Sellumiehellä, joka oli tässä ajankohtaisohjelmassa.Jos jää työttömäksi 57 vuotiaana, pitäiskö lähteä kapitalistille talkoisiin.Tekemään huonolla palkalla jotain siivoushommaa, tai kouluttautua johonkin uuteen ammattiin.Aivan järjenvastaista hommaa.Koulutus kestää jo 2 vuotta, eikä se takaa mitään.Itsekin olen samanikäinen. työssä olin 41 vuotta. Nimenomaan raskaissa ruummillisissa töissä. Olin ikäni kirvesmiehenä.Nyt olen jäänyt putkeen, enkä aiokaan enää lähteä mihinkään ansiotyöhön.Kevyitä rakennushommia voin tehdä, mutta teen vain pimeänä.Parempi on nauttia vain päivärahasta ja tehdä mitä haluaa.Nyt on hyvät hiihtokelit, joten hiihdellään menemään ja nautitaan elämästä.Hiihtämisessä näyttää tulevan ideoitakin, ainakin Rukan lumilla.Koettakaa nyt kokoomuslaiset uurastaa, että minäkin sitten saan eläkkeen.Taidan lähteä tästä Rukanlumille.
viisas päätös
tällä
1
77
Vastaukset
- saatiin taas
kyykytettyä köyhiä ja vähempiosaisia!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756