Nyt kyllä nyppii tämä vantaa taksin touhu.
Joka s*****nan aamu ne tulee myöhässä hakemaan minua ja väärään paikkaan.
Kuljettaja haisee yleensä niin pahalle että meinaa oksennus tulla heti aamusta. Paras oli kerran vkl kun oli pienet laatat lattialla ja penkki vielä märkänä. Missään muualla suomessa en ole törmännyt yhtä siivottomiin autoihin ja yhtä loppuun ajettuihin kuin näissä karjankuljetus yksiköissä.
Toivomus lista vantaan taksille; 1.Käskekää kuljettajat suihkuun. 2. Jos taksi yöllä muuten ajossa, peskää oksennukset pois jalkatilasta. 3. Kun teillä nyt on se virkapuku, niin sitäkin saa vaihtaa ja pestä. Mielestäni tosi pellen näköisiä useinkin. 4. Kuljettajat voisivat lopettaa meille asiakkaille ruikuttamisen kyytihinnoista.Syyttömiä me olemme. 5.Eikö takseissa ole jokin alamitta? Järkyttäviä koppeja välillä sattuu. 5.Naisasiakas ei ole yhtäkuin tuleva tyttöystävä....
Vantaan taksi
23
4300
Vastaukset
- kuljettaja(suihkunraikas)
Itse haiset pahalle. Kannattaisi sen huikan otto lopettaa hyvissä ajoin ennen töihin lähtöä, lehmä...
- kovaaneen
Ehdottakaa työnantajalle että tekee sopimukset laadukkaan kotimaisen taksiyrityksen kanssa, jossa vielä panostetaan laatuun ja siisteyteen. Pysyy aikatauluissa ja on motivoituneita kuljettajia. Kokemusta on. Voin suositella.
KOVANEN kuljettaa :)- yöpaska
Tyylikkäästi aloitus tekstin kirjoitti itse Herra K.
Saako näitä sivuja käyttää mainontaan?
Taitaa K:lla mennä huonosti kun ei oo varaa muuten mainostaa.
"Motivoituneet kuljettajat". TÄH?????? - huumormies
olet.
Okei palvelu "toimii", mutta motivaatiopuoli saattaa kusta. Miehet pumpataan kahdessa vuodessa loppuun. - vinkistä
huumormies kirjoitti:
olet.
Okei palvelu "toimii", mutta motivaatiopuoli saattaa kusta. Miehet pumpataan kahdessa vuodessa loppuun.Mutta voiko kovasen tilata tänne vantaalle, eikö se ole helsingin taksi?Olisihan se mukavaa jos saisi tänne vantaalle siistin kuskin.
- laatu taksi vantaalta
vinkistä kirjoitti:
Mutta voiko kovasen tilata tänne vantaalle, eikö se ole helsingin taksi?Olisihan se mukavaa jos saisi tänne vantaalle siistin kuskin.
S,,,tanan lehmä etkö tajua että me ei täällä vantaalla tarvita tuollaisia k..päisiä asiakkaita!
Tilaa kovaselta se fuckin taksi ja jätä meidät rauhaan mutta katokkin ettet tule lentoasemalla mun kyytiin,mä en viitti ajaa tuollaista paska kyytiä vantaalle, kun eihän siitä tienaakkaan.
Ajan kentältä ainoastaan yli kolmenkympin kyytejä,idiootti. - valitse se..
laatu taksi vantaalta kirjoitti:
S,,,tanan lehmä etkö tajua että me ei täällä vantaalla tarvita tuollaisia k..päisiä asiakkaita!
Tilaa kovaselta se fuckin taksi ja jätä meidät rauhaan mutta katokkin ettet tule lentoasemalla mun kyytiin,mä en viitti ajaa tuollaista paska kyytiä vantaalle, kun eihän siitä tienaakkaan.
Ajan kentältä ainoastaan yli kolmenkympin kyytejä,idiootti.helsinkiläinen laatusertifikaatin saanut taksi:) Niillä on sertifikaatti, että kuskeilla ei ole paskasia vaatteita ja ne ovat käyneet aina suihkussa. Samoin he tervehtivät asiakasta, antavat kuitin ja sanovat näkemiin, toisin, kun me vuosia lentoasemalta liikennöinneet vantaalaiset sertikaatittomat moukat;)
- huonosta palvelusta
valitse se.. kirjoitti:
helsinkiläinen laatusertifikaatin saanut taksi:) Niillä on sertifikaatti, että kuskeilla ei ole paskasia vaatteita ja ne ovat käyneet aina suihkussa. Samoin he tervehtivät asiakasta, antavat kuitin ja sanovat näkemiin, toisin, kun me vuosia lentoasemalta liikennöinneet vantaalaiset sertikaatittomat moukat;)
Näistä kommenteista ymmärrän pienmälläkin etten tilaa enää vantaalta taksia.Kitos.
- kuljettajasi lentoasemalle.
Olen kohta lähdössä ajamaan sinua ja kollegoitasi sinne suojatyöpaikkaan.
Mä en voi ymmärtää sitä kuinka te voitte olla aina yhtä naama happamana vaikka ette edes itse maksa kyytiää.
Jos autossa penkki märkänä johtunee siitä että työkaverillasi joka istunut ennen sinua siinä tenat vähän fuskanneet.
Ainakin minä käytän virkapukua koska säännöt sanoo niin. Ja mikään sääntö ei sano koska se pitää pestä. Ja kun paskaa ajaa niin eihän se haittaa vaikka vähän haisee.
Tämä saa riittää. Laatukriteerit täytetty. Ja se siitä. - Vantaan taksi
Olen muutaman kerran ottanut ihan vittuillessani taksin kentältä ja mennyt siihen lentokenttähotelliin... Kyllä on kuskeilla joskus kiukussa pitelemistä :)
- tiedät???
Minkä kaupungin taksin allesi sait? Yleensä nämä "lyhyitä" kyytejä vihaavat ovat niitä Helsingin tai Espoon autoja, jotka purkavat kiukkuaan asiakkaaseen, kun kyyti ei osoittaudukkaan ns. paluukyydiksi takaisin omalle alueelle.
Löytyy esimerkkejä, joissa mm. Helsinkiläinen kuljettaja ei ole suostunut ajamaan kyytiä ollenkaan kenttähotelliin, vaan käskenyt asiakkaan käyttää hotellin bussia. - lukutaidoton
tiedät??? kirjoitti:
Minkä kaupungin taksin allesi sait? Yleensä nämä "lyhyitä" kyytejä vihaavat ovat niitä Helsingin tai Espoon autoja, jotka purkavat kiukkuaan asiakkaaseen, kun kyyti ei osoittaudukkaan ns. paluukyydiksi takaisin omalle alueelle.
Löytyy esimerkkejä, joissa mm. Helsinkiläinen kuljettaja ei ole suostunut ajamaan kyytiä ollenkaan kenttähotelliin, vaan käskenyt asiakkaan käyttää hotellin bussia.mahtaisiko kuvussa lukea?
- tsätsätsää
Niin tämä ei todellakaan ole oikea paikka!
Taksiliikennettä valvoo ja mahdollisia sanktioita antaa ensisijaisesti taksitarkastaja, tässä tapauksessa Vantaan taksitarkastaja.
Sille laitat palautetta ja palautteeseen auton numero jolla ajoit paikasta A paikkaan B, lsisäksi vaikkapa tilausnumero jonka sait taksikeskukselta kun auton tilasit.
Jos palvelu on mielestäsi edelleen huonoa on mahdollista valittaa myös lääninhallitukseen tai jopa liikenneministerille... Mutta ne ei varmaan asioihin puutu millään tavalla.- kahvipannu täynnä?
Johan sä vitsin latasit.
"taksiliikennettä valvoo ja mahdollisia sanktioita antaa ensisijaisesti taksitarkastaja, tässä tapauksessa Vantaan taksitarkastaja. "
Taksitarkastaja vantaalla valvoo ainoastaan kiasman vessan käsipyyhkeiden riittämisestä,ja lentokentän puomien nousua ja laskua.Tosin ne itse taitaa luulla muuta,mutta ei taida valtuudet riittää muuhun. - RedDot
kahvipannu täynnä? kirjoitti:
Johan sä vitsin latasit.
"taksiliikennettä valvoo ja mahdollisia sanktioita antaa ensisijaisesti taksitarkastaja, tässä tapauksessa Vantaan taksitarkastaja. "
Taksitarkastaja vantaalla valvoo ainoastaan kiasman vessan käsipyyhkeiden riittämisestä,ja lentokentän puomien nousua ja laskua.Tosin ne itse taitaa luulla muuta,mutta ei taida valtuudet riittää muuhun.Itselläni ei ole kuin hyvää kerrottavaa Vantaan taksitarkastajista. Jamppa otti minut ja anopin kyytiin samasta osoitteesta ja itse jäin pois lentoasemalla (maksoin tässä osan kyydistä, koska työmatka) ja anoppi jatkoi takas päin juna-asemalle. Jamppa tulkitsi tahallaan tämän uudeksi kyydiksi ja veloitti anopilta uuden aloitusmaksun. Taksitarkastaja hoiti homman suit sait kuntoon ja liikaa veloitetut fyffet tuli tilille. Kiitos!
- maksaa vielä sen!!!!!!!!!!!!!
RedDot kirjoitti:
Itselläni ei ole kuin hyvää kerrottavaa Vantaan taksitarkastajista. Jamppa otti minut ja anopin kyytiin samasta osoitteesta ja itse jäin pois lentoasemalla (maksoin tässä osan kyydistä, koska työmatka) ja anoppi jatkoi takas päin juna-asemalle. Jamppa tulkitsi tahallaan tämän uudeksi kyydiksi ja veloitti anopilta uuden aloitusmaksun. Taksitarkastaja hoiti homman suit sait kuntoon ja liikaa veloitetut fyffet tuli tilille. Kiitos!
Kannattaa valittaa jokaisesta vantaantaksin ajamasta kyydistä tarkastajalle,niin kiasman kahvipannussakin olisi joskus kahvia.
Olisi sillä mulkulla töitäkin eikä joisi ilmaiskahveja koko ajan;)
- vantaa 3** ja 10** tuurari
Arvon neiti, olen iloinen että käytät tai ainakin olet käyttänyt Vantaan taksin palveluita.Itsekkin sekä kuljettaja, että aktiivisena taksin käyttäjänä huomaan autojen eritasoisuuden ja kunnon. Yleensä autot on siistejä ja puhtaita, mutta viikonloppusin saattaa joku olla nuollu penkkiä tai pudotellu snakarin majoneesia mätipuolelle, siksi en huoli makkaraperunoita ja juomia haisemaan autoon, varsinkaan kun tullaan suoraan ravintolasta, tietääkseni siellä saa myös syödä nälkänsä pois.Mitä kuskien hygienisyyteen tulee, niin istuppa itse yö nahkapenkillä niin ei niin hyvää mersun penkkiä ole tehty etteikö ahteri hikois ja suihkussa lotraamalla ei tienata mitään, kun rengillä ei ole edes varaa/aikaa mennä kahville. Ehdotankii neidolle, että pistät uimahallimaksun puolentunnin taksan aina tippiä kuskille jos se hajuhaitta on nuin suuri. Pitää muistaa missä leipäkin kasvaa ja munat tulee.
Paskan on pakko olla hyvää ei miljoona asiakasta voi olla väärässä.- aromipesä
Joo..mukavasti ne kivekset hikoilee nahkapenkin ja kalsareiden välissä. 10 tunnin ajovuoron jälkeen on kaikenlaisia aromeja muhinnut kaikkien haistateltavaksi.
- vatajukka
aromipesä kirjoitti:
Joo..mukavasti ne kivekset hikoilee nahkapenkin ja kalsareiden välissä. 10 tunnin ajovuoron jälkeen on kaikenlaisia aromeja muhinnut kaikkien haistateltavaksi.
Olen ajanut kovaselle vuodesta 2003 ja nyt pidän paussia, joten voin kommentoida: parhaat tulot tienaa ne jotka ajavat ajovuorojen ulkopuolella, sillä niille napsahtaa oman keikkavälityksen ajot ensiksi. esim kun saa kenttävedon hesasta, on useasti jo paluukyyti odottamassa, 38 ekeä kentälle ja noin 30 takaisin eikä juuri ollenkaan odotusta.Kerran ei sitten ollutkaan paluukyytiä , mutta Jumbon tolpan ihan huvikseni kävin tarkastamassa. siinähän seisoi kaksi miestä. sanoivat tilanneensa tähän auton, mutta kolme vantaan taksia ajoi ohi putket punasena kentän keräilyyn. No mulle kyllä kelpas ajaa Korsoon, hyvät jutut ja niistä vielä tipit päälle. Kehuivat kyytiä, sanoin että tää on mulle vain harrastus, ihan mukavasti tuottava kuitenkin. Muille kuskeille toteaisin että aloitin 32prossalla ja yöajoa. siitä siirryttiin päivään ja mustiin autoihin. loppuvaiheessa on prosentti noussut yli 40 prossan kun on kielitaitoa, eikä lasikuidun kappaleet ole lennellyt, voidaan jopa A8 lang antaa alle. Silloin ei tilille tupsahtava summa kertaakaan ole jäänyt alle kahden dönän.
- 1+1=?
vatajukka kirjoitti:
Olen ajanut kovaselle vuodesta 2003 ja nyt pidän paussia, joten voin kommentoida: parhaat tulot tienaa ne jotka ajavat ajovuorojen ulkopuolella, sillä niille napsahtaa oman keikkavälityksen ajot ensiksi. esim kun saa kenttävedon hesasta, on useasti jo paluukyyti odottamassa, 38 ekeä kentälle ja noin 30 takaisin eikä juuri ollenkaan odotusta.Kerran ei sitten ollutkaan paluukyytiä , mutta Jumbon tolpan ihan huvikseni kävin tarkastamassa. siinähän seisoi kaksi miestä. sanoivat tilanneensa tähän auton, mutta kolme vantaan taksia ajoi ohi putket punasena kentän keräilyyn. No mulle kyllä kelpas ajaa Korsoon, hyvät jutut ja niistä vielä tipit päälle. Kehuivat kyytiä, sanoin että tää on mulle vain harrastus, ihan mukavasti tuottava kuitenkin. Muille kuskeille toteaisin että aloitin 32prossalla ja yöajoa. siitä siirryttiin päivään ja mustiin autoihin. loppuvaiheessa on prosentti noussut yli 40 prossan kun on kielitaitoa, eikä lasikuidun kappaleet ole lennellyt, voidaan jopa A8 lang antaa alle. Silloin ei tilille tupsahtava summa kertaakaan ole jäänyt alle kahden dönän.
Kovanen tehnyt markkinointisopimuksia vantaalle ja hesasta tulee lisäkalustoa myös, keväälle kun taas työt alkaa löytyy vantaalta enemmänkin kovasen kalustoa. Hyvä talo kaikin puolin ja asiallista asiakaspalvelua.
- Bönde suhari
1+1=? kirjoitti:
Kovanen tehnyt markkinointisopimuksia vantaalle ja hesasta tulee lisäkalustoa myös, keväälle kun taas työt alkaa löytyy vantaalta enemmänkin kovasen kalustoa. Hyvä talo kaikin puolin ja asiallista asiakaspalvelua.
Laajentaa veivausta kyräilyssä kovasti näkyy laajenevan
- Iso K kovempaa ei oo
Bönde suhari kirjoitti:
Laajentaa veivausta kyräilyssä kovasti näkyy laajenevan
Mitä ihmettä, onko siltä omat ryöstöhinnoitellut yrityskeikat vähentyneet jos autojen kentän kyräilyssä on kyräitävä? Siellä sitä onkin kuljettajan varmaan mukava viettää aikaansa siitä 12h vuorostaan:) Varsinkin kun vanukitkin joutuvat välillä odottanmaan siellä keikkaa jopa 2h :)
- Aslak 13
Kova jäbä, TÖRMÄNNYT usein likaiseen taksiin,on syytä katsoa eteensä,ettei tapahdu törmäystä!!.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882