PeruSS-SANNFINLÄNDARNA rp. on aito, Suomalainen puolue? Johan sen kertovat eliittiin kuuluvat nimetkin: Vistbacka, Sandvik, Lindell, Pihlman, Wallius, Lindström, Falzon, Grönroos - jne.
Hyvä, ettei peruSS hyysää ruottalaisia ja muita ulkomaan eläviä?
Suomalaisuutta arvostaa peruSS?
2
200
Vastaukset
- ööö niinku
ei se nyt öö mutta ku se eihäns enyt noinniiku silleen, suomi suomalaisille? Kyllä kansa tietää..? Jotain öö niinku sillee...maassa maan tavalla tai silleen. Ne on niinku silleen sopeutunu ja nää nykyset ei niinku sillee oo, ni ei me sitte annetakaa ettei ne niinku jäis tänne sillee. Tai jotain niinku Suomi ja lippu ja tolleen. Emmä niinku oikein näist hommista silleen tiiä niinku mitään, mut se on nousussa ja mulle luvattin et mä niinku saan niinkun niiltä somaleilta niitten taulutelevision niinku sitte ku ne karkotettu tai jotain. Vitsit että mä on halunnu sellast taulutelevisiota siitä asti ku mä kuulin että semmonen kuuluu ny olla. Tai ei voi silleen kattoo tätä telkkuu.
- SKS tiedottaja
Kaksinaamaisia paskahurreja koko PERSUT täynnä. Vähän niinkuin Mannerheim ja Ehrnrooth.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760