Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vinkkejä peppi synttäreille (ohjelmaa)

omituinenhöpötttäjä

lapsen synttärit lähestyy ja on halunnut teemaksi peppi synttärit.
jotain peppi rekvisiittaa oon jo hankkinut mitä oon vaan netin kautta löytänyt. se puoli alkaa olla pian kondiksessa, mut mitä/millaista ohjelmaa hullunkurisille synttäreille?????

oon ainakin ajatellut että onnittelulaulu lauletaan tuolien päällä seisten.
mut mitä muuta hassua tai hullunkurista tekemistä????

6

1166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihjettä

      En ainakaan kehottaisi lettujen heittoa paistinpannulta ilmaan, enkä lattioiden pesua harjat jaloissa - puhumattakaan kiipeilyä lampuissa.

      Jokin sellainen leikki voisi olla mukava, missä ei saa astua paljaalle lattialle.

      Aasinhännän liimaaminen voisi olla Pikku-Ukon hännän liimaaminen. Piirrät vain aasin sijasta pilkullisen hevosen.

      • omituinenhöpötttäjä

        no jopas täällä on mielikuvituksetonta porukkaa.... #ihmetys#
        oon kyllä ITSE keksinyt kaikenlaista, mut aattelin siksi täältä pyytää vinkkejä, jos tulisi edes jotain pientä, josta saan ahaa(lisä) idean. no yksi oli vastaillut, kiitos siitä ;)
        vaikka en "lattiaan ei saa koskea" leikkiä käytäkkään. on niin kamalasti paljon muuta peppimäistä puuhaa ja leikkiä.sormet ihan syyhyää kun niitä suunittelen ja hion paremmaksi. alkaa olla viimeistelyä vaille valmista

        peppi kilpailut ja leikit....
        enää odotetaan h-hetkeä ja juhlat voi huvikummussa alkaa ;)


    • Autetaan

      Ainakn Jyväskylän alueella apua löytyy tuohonkin hätään osoitteesta www.kodinauttavatkadet.fi

      • ap-omituinenhöpöttäjä

        kiitos kovasti vinkistä. minähän heti otin yhteyttä tuonne ja hyväksi totesin. lisäsin kirjanmerkkeihin ja suosittelen ihan kaikille tuota sivua.
        pari serkkuanikin jo innostui tuosta sivusta ja kiitteli minua kun infosin niitä tuolla sivulla.


    • joskus..

      muinoin etelänreissulla ja siellä oli lapsille "nurinkurinspagettijuhlat" eli lapset käänsivät paitansa väärinpäin ja söivät spagettia käsin. Lapset toivoivat kovasti tätä ideaa myös omiin syntymäpäiväjuhliinsa, mutta vielä ei olla toteutettu. Näinhän voisi tehdä myös kakkujen yms. suhteen. Tietty muut äidit saattaa "suuttua" hienoimman juhlamekon likaamisesta, mutta asiasta voi vaikka informoida tai salaperäisesti laittaa kutsuun että tuovat sotkua kestävän vaatteen mukanaan. Tai sitten antaa jokaiselle muovipusseista valmistetut esiliinat tms.

    • pp

      Hei
      Olen itse suunnittelemassa tyttarelleni peppi synttareita ja kaipaisin ideoita. Olisi kiva jos haluaisit jakaa joitakin ideoitasi leikeista ja koristeluista ja tarjoiluista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe