Kristityt kauppaavat lapsiaan....

boxerblock

En tiedä onko tämä ihan aito sivu, mutta jos on niin voi v*ttu!!!

http://www.marryourdaughter.com/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1&limit=5&limitstart=0

Sivulla on listattu alaikäisiä amerikkalaisia tyttöjä joita näiden vanhemmat kauppaavat ihmisille vaimoiksi!

FAQ:sta löytyy perusteluina tämän laillisuudelle se että paikoitellen amerikassa lapset voivat mennä naimisiin 13-vuotiaina ja hinta joka lapsista maksetaan on kuulemma raamatun ohjeitten mukainen ja siten uskonnonvapauden suojaama.

Määrätkää morsiamen hinta vaikka kuinka korkeaksi ja vaatikaa lahjoja vaikka kuinka paljon, minä maksan mitä pyydätte, kunhan vain annatte tytön minulle vaimoksi. 1.mooseksen 34:12

Kuinka jotkut ihmiset voivat kaupata tytärtään vaimoksi alaikäisenä jollekin tuntemattomalle ihmiselle?

Jos tämä sivu on totta, niin tässä nähdään se kuinka hyviä ruloksia saadaan aikaan kun seurataan raamattua.

Tässä on yhden tytön kuvaus suomennettuna:

Kimberly H.

Bride price:$20,995

Kimberly was raised from birth knowing that her place in life was to be a good wife and mother and she might as well get started on that now. She knows God put her on Earth to serve her husband like it says in the Bible and we’ve made sure she knows exactly how to do that.

Häiritseekö tämä ketään muuta?

22

551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ürpå

Jo jopa perkele sivut löysit...

Meinaan, että, tuota...

Ny vaan kolehti kasaan ja ostetaan noi pois ja ns. uudelleenkoulutetaan nuo.

Huhhuh... Mikään ei oo niin pimee kun amerikkalainen raamattunsa kanssa.

• 180 asteen V

Maailmassa on 60 miljoonaa lapsivaimoa.

• Ja sekö tekee siitä hyväksyttävää?

• Ylermi.Nakki

Vaikka tietysti laista löytyy joku reikä, mikä ei liitä tätä toimintaa millään tavalla ihmiskauppaan, mutta tuntuu ihan vitun häiriintyneeltä toiminnalta. New Hampshire näyttäisi olevan ainoa osavaltio, missä 13-v tytön saa naittaa jos perhe niin haluaa. 14 v olikin sitten jo useammassa osavaltiossa.

Säälittävää oli myös lukea kuvauksia näistä tytöistä: "Hän on varma, että Jumala oli laittanut hänet tänne maan päälle palvelemaan aviomiestään..." Turparalli tommosille.

• Uolevi Uskis

Hintahan on sama, kuin mitä joutuisin maksamaan Jenkkiautosta (hinta 10 000€) autoveroa suomen valtiolle.

Miksi juuri sama summa, onkos Verottaja pervo, tuossakin mielessä??

Uskovaisena USKON ettei tuo ole sattumaa!

• Jos on totta, on hyvin surullista ja väärin.

Tosin Kristittyjen ei pidä noudattaa Jumalan Juutalaisille antamaa Vanhaa liittoa, joten Kristinuskoon ei edes kuulu morsiamen kauppaus.

• vuorisaarna

Eihän Jeesus Raamatun mukaan mooseksen lakia pois hävittänyt, päinvastoin:

"Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan."

Revi siitä.

• vuorisaarna kirjoitti:

Eihän Jeesus Raamatun mukaan mooseksen lakia pois hävittänyt, päinvastoin:

"Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan."

Revi siitä.

Niin ja Jeesuksessa on lain täyttymys. Jeesus itse sanoi, "se on täytetty". Jeesus toi Uuden liiton vanhan liiton tilalle. Tämä Uusi liitto kertoo Kristityistä ja heidän uskostaan.

• kiinnostavaa
        juhani1965 kirjoitti:

Niin ja Jeesuksessa on lain täyttymys. Jeesus itse sanoi, "se on täytetty". Jeesus toi Uuden liiton vanhan liiton tilalle. Tämä Uusi liitto kertoo Kristityistä ja heidän uskostaan.

Missäs kohtaa Raamattu näin kertoo?

• juhani1965 kirjoitti:

-Jumalani, Jumalani, miksi hylkäsit minut?
        Matteus.

-Isä, sinun käsiisi minä uskon henkeni.
        Luukas.

-Jeesus joi viinin ja sanoi: Se on täytetty.
        Johannes.

Eli mitenkä olet päätynyt siihen tulokseen että noista kolmesta jeesuksen sanomasta viimeisestä lauseesta juuri tuo "se on täytetty" on se oikea?

Ja kuinka olet yhdistänyt sen mihinkään muuhun kuin vanhan testamentin ennustuksen kirjalliseksi toteuttamiseksi. Kun siinä juuri ennen lainaamaasi lausetta sanotaan näin: "Jotta kirjoitus kävisi kaikessa toteen, hän sanoi: "Minun on jano.""

Kai olet huomannut että johanneksen evankeliumissa on kaikkein eniten yritetty vääntää kirjoituksia niin että ne sopisivat yhteen vanhan testamentin kanssa.

Joten?

• kiinnostavaa kirjoitti:

Missäs kohtaa Raamattu näin kertoo?

Nämä löytyvät useasta kohdin,mutta esim. Matt.5:17 :"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään".
        Room.10:4:"Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo."

Näin Jeesuksessa Kristuksessa meillä on lain täyttymys sekä lunastus ja pelastus.

• boxerblock kirjoitti:

-Jumalani, Jumalani, miksi hylkäsit minut?
        Matteus.

-Isä, sinun käsiisi minä uskon henkeni.
        Luukas.

-Jeesus joi viinin ja sanoi: Se on täytetty.
        Johannes.

Eli mitenkä olet päätynyt siihen tulokseen että noista kolmesta jeesuksen sanomasta viimeisestä lauseesta juuri tuo "se on täytetty" on se oikea?

Ja kuinka olet yhdistänyt sen mihinkään muuhun kuin vanhan testamentin ennustuksen kirjalliseksi toteuttamiseksi. Kun siinä juuri ennen lainaamaasi lausetta sanotaan näin: "Jotta kirjoitus kävisi kaikessa toteen, hän sanoi: "Minun on jano.""

Kai olet huomannut että johanneksen evankeliumissa on kaikkein eniten yritetty vääntää kirjoituksia niin että ne sopisivat yhteen vanhan testamentin kanssa.

Joten?

"Eli mitenkä olet päätynyt siihen tulokseen että noista kolmesta jeesuksen sanomasta viimeisestä lauseesta juuri tuo "se on täytetty" on se oikea?"

Evankeljumit täydentävät toisiaan ja uskon, että jokainen evankeljumi on Jumalan hengeyttämää Sanaa ja näin totta ja oikeaa. Se että, Jeesus täytti lain on luettavissa muualtakin Raamatusta.

Enkä usko että Uuden testamentin kirjoituksia, Johanneksen evankeljumiakaan, on mitenkään yritetty vääntää sopimaan yhteen vanhan testamentin kanssa. Toki Johanneksen evankeljumi on kiistellyin ja ehkä tutkituin juuri sen vuoksi että sen samankaltaisuus verrattuna muihin evankeljumeihin lienee vähäisin. Mutta tämä seikka ei muuta sitä että myös Johanneksen evankeljumi on Jumalan Sanaa.

• juhani1965 kirjoitti:

Nämä löytyvät useasta kohdin,mutta esim. Matt.5:17 :"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään".
        Room.10:4:"Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo."

Näin Jeesuksessa Kristuksessa meillä on lain täyttymys sekä lunastus ja pelastus.

"Matt.5:17 :"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään"."

Ja se lause jatkuu:

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Joten miten tuo ensimmäinen lause kumoaa tuon lauseen lopun?

Ja tuo lainaus roomalais-kirjeestä on minun käsittääkseni paavalin kirjoittama. Ja sinä kuuntelet mielummin hänen puheitaan kuin itse jeesuksen, jumalan pojan, joka on tuleva tuomitsemaan...plaah, plaah, plaah...

Hieman outoa?

Olisko niin että kuuntelet tuon paavalin tulkintoja sen takia koska muuten olisi liian vaivalloista olla kunnon uskovainen?

• juhani1965 kirjoitti:

"Eli mitenkä olet päätynyt siihen tulokseen että noista kolmesta jeesuksen sanomasta viimeisestä lauseesta juuri tuo "se on täytetty" on se oikea?"

Evankeljumit täydentävät toisiaan ja uskon, että jokainen evankeljumi on Jumalan hengeyttämää Sanaa ja näin totta ja oikeaa. Se että, Jeesus täytti lain on luettavissa muualtakin Raamatusta.

Enkä usko että Uuden testamentin kirjoituksia, Johanneksen evankeljumiakaan, on mitenkään yritetty vääntää sopimaan yhteen vanhan testamentin kanssa. Toki Johanneksen evankeljumi on kiistellyin ja ehkä tutkituin juuri sen vuoksi että sen samankaltaisuus verrattuna muihin evankeljumeihin lienee vähäisin. Mutta tämä seikka ei muuta sitä että myös Johanneksen evankeljumi on Jumalan Sanaa.

"Evankeljumit täydentävät toisiaan ja uskon, että jokainen evankeljumi on Jumalan hengeyttämää Sanaa ja näin totta ja oikeaa."

Joten jos nyt oletetaan että se sinun jeesuksesi kuoli ristillä, mitkä olivat hänen viimeiset sanansa? Raamatussa annetaan kolme eri vaihtoehtoa. Ihminen voi sanoa vain yhden viimeisen lauseen ennen kuolemaa.

"Mutta tämä seikka ei muuta sitä että myös Johanneksen evankeljumi on Jumalan Sanaa."

Mistä tiedämme että raamattu on jumalan sanaa?
        Koska raamatussa lukee niin.
        Miksi raamattua pitäisi uskoa?
        Koska raamattu on totta.
        Mistä tiedämme että se on totta?
        Koska se on jumalan sanaa.
        Mistä tiedämme että raamattu on jumalan sanaa?
        Koska raamatussa lukee niin.
        JNE...
        JNE...
        JNE...

Tiesitkö että koraani on samalla lailla todistettu oikeaksi?

• Tristar

Häiritsee ja paljon. LÄhinnä se että tyttöparka on syntymästään kasvatettu orjaksi, uskomaane ttei elämäkllä sellaisenaan oel arvoa vaan se määrittyy sen katuta mtien hyvin palvelet tuntematonta ihmistä (kunhan se on mies). Vituttaa niin että voin pahoin.

• -DW-

että kyseessä on kusetus.

1. Joko...
      a: kyseisiä tyttöjä ei ole olemassakaan ja tilisiirron jälkeen rahat ja sivun ylläpitäjät katoavat.
      b: tytöt on olemassa, kihlaus suoritetaan ja niin edelleen... mutta perhe purkaa sen saatuaan rahat.

2. Molemmissa tapauksissa huijattu ei varmana halua nostaa asiasta meteliä, sillä siitä seuraisi mediahässäkkä. Edes aivovammaisin uskis ei halua tulla tunnetuksi siitä että yritti ostaa alaikäisen morsiammen.

3. Tyttöjä markkinoidaan uskovaisille, eli toisinsanoen: herkkäuskoisille hölmöille, planeetan helpoiten kusetettavalle ihmisryhmälle.

4. Kusetuksen puolesta kertoo myös tyttöjen profiilitekstit... ne ovat kaikki erilaisia kliseitä: Kiltti tyttö, nykyisin köyhtyneen hienostoperheen prinsessa, ammattimainen kotiorja, nuori yrittäjä, malli, villikissa vailla kesyttäjää, kulttuuriälykkö, bilehile, emo, jne, jne.
      Tyyliltään ne vaikuttavat myös saman henkilön kirjoittamilta.

• Ylermi.Nakki

Sivuilla oli myös "palvelua" ylläpitävien henkilöiden nimet ja nettiosoitteet. Ei luulisi paikallisilla viranomaisilla olevan vaikeuksia saada selville, onko tällaisia henkilöitä oikeasti olemassa ja onko tuo toiminta huijausta vai ei.

Se, että profutekstit vaikuttavat saman ihmisen kirjoittamilta, johtuu varmaankin siitä, että ne todennäköisesti ovat sitä. Sama firman dilledong yrittänyt veivata uskovaisia pedobeareja kiihottavia kuvauksia heille ilmoitetuista tytöistä.

Ts. ihmettelisin enemmän, jos tuo sivu olisi puhdasta huijausta kuin että ei olisi. Jos USA:n laki tosiaan antaa mahdollisuuden avioitua jopa 13-vuotiaana mikäli lapsen vanhemmat niin haluavat, en ihmettelisi jos Herran karitsat aivopesisivät tyttärensäkin uskomaan että katso: näin on hyvä.

• -DW-
        Ylermi.Nakki kirjoitti:

Sivuilla oli myös "palvelua" ylläpitävien henkilöiden nimet ja nettiosoitteet. Ei luulisi paikallisilla viranomaisilla olevan vaikeuksia saada selville, onko tällaisia henkilöitä oikeasti olemassa ja onko tuo toiminta huijausta vai ei.

Se, että profutekstit vaikuttavat saman ihmisen kirjoittamilta, johtuu varmaankin siitä, että ne todennäköisesti ovat sitä. Sama firman dilledong yrittänyt veivata uskovaisia pedobeareja kiihottavia kuvauksia heille ilmoitetuista tytöistä.

Ts. ihmettelisin enemmän, jos tuo sivu olisi puhdasta huijausta kuin että ei olisi. Jos USA:n laki tosiaan antaa mahdollisuuden avioitua jopa 13-vuotiaana mikäli lapsen vanhemmat niin haluavat, en ihmettelisi jos Herran karitsat aivopesisivät tyttärensäkin uskomaan että katso: näin on hyvä.

http://www.museumofhoaxes.com/hoax/weblog/permalink/marry_our_daughter/

Vaikka suhtautuisit skeptisesti artikkeliin, muutama huomio siitä.
        Artikkeli kirjoitettu: Tue Sep 04, 2007
        Kyra A, 14 vuotta jo useamman vuoden putkeen... tarkista itse jos haluat, sivu 3 alin tyttö.

>>Jos USA:n laki tosiaan antaa mahdollisuuden avioitua jopa 13-vuotiaana mikäli lapsen vanhemmat niin haluavat, en ihmettelisi jos Herran karitsat aivopesisivät tyttärensäkin uskomaan että katso: näin on hyvä.

• Kössönöm
        Ylermi.Nakki kirjoitti:

jenkkilän lakia avioliiton solmimisiästä, mutta en löytänyt. Mutta ei se kyllä millään voi olla 13 vuotta.

Onhan se yksi mormoniheppu parhaillaan vankilassa, jolla niitä lapsivaimoja oli. Tuli dokkari äskettäin telkusta. En muista nimeä.

• -DW-
        Kössönöm kirjoitti:

jenkkilän lakia avioliiton solmimisiästä, mutta en löytänyt. Mutta ei se kyllä millään voi olla 13 vuotta.

Onhan se yksi mormoniheppu parhaillaan vankilassa, jolla niitä lapsivaimoja oli. Tuli dokkari äskettäin telkusta. En muista nimeä.

http://topics.law.cornell.edu/wex/table_marriage

• Kössönöm

Voiko tuollainen laki muka olla voimassa?

Tuon on pakko olla huonoa pilaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      139
      2773
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      270
      2388
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      26
      1446
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      116
      1124
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      99
      1089
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1033
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      982
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      57
      871
    9. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      62
      844
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      283
      830
    Aihe