vinkkejä peppi synttäreille (ohjelmaa)

omituinenhöpötttäjä

lapsen synttärit lähestyy ja on halunnut teemaksi peppi synttärit.
jotain peppi rekvisiittaa oon jo hankkinut mitä oon vaan netin kautta löytänyt. se puoli alkaa olla pian kondiksessa, mut mitä/millaista ohjelmaa hullunkurisille synttäreille?????

oon ainakin ajatellut että onnittelulaulu lauletaan tuolien päällä seisten.
mut mitä muuta hassua tai hullunkurista tekemistä????

6

1211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vihjettä

En ainakaan kehottaisi lettujen heittoa paistinpannulta ilmaan, enkä lattioiden pesua harjat jaloissa - puhumattakaan kiipeilyä lampuissa.

Jokin sellainen leikki voisi olla mukava, missä ei saa astua paljaalle lattialle.

Aasinhännän liimaaminen voisi olla Pikku-Ukon hännän liimaaminen. Piirrät vain aasin sijasta pilkullisen hevosen.

• omituinenhöpötttäjä

no jopas täällä on mielikuvituksetonta porukkaa.... #ihmetys#
        oon kyllä ITSE keksinyt kaikenlaista, mut aattelin siksi täältä pyytää vinkkejä, jos tulisi edes jotain pientä, josta saan ahaa(lisä) idean. no yksi oli vastaillut, kiitos siitä ;)
        vaikka en "lattiaan ei saa koskea" leikkiä käytäkkään. on niin kamalasti paljon muuta peppimäistä puuhaa ja leikkiä.sormet ihan syyhyää kun niitä suunittelen ja hion paremmaksi. alkaa olla viimeistelyä vaille valmista

peppi kilpailut ja leikit....
        enää odotetaan h-hetkeä ja juhlat voi huvikummussa alkaa ;)

• Autetaan

Ainakn Jyväskylän alueella apua löytyy tuohonkin hätään osoitteesta www.kodinauttavatkadet.fi

• ap-omituinenhöpöttäjä

kiitos kovasti vinkistä. minähän heti otin yhteyttä tuonne ja hyväksi totesin. lisäsin kirjanmerkkeihin ja suosittelen ihan kaikille tuota sivua.
        pari serkkuanikin jo innostui tuosta sivusta ja kiitteli minua kun infosin niitä tuolla sivulla.

• joskus..

muinoin etelänreissulla ja siellä oli lapsille "nurinkurinspagettijuhlat" eli lapset käänsivät paitansa väärinpäin ja söivät spagettia käsin. Lapset toivoivat kovasti tätä ideaa myös omiin syntymäpäiväjuhliinsa, mutta vielä ei olla toteutettu. Näinhän voisi tehdä myös kakkujen yms. suhteen. Tietty muut äidit saattaa "suuttua" hienoimman juhlamekon likaamisesta, mutta asiasta voi vaikka informoida tai salaperäisesti laittaa kutsuun että tuovat sotkua kestävän vaatteen mukanaan. Tai sitten antaa jokaiselle muovipusseista valmistetut esiliinat tms.

• pp

Hei
      Olen itse suunnittelemassa tyttarelleni peppi synttareita ja kaipaisin ideoita. Olisi kiva jos haluaisit jakaa joitakin ideoitasi leikeista ja koristeluista ja tarjoiluista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      106
      4865
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      423
      1539
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1114
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1098
    5. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      15
      1014
    6. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      968
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      886
    Aihe