Onkos nyt hiljentymisen aika

Kuuntelija.......

Palstalla kulkee kaikki sukkasillaan, vain hengitys kuuluu, voisihan sitä jotain ohimennen sanoa.

21

922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku selventää

niitä rajoja ?

• Kuuntelija.......

En tiedä mitä rajoja tarkoitan, ja onko täällä rajoja, ystävällistä rupattelua suuntaan jos toiseen, siitä se lähtee.

• ja keskustelun
        Kuuntelija....... kirjoitti:

En tiedä mitä rajoja tarkoitan, ja onko täällä rajoja, ystävällistä rupattelua suuntaan jos toiseen, siitä se lähtee.

luova jutustelu on jonkun mielestä hömppää ja itsensä kanssa keskustelua.

• Lehtiä tilanneita
        Kuuntelija....... kirjoitti:

Nuo lehtitilaajat saavat varmaan mahtavia provikoita, ovat niin hyviä myymään..
        *Tietokoneemme on valinnut juuri Teidät tänään tehdyssä seulonnassa...plaa plaa**

Lopulta kun jaksaa kuunnella, onkin maksettava muutama kuujausi lehteä että saa sitten kaksi tai kolme lehteä ilmaiseksi.

Sitä puhetta kesti, olin jo vähällä tilata, mutta kuuntelin loppuun kuitenkin, olipa hyvä että se lehti ei tule valmiiksi kannettuna.

Voin edelleenkin ostaa jonkun tarjouslehden silloin tällöin.

• Kuuntelija.......
        Lehtiä tilanneita kirjoitti:

*Tietokoneemme on valinnut juuri Teidät tänään tehdyssä seulonnassa...plaa plaa**

Lopulta kun jaksaa kuunnella, onkin maksettava muutama kuujausi lehteä että saa sitten kaksi tai kolme lehteä ilmaiseksi.

Sitä puhetta kesti, olin jo vähällä tilata, mutta kuuntelin loppuun kuitenkin, olipa hyvä että se lehti ei tule valmiiksi kannettuna.

En pysty rajaamaan, eiköhän ikäisemme tiedä mikä on asiallista ja mikä vähemmän.
        Taidat provosoida tahallasi.

• Katicat*
        Lehtiä tilanneita kirjoitti:

Siihen aikaan kun minulla oli vielä lankapuhelin, hankin siihen suoramarkkinointieston. Loppuivat lehtimyyjien soitot. Nehän sattuivat soittamaan aina siihen aikaan kun olin iltapäivänokosilla, ja olinkin aina erittäin epäkohtelias näille puhelinmyyjille.

Kännykkääni harvoin kukaan myyjä enää onkaan soittanut, vaikk' en ole kieltoa laittanutkaan. Muistavathan lehtiyhtiöt edelleenkin ja lähettävät niitä tarjouksiaan. Joskus tilaan kun sillä päällä olen, mutta aika tyhjänpäiväisiä nuo aikakauslehdet ovat nykyään. Netti on tehnyt nekin tarpeettomiksi. Joskus tilaan lehden loppuvuodesta, jotta saa hyvän seinäkalenterin ja tietysti saa niistä sanaraistikoita.

• eikä siitä voi näin

keskustella kiitos kuitenkin.

• Katicat*

Silmiisi pisti aloituksen otsikko "Onkos nyt hiljentymisen aika". Sinulle se kertoi ihan muuta mitä aloituksen tekijällä oli mielessään. Kyyneleitten takana voi olla monenlaista. Me emme tiedä sinun kyyneleittesi syytä, mutta...

Kyllä täällä palstalla on voitu keskustella vaikeistakin asioista, sillä kohtalotovereita löytyy aina kaikkeen. Tähän ikään ehtineet ovat jo kokeneet elämän ilot, surut ja vastoinkäymiset. Sen voimme kokemuksesta sanoa, että aina tunnelin päästä löytyy ovi ulos. Lisäksi aika on sellainen tekijä, jolla on parantava voima. Sillä voi toista lohduttaa.

Suruamme puramme jokainen omalla tavallamme. Jotenkin se on ulos saatava, ettei pakahdu. Toki yksikin hyvä tosiystävä on kullanarvoinen. Suru tulee ulos puhumalla.

• tällä hetkellä
        Katicat* kirjoitti:

Silmiisi pisti aloituksen otsikko "Onkos nyt hiljentymisen aika". Sinulle se kertoi ihan muuta mitä aloituksen tekijällä oli mielessään. Kyyneleitten takana voi olla monenlaista. Me emme tiedä sinun kyyneleittesi syytä, mutta...

Kyllä täällä palstalla on voitu keskustella vaikeistakin asioista, sillä kohtalotovereita löytyy aina kaikkeen. Tähän ikään ehtineet ovat jo kokeneet elämän ilot, surut ja vastoinkäymiset. Sen voimme kokemuksesta sanoa, että aina tunnelin päästä löytyy ovi ulos. Lisäksi aika on sellainen tekijä, jolla on parantava voima. Sillä voi toista lohduttaa.

Suruamme puramme jokainen omalla tavallamme. Jotenkin se on ulos saatava, ettei pakahdu. Toki yksikin hyvä tosiystävä on kullanarvoinen. Suru tulee ulos puhumalla.

olen vain niin lohduton,että uskoisin tarvitsevani palvelevan puhelimen kuuntelijaa.

Lähinnä kai ongelmani johtuu niin monista kasvottomista ihmisistä, ja omasta yyksinkertaisuudestani.Tällä hetkellä tunnen olevani kovin eksyksissä. Kiitos huolenpidosta.

Ei taida minulle sopia tämä virtuaali maailma.

• Katicat*
        tällä hetkellä kirjoitti:

olen vain niin lohduton,että uskoisin tarvitsevani palvelevan puhelimen kuuntelijaa.

Lähinnä kai ongelmani johtuu niin monista kasvottomista ihmisistä, ja omasta yyksinkertaisuudestani.Tällä hetkellä tunnen olevani kovin eksyksissä. Kiitos huolenpidosta.

Ei taida minulle sopia tämä virtuaali maailma.

Terveyskeskukseesi voit aina mennä. Siellä sinua kuunnellaan varmasti ja autetaan.

• en todella ole
        Katicat* kirjoitti:

Terveyskeskukseesi voit aina mennä. Siellä sinua kuunnellaan varmasti ja autetaan.

niinkään terveyskeskusta vailla.Älä suotta huolestu,on vain tarpeen joskus purkaa sydäntään.

Sitten taas kestää paremmin. Hyvää yötä!

• 70män

Nyt on kevätväsymyksen aika.

• Muumi-iso-Äiti

Elämässä on silloin tällöin hiljentymisen ja kyynelten aikoja, olen elänyt näitäkin ja varmasti tiedän että siitä selviää.

Voimia ja ystäviä sinulle toivon avuksi, ystävien tapaaminen ja asiasta keskusteleminen helpottaa, kun saat jakaa nämä ikävät ja surulliset asiat.

Kannattaa silti olla ystävien
        kanssa kriittinen, aliarvioimatta silti.

Tarpeellinen arki ulkoiluineen, rauhalliset lenkit pitävät terveyttä yllä.

Voimia ja lämpimiä ajatuksia sinulle, kyynelehtijä

• on Suomalainen

hän menee aina vaikeidenkin aikojen yli.

• 70män
        Muumi-iso-Äiti kirjoitti:

Elämässä on silloin tällöin hiljentymisen ja kyynelten aikoja, olen elänyt näitäkin ja varmasti tiedän että siitä selviää.

Voimia ja ystäviä sinulle toivon avuksi, ystävien tapaaminen ja asiasta keskusteleminen helpottaa, kun saat jakaa nämä ikävät ja surulliset asiat.

Kannattaa silti olla ystävien
        kanssa kriittinen, aliarvioimatta silti.

Tarpeellinen arki ulkoiluineen, rauhalliset lenkit pitävät terveyttä yllä.

Voimia ja lämpimiä ajatuksia sinulle, kyynelehtijä

Kirjoituksesi sai minut mietteliääksi.
        Laskin ystäväni.
        Helppo juttu, tulos oli nolla.

Kyllähän niitä juttukavereita tietysti on, kun törmätään, mutta sellaisia, joita voisi sanoa ystäväksi, ei yhtään.

Paitti tietysti minä itte.

• Ulla-Sofia
        on Suomalainen kirjoitti:

hän menee aina vaikeidenkin aikojen yli.

Suomalainen on särkyvä, kyyneleitä ei haluta näyttää, voi tulla leimatuksi.

Olemme monesti pohtineet tätä meidän kk-tapaamisissa, naapureille ja tuttaville ei haluta näyttää että on surua, meluimmin pysytellään sisällä *piilossa* muilta.

Usein vähätellään, ja sillä lisätään vaan lisää surevan taakkaa.

Taas sellaisiakin joille tulee kiire viedä viestiä eteenpäin...oootteko kuulleet??

Pitihän se arvata kun niin huonona oli....mitä nyt itkemään ainahan ne kahisteli, näitä tapoja on monia.

Tämä on elävien maailma ja kaikkiin sureviin tulee suhtautua ymmärtävästi, ei kylmän huolimattomasti.

Jokainen joutuu joskus tämän läpikäymään, silloin sen varmasti ymmärtää, mitä tarkoitan.

Vaan jokainen tavallaan.

• Enteitä ilmassa
        Ulla-Sofia kirjoitti:

Suomalainen on särkyvä, kyyneleitä ei haluta näyttää, voi tulla leimatuksi.

Olemme monesti pohtineet tätä meidän kk-tapaamisissa, naapureille ja tuttaville ei haluta näyttää että on surua, meluimmin pysytellään sisällä *piilossa* muilta.

Usein vähätellään, ja sillä lisätään vaan lisää surevan taakkaa.

Taas sellaisiakin joille tulee kiire viedä viestiä eteenpäin...oootteko kuulleet??

Pitihän se arvata kun niin huonona oli....mitä nyt itkemään ainahan ne kahisteli, näitä tapoja on monia.

Tämä on elävien maailma ja kaikkiin sureviin tulee suhtautua ymmärtävästi, ei kylmän huolimattomasti.

Jokainen joutuu joskus tämän läpikäymään, silloin sen varmasti ymmärtää, mitä tarkoitan.

Vaan jokainen tavallaan.

Kyllä siltä näyttää että palstalla on maa roudassa, ja viljelijät odottaa lempeää aurinkoa tai jotain vieläkin parempaa!

Vai onko niin että lama on vienyt musteen koneesta?

Ensin on niin kamala rupatus päällä kun jokaisella on sanottavaa, tai paremminkin joutuvat puolustautumaan, ja viimeiseen hengenvetoon saakka jaksetaan, ja kas se on sitten siinä.

Juopoilla sama tyyli, puhutaan kaikki samaan aikaan kuuntelematta toista kunnes sammutaan.

Sitten alkaakin kuoro pelaamaan efekteillä, kunnes joku herää ja herättää toisetkin....

¤¤¤¤

• suuntaa antavaa
        Enteitä ilmassa kirjoitti:

Kyllä siltä näyttää että palstalla on maa roudassa, ja viljelijät odottaa lempeää aurinkoa tai jotain vieläkin parempaa!

Vai onko niin että lama on vienyt musteen koneesta?

Ensin on niin kamala rupatus päällä kun jokaisella on sanottavaa, tai paremminkin joutuvat puolustautumaan, ja viimeiseen hengenvetoon saakka jaksetaan, ja kas se on sitten siinä.

Juopoilla sama tyyli, puhutaan kaikki samaan aikaan kuuntelematta toista kunnes sammutaan.

Sitten alkaakin kuoro pelaamaan efekteillä, kunnes joku herää ja herättää toisetkin....

¤¤¤¤

oli jo tuossakin, mitä osaisin harkittuani vielä vähän sanoa.

• alli huuppa
        suuntaa antavaa kirjoitti:

oli jo tuossakin, mitä osaisin harkittuani vielä vähän sanoa.

Olen sanaton
        mutten onneton
        olen kärsinyt
        vaikka en ole possu...;-))

• On laskeuduttu paastoon ja sehän on hiljentymistä...

• alli huuppa

Hyvin harvoilla on paastoaika, mutta kunnioitan heitä, vakaumus on silloin todellista.
        Suvussani on pappeja, ja kun joskus keskustellaan noista paaston ajoista ja muistakin uskontoon liittyvistä, eivät he sitä minulle kovasti 'tyrkytä' mutta suosittelevat kyllä.
        Sitten pääsiäisenä kun paasto loppuu, notkuu pöydät herkkuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      119
      2445
    2. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      97
      1663
    3. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1205
    4. Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi

”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri
      Pyhäjärvi
      180
      1164
    5. Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta

ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu
      Ikävä
      77
      1077
    6. Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa

Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu
      Ikävä
      25
      967
    7. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      61
      957
    8. Miten menee omasta mielestä?

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri
      Ähtäri
      28
      947
    9. Jos en enää

sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan
      Ikävä
      38
      860
    10. Ei mene kauaa että kaikki vedätykset

Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup
      Ikävä
      56
      830
    Aihe