Sport - Hokki,
kertoimet:
1,45 - 4,60 - 4,35
Ja taas mennään. "Pientä" ylikerrointa havaittavissa Hokilla, joten siinä on hyvä haku veikkaukseen!
...joku kirjoitteli jatkoajassa, että voi olla vähä-väkinen play-off ottelu kun tulee telkkarista. En kuitenkaan tähän usko sillä peli tulee todennäköisesti olemaan sportin viimeinen kotipeli tällä kaudella, niin uskon väkeä saapuvan! Näin Jukuri-fanina toivon että sympatiseeraamani "kyläjengi" Hokki pudottaa mestiksen Jokerit lue:(uhoajat) laulukuoroon!, se toden teolla lämmittäisi mieltä! :)
Sport - Hokki 3. Välierä
joo....
1
122
Vastaukset
- mitä eroa
Mikä ero on valmentajina Tammisella ja entisellä Hokin valmentajalla, joka nykyisin valmentaa kutsusta erästä liigajoukketta?
Vastaus: Tamminen seisoo joukkuueen edessä, tämä
toinen joukkueen takana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811255
- 827609
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505616- 765585
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764848Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334213- 483076
- 362974
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412535- 402440