vinkkejä peppi synttäreille (ohjelmaa)

omituinenhöpötttäjä

lapsen synttärit lähestyy ja on halunnut teemaksi peppi synttärit.
jotain peppi rekvisiittaa oon jo hankkinut mitä oon vaan netin kautta löytänyt. se puoli alkaa olla pian kondiksessa, mut mitä/millaista ohjelmaa hullunkurisille synttäreille?????

oon ainakin ajatellut että onnittelulaulu lauletaan tuolien päällä seisten.
mut mitä muuta hassua tai hullunkurista tekemistä????

6

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihjettä

En ainakaan kehottaisi lettujen heittoa paistinpannulta ilmaan, enkä lattioiden pesua harjat jaloissa - puhumattakaan kiipeilyä lampuissa.

Jokin sellainen leikki voisi olla mukava, missä ei saa astua paljaalle lattialle.

Aasinhännän liimaaminen voisi olla Pikku-Ukon hännän liimaaminen. Piirrät vain aasin sijasta pilkullisen hevosen.

• omituinenhöpötttäjä

no jopas täällä on mielikuvituksetonta porukkaa.... #ihmetys#
        oon kyllä ITSE keksinyt kaikenlaista, mut aattelin siksi täältä pyytää vinkkejä, jos tulisi edes jotain pientä, josta saan ahaa(lisä) idean. no yksi oli vastaillut, kiitos siitä ;)
        vaikka en "lattiaan ei saa koskea" leikkiä käytäkkään. on niin kamalasti paljon muuta peppimäistä puuhaa ja leikkiä.sormet ihan syyhyää kun niitä suunittelen ja hion paremmaksi. alkaa olla viimeistelyä vaille valmista

peppi kilpailut ja leikit....
        enää odotetaan h-hetkeä ja juhlat voi huvikummussa alkaa ;)

• Autetaan

Ainakn Jyväskylän alueella apua löytyy tuohonkin hätään osoitteesta www.kodinauttavatkadet.fi

• ap-omituinenhöpöttäjä

kiitos kovasti vinkistä. minähän heti otin yhteyttä tuonne ja hyväksi totesin. lisäsin kirjanmerkkeihin ja suosittelen ihan kaikille tuota sivua.
        pari serkkuanikin jo innostui tuosta sivusta ja kiitteli minua kun infosin niitä tuolla sivulla.

• joskus..

muinoin etelänreissulla ja siellä oli lapsille "nurinkurinspagettijuhlat" eli lapset käänsivät paitansa väärinpäin ja söivät spagettia käsin. Lapset toivoivat kovasti tätä ideaa myös omiin syntymäpäiväjuhliinsa, mutta vielä ei olla toteutettu. Näinhän voisi tehdä myös kakkujen yms. suhteen. Tietty muut äidit saattaa "suuttua" hienoimman juhlamekon likaamisesta, mutta asiasta voi vaikka informoida tai salaperäisesti laittaa kutsuun että tuovat sotkua kestävän vaatteen mukanaan. Tai sitten antaa jokaiselle muovipusseista valmistetut esiliinat tms.

• pp

Hei
      Olen itse suunnittelemassa tyttarelleni peppi synttareita ja kaipaisin ideoita. Olisi kiva jos haluaisit jakaa joitakin ideoitasi leikeista ja koristeluista ja tarjoiluista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe