Kykenetkö kesyttämään villit ja vapaat aikuiset naiset bootseineen? Kesä tulee, eli nyt on kiire jos haluat nähdä rusketusraitani...
Onko tosimiehiä enää olemassa
46
1644
Vastaukset
- kerro heti
milloin voidaan tavata
- Ladies in red
No etpä paljon itsestäsi kerro...ja tavata pitäisi umpimähkään? Mitäs jos oletkin tosimiehen sijasta vikisevä villapöksy???
- vikisevä karju
Ladies in red kirjoitti:
No etpä paljon itsestäsi kerro...ja tavata pitäisi umpimähkään? Mitäs jos oletkin tosimiehen sijasta vikisevä villapöksy???
umpimähkäänpä tunnut hakevan, kyllähän villikarjut vikisee ;)
bootsit kyllä sopii naisille niinkuin miehillekin, olen käyttänyt saappaita n. 13v asti, ja ei len ostin taas uudet. Tällä kertaa suomalaiset ja kyllä on parhaat kävellä tyylikkääksi, uvexit jäi varmaanki kauppaa,, oli n. 3 kk vanhat.... - juuiri näin
Ladies in red kirjoitti:
[email protected]
laita tohon osotteeseen viestiä, niin vastaan kyllä. Kerron kokemuksistani ja kuuntelen. olen ollut hyvä kuuntelia ja joskus sanon kyllä oman mielipiteen, saatan myös ehdottaa jotain vaihtoehtoja, mutta SINÄ olet se joka tekee päätökset omasta elämästäsi. Ja muista että ne päätökset joita teet harkittuasi, puntaroituasi ystäväsi kanssa ovat oikeita, aina pitemmän päälle. Minä saatan ehdottaa joitain vaihtoehtoja yms. ,mutta Sinä todellakin teet Kaikki päätökset! Siis normaali elämässä, en tarkoita tällä mittää pervo/yms juttuja, niihin en ota kantaa,, tai otan minulla on aika kriittinen mielipide... - Ladies in red
vikisevä karju kirjoitti:
bootsit kyllä sopii naisille niinkuin miehillekin, olen käyttänyt saappaita n. 13v asti, ja ei len ostin taas uudet. Tällä kertaa suomalaiset ja kyllä on parhaat kävellä tyylikkääksi, uvexit jäi varmaanki kauppaa,, oli n. 3 kk vanhat....Vikisevä karju kävi sitten Pekka Lahdella ostamassa popoja ;o) ethän vaan ostanut "Reiska"kankaalla päällystettyjä???
- Ladies in red
vikisevä karju kirjoitti:
bootsit kyllä sopii naisille niinkuin miehillekin, olen käyttänyt saappaita n. 13v asti, ja ei len ostin taas uudet. Tällä kertaa suomalaiset ja kyllä on parhaat kävellä tyylikkääksi, uvexit jäi varmaanki kauppaa,, oli n. 3 kk vanhat....Taidat olla nimimerkkisi kaltainen, kun linjahiljaisuus tuntuu vaan jatkuvan ;o)
- reiskaa vaan
Ladies in red kirjoitti:
Vikisevä karju kävi sitten Pekka Lahdella ostamassa popoja ;o) ethän vaan ostanut "Reiska"kankaalla päällystettyjä???
kamelin nahkaa
- ei kulje
bootseissa, eikä sellaisista tosimiehet kiinnostu.
- Ladies in red
Monojako pitäisi käyttää???
- Kimi09
Missäspäin olet? kyselee Kimi 45v....vantaalta...
- Ladies in red
Olen siellä ja täällä, kun on pyörät alla ja nyt ei puhuta pyörätuolista ;o) These boots are made for walking...
- Kimi09
Ladies in red kirjoitti:
Olen siellä ja täällä, kun on pyörät alla ja nyt ei puhuta pyörätuolista ;o) These boots are made for walking...
Missä nyt.....
- Ladies in red
Kimi09 kirjoitti:
Missä nyt.....
Sängyssä honey missäs muualla, sillä nyt on vasta aamu!!!
- Mies1971
Ladies in red kirjoitti:
Sängyssä honey missäs muualla, sillä nyt on vasta aamu!!!
...sängyssähän tähän aikaan tosimiehetkin vielä ovat ja katsovat urheilua tv:stä :) Mihin päin Suomea kesyttäjää kaipailet,sillä kyllä illasta myös tosimies vaihtaa kalsarinsa ja vetää farkut jalkaansa sekä paidan päälleen... ;)
- Ladies in red
Mies1971 kirjoitti:
...sängyssähän tähän aikaan tosimiehetkin vielä ovat ja katsovat urheilua tv:stä :) Mihin päin Suomea kesyttäjää kaipailet,sillä kyllä illasta myös tosimies vaihtaa kalsarinsa ja vetää farkut jalkaansa sekä paidan päälleen... ;)
Pitääkö paidalla peittää outokumpu vai löytyykö muutakin paidan alta ;o)? Kalsareiden vaihto on hyvä asia etteivät ne "vanhat" kävele läheisissä liikennevaloissa vastaan. Eteläisessä suomessa viritellään stringeleitä jalkaan ja valmistaudutaan lauantain koitoksiin...
- punainen paholainen
Ladies in red kirjoitti:
Pitääkö paidalla peittää outokumpu vai löytyykö muutakin paidan alta ;o)? Kalsareiden vaihto on hyvä asia etteivät ne "vanhat" kävele läheisissä liikennevaloissa vastaan. Eteläisessä suomessa viritellään stringeleitä jalkaan ja valmistaudutaan lauantain koitoksiin...
vaippa-villen kanssa kumisaapas bileisiin juodaan limukkaa ja syödään sipsejä...sulle voisin laittaa elmukelmu kalsarit uuh mitä sanot?
- Ladies in red
punainen paholainen kirjoitti:
vaippa-villen kanssa kumisaapas bileisiin juodaan limukkaa ja syödään sipsejä...sulle voisin laittaa elmukelmu kalsarit uuh mitä sanot?
Kietoudu kuule ihan itse Elmukelmuun, meitä ei sellaiset huvit kiinnosta! Limukkaa ja sipsejä syödään 10 v. partyissä ja sekin aika on ohitettu jo ajat sitten eli...
- maksanu matkat
Ladies in red kirjoitti:
Kietoudu kuule ihan itse Elmukelmuun, meitä ei sellaiset huvit kiinnosta! Limukkaa ja sipsejä syödään 10 v. partyissä ja sekin aika on ohitettu jo ajat sitten eli...
karibialle,mutta miksi vanhoja akkoja sinne on roudata,kun saa nuortakin:DDD
- Ladies in red
maksanu matkat kirjoitti:
karibialle,mutta miksi vanhoja akkoja sinne on roudata,kun saa nuortakin:DDD
Mistäs päättelet, että me niin vanhoja ollaan? Ja mitä on vanha? Sinun tapauksessasi Karibia ilmeisesti löytyy Suomen Turusta ;o)
- kyykkyyn ruinaajille
Ladies in red kirjoitti:
Mistäs päättelet, että me niin vanhoja ollaan? Ja mitä on vanha? Sinun tapauksessasi Karibia ilmeisesti löytyy Suomen Turusta ;o)
ei anneta mitään muuta,kuin banaania:DDD
- Ladies in red
kyykkyyn ruinaajille kirjoitti:
ei anneta mitään muuta,kuin banaania:DDD
Mitään matkaa olla sulta ruinaamassa tässä eikä edes seuraavassa elämässä, joten tunge se baanaani sinne minne aurinko ei paista seuraavalla kylpyläkäynnilläs!
- näyttää muotoja:DD
Ladies in red kirjoitti:
Mitään matkaa olla sulta ruinaamassa tässä eikä edes seuraavassa elämässä, joten tunge se baanaani sinne minne aurinko ei paista seuraavalla kylpyläkäynnilläs!
- hakea seuraa
Ladies in red kirjoitti:
Hyppää pituutta!!!
vanhustenkodista:DD..Pokaa nitropappa..
- Ladies in red
hakea seuraa kirjoitti:
vanhustenkodista:DD..Pokaa nitropappa..
Hae itse seuraa sieltä, kun sulla tuntuu olevan kokemusta ;o) Tosimiehet ei käy nitrodiskoissa paitsi kilpa-autokentillä...
- sun rollaattorilla
Ladies in red kirjoitti:
Hae itse seuraa sieltä, kun sulla tuntuu olevan kokemusta ;o) Tosimiehet ei käy nitrodiskoissa paitsi kilpa-autokentillä...
ja onko se viritetty vanha harppu:D
- Ladies in red
sun rollaattorilla kirjoitti:
ja onko se viritetty vanha harppu:D
Tämä on viimeinen vastaukseni sinulle pahvi! Keuli keskenäsi minulla on muutakin tekemistä ja intressinä tosi miehet ei ruikuttavat vauvelit...
- ......,.,.,.,.,.,
..että ne tosimiehet ovat todella harvinaisia..aina tulee jokin mikä tekee tosimieheksi luulemastasi miehestä tavallisen tallukan, joka ei mieti toista osapuolta..kyllästyttää ainakin minua sanonta .."No miehet ovat miehiä!".........
- Ladies in red
Olet aivan oikeassa! Sama asia mietityttää täällä, sillä olen varma, että tosimiehiäkin on vielä jossakin, tosin uhanalaisena lajina :o) Karhut peliin ja karvat näkyviin...
- tulisitko syömään
Ladies in red kirjoitti:
Olet aivan oikeassa! Sama asia mietityttää täällä, sillä olen varma, että tosimiehiäkin on vielä jossakin, tosin uhanalaisena lajina :o) Karhut peliin ja karvat näkyviin...
illallista kanssani?
T:Herrasmies - Ladies in red
tulisitko syömään kirjoitti:
illallista kanssani?
T:HerrasmiesHuomasit varmaan monikon nimimerkissä? ;o) Toki illallinen maistuu ja aamiainenkin jos siltä vaikuttaa, mutta vakuuta ensin minut niin katsotaan mihin se johtaa....
- menit lankaan:DD
Ladies in red kirjoitti:
Huomasit varmaan monikon nimimerkissä? ;o) Toki illallinen maistuu ja aamiainenkin jos siltä vaikuttaa, mutta vakuuta ensin minut niin katsotaan mihin se johtaa....
sun ei pitäny vastata mulle:DD..lyötkö nyt kaulimella:DDD*naur*
- Ladies in red
menit lankaan:DD kirjoitti:
sun ei pitäny vastata mulle:DD..lyötkö nyt kaulimella:DDD*naur*
Sulla sitten jaksaa olla hauskaa turhien viestien merkeissä :o) No halvat on huvit ja ... ilmaiset :o) Mielenkiintoinen olet sinänsä, mutta luulen että luonas juuttuisi kurkkuusi, ethän pidä mummeleista ;o) ja tukisukat saattavat saada pikkuveikan toivomaan Thaimaan lomaa :oD
- ollu Thaimaassa
Ladies in red kirjoitti:
Sulla sitten jaksaa olla hauskaa turhien viestien merkeissä :o) No halvat on huvit ja ... ilmaiset :o) Mielenkiintoinen olet sinänsä, mutta luulen että luonas juuttuisi kurkkuusi, ethän pidä mummeleista ;o) ja tukisukat saattavat saada pikkuveikan toivomaan Thaimaan lomaa :oD
minä ainakin olen sun kannattaa kanssa kokeilla:DD
- Ladies in red
ollu Thaimaassa kirjoitti:
minä ainakin olen sun kannattaa kanssa kokeilla:DD
Olen ollut,mutta Thaimaa ei sinänsä kiinnosta, koska olem nainen. olen liukasliikkeinen ja vauhdikas. Voit hurmata minut jollain muulla, mutta Karibian tarjoaja voi mennä vaikka asunto-osakeyhtiönsä saunaan haaveilemaan suuria...
- olen menossa
Ladies in red kirjoitti:
Olen ollut,mutta Thaimaa ei sinänsä kiinnosta, koska olem nainen. olen liukasliikkeinen ja vauhdikas. Voit hurmata minut jollain muulla, mutta Karibian tarjoaja voi mennä vaikka asunto-osakeyhtiönsä saunaan haaveilemaan suuria...
parin kuukauden päästä karibialle joten jää sinä vaan tänne jumittamaan:DD..voit leikkiä näillä...
http://www.upyachka.ru/images/11/l666_20090309164241.gif - Ladies in red
olen menossa kirjoitti:
parin kuukauden päästä karibialle joten jää sinä vaan tänne jumittamaan:DD..voit leikkiä näillä...
http://www.upyachka.ru/images/11/l666_20090309164241.gifOlen ollut jo siellä, joten turhaan yrität elvistellä ;o) Toiset luulee, että maailma on pieni ja toiset tietää mitä siellä on...
- sun mies
Ladies in red kirjoitti:
Olen ollut jo siellä, joten turhaan yrität elvistellä ;o) Toiset luulee, että maailma on pieni ja toiset tietää mitä siellä on...
tulee ovesta:DD
http://www.youtube.com/watch?v=12uh9JZrl6Y - Ladies in red
sun mies kirjoitti:
tulee ovesta:DD
http://www.youtube.com/watch?v=12uh9JZrl6YÄlä lähetä kuvia, ei se mies sieltä tule ;O) Todelliset ihmiset voittavat aina kuvat ja tunne kertoo enemmän kuin tuhat kuvaa...
- te ootte?
Ladies in red kirjoitti:
Älä lähetä kuvia, ei se mies sieltä tule ;O) Todelliset ihmiset voittavat aina kuvat ja tunne kertoo enemmän kuin tuhat kuvaa...
- Ladies in red
te ootte? kirjoitti:
Sorry, kuvapostit ei innosta ja luulempa, että kuvissa ei päästä lähellekkään meitä ;o) Lopeta turhat linkkejen lähetykset ja osallistu vaikka MTV3 chattiin, jos sinulla on tylsää...saattaahan joku pikkutyttö jopa vastata sinulle ;o)
- baariruusu:DD
Ladies in red kirjoitti:
Sorry, kuvapostit ei innosta ja luulempa, että kuvissa ei päästä lähellekkään meitä ;o) Lopeta turhat linkkejen lähetykset ja osallistu vaikka MTV3 chattiin, jos sinulla on tylsää...saattaahan joku pikkutyttö jopa vastata sinulle ;o)
sua vietiin tänään,kuin pässiä narusta 6-0:DD
- Ladies in red
baariruusu:DD kirjoitti:
sua vietiin tänään,kuin pässiä narusta 6-0:DD
Niinhän olisit halunnut luulla. Sorry mut sun varaas ei kannata rakentaa mitään paitsi hiekkalinnoja vuorovesirannalle ;o)
- vaan yhden illan hoito
Ladies in red kirjoitti:
Niinhän olisit halunnut luulla. Sorry mut sun varaas ei kannata rakentaa mitään paitsi hiekkalinnoja vuorovesirannalle ;o)
voisitko nyt laittaa ne housut jalkaan ja mennä ulos:DD
- Ladies in red
vaan yhden illan hoito kirjoitti:
voisitko nyt laittaa ne housut jalkaan ja mennä ulos:DD
Usko jo, en jaksa leikkiä sun kanssa enää. Hanki elämä pahvi!
- Merkityksetön
..että tosimiehet ovat katoavaa kansanperinnettä jo täysin. Tosimiehet mielestäni kantaisi vastuunsa sanoistaan ja teoistaan, mutta tähän mennessä nähnyt vain jokapuolella niitä jotka sanovat yhtä ja tekevät toisin. Lupaillaan kaikkea ja sitten kuitenkin tehdään vallan ihan muutoin.
Korkeintaan sanotaan, en ole luvannut mitään enkä sanonutkaan mitään.. kuitenkin korvani kuulivat asiat ihan selvästi ;D
Pitäisiköhän hankkia valmiiksi kuulolaite ja todeta aikanaan, että on minulla tällainenkin jotta ihan varmasti kuulin mitä sanoit.
Joten lyhennys kaikesta.. tallukoita, jotka ovat vain oman minän puolella.. eivät ainakaan mieti mitään eivätkä ajattele toista osapuolta yhtään.
Polkevat paikoillansa ja hiipivät taimmaisen kamarin perukoille mamman helmoihin kun vaikeuksia kohtaavat. Yhyy.. annappa tissii äitee ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse654444Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky973688Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1083321Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.201887Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681883Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.871129- 85841
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.105807- 44803
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä23764