyytyväinen olen.Tosin pöydissä voisi olla hylly ja tankokin voisi olla vähän leveämpi,samoin käytävät.

• tyytis

See lyhyttukkainen ei enää töissä siellä,paikalla uusi omistaja ja kivat symppikset tytöt!Siistiytynyt todellapaljon,tavara vaihtuu hyvin ja hyvän tilin saan joka viikko!T.vakkarimyyja

• menossa sinnepäin

Missähän tämä uusi kirppis sijaitsee?

• hjhjhjhjh

En kyllä suosittele missään määrin! Minulla oli siellä pöytä ja arvokkaimmissa tavaroissa oli varashälyyttimet. Minulta varastettiin siellä laskettelulasit joissa oli häly. Kun sanoin lasien katoamisesta, minulle kohauteltiin olkapäitä ja sanottiin että voivoi. Mitään he eivät tehneet asian hyväksi. Törkeää toimintaa!

• 667789

Tai sitten ne olivat kulkeutuneet toiseen pöytään..

• kierrätys on kivaa

Launeellahan on nykyisin oikein kirpputori keidas,viisi on nyt ja kuudes tulossa .Itse olen pitänyt pöytää Suurkirppiksellä ja olen tyytyväinen tulokseen, Varkaita liikkuu joka kirppiksellä,mutta nyt on SK:lle laitettu tallentavat kamerat,niin eiköhän se jonkinverran vähennä varkauksia.Nykyiset omistajat ovat tehneet hyvää työtä siisteyden suhteen ja ovat muutenkin ystävällisiä ja mukavia ihmisiä,samoin kuin työntekijätkin.Jokainen pöydänvuokraaja tietenkin pitää itse huolen oman pöytänsä siisteydestä.(tai sitten ei)

• eivenäläinen

Onko tämä se kirppis, jossa on alakerrassa Kontti? Kävin siellä eilen ja yläkerrassa haavoituin. Jossakin räsyssä oli hintalappu neulalla! Saikn vertavuotavan reiän oikeaan nimettömään ja se on aika ikävää, kun ompelen työkseni. Kauheasti ihmisiä, paljon krääsää kohtuuttomilla hinnoilla. Niitä iänikuisin peltipurkkeja uskomattomilla monen euron hinnalla ja kaikenlaista. Ostinkin kyllä jotain. Pari kertaa kuulin paheksuvan kommentin venäläisistä. Ehkä minuakin luultiin venäläiseksi. Menen uudestaankin - voihan sieltä ylihinnoitellun roskan joukosta löytyä jotain - mutta pitää olla varovainen nuppineulojen takia.

Muuten, se mukava rouva, joka pyyteli anteeksi, kun isoissa talvitakeissamme emme oikein mahtuneet ohittamaan toisiamme kapealla käytävällä; sinulla oli yhtä suuri oikeus olla siellä kuin kaikilla muillakin. Sitten kysyin vapaan näköisistä ostoskärryistä, olivatko ne käytössä, ja ne olivatkin sinun, ja taas pyytelit anteeksi; tarvitsit ne tueksesi, sanoit. Otitiko kysymykseni jonkinlaiseni syytöksenä? Olisin vain itse napannut ne, jos ne olisivat olleet vapaat, siinä kaikki. Hiukan nolottaa, kun annoin väärän vaikutelman, ja säälittää, jos se rouva on niin arka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      30
      1426
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1270
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe