Eipä se varmaan ketään kiinnosta, mutta ajattelin ilmoittaa.
http://www.youtube.com/watch?v=RmVFG2tBLHA
Äsken just rakastelin rakkaani kanssa
32
783
Vastaukset
J Kaitsu on Suomen säveltäjien eturivin ensimmäisiä jätkiä!
Minä ja Talisker olemme tällä hetkellä yksin...- Kössönöm
Joskus nuorempana sitä tuli harrastetttua enemmänkin.
Mutta eikö ollutkin nätti video. Ihan teki mieli mennä herättämään puoliso uudemman kerran...
Talisker??? Kössönöm kirjoitti:
Joskus nuorempana sitä tuli harrastetttua enemmänkin.
Mutta eikö ollutkin nätti video. Ihan teki mieli mennä herättämään puoliso uudemman kerran...
Talisker???- Kössönöm
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Aika kylmää halailua minun mielestäni.
Onko muuten niin, että kun on saanut orgasmin joko ihan itsekseen tai jonkun toisen kanssa, niin sitten on ainakin kymmenen tuntia hyvällä tuulella?
Vai olenko poikkeustapaus? - bubastis.tmi
Kössönöm kirjoitti:
Aika kylmää halailua minun mielestäni.
Onko muuten niin, että kun on saanut orgasmin joko ihan itsekseen tai jonkun toisen kanssa, niin sitten on ainakin kymmenen tuntia hyvällä tuulella?
Vai olenko poikkeustapaus?ainakin kaveristani joka sai pitkästä aikaa viime viikonloppuna. Ensin akka oli mummovaatteet päällä ja lastenlasten oksennusta olkapäillä tukkapystyssä ja vaikeroi elämän kurjuutta. Nyt se visertää, eikä vastaa pentujen puheluihin, ja juoksee sen miehen luo heti kun töistä pääsee.
Sellaista se tekee orgasmi :D.
Minä taas suosin frigidiä selibaattia tällä hetkellä, saan siitä henkistä tyydytystä. Eilenkin kävelin kuntosalilla sormet korvissa, kun ämmät kaakatti liian lujaa. - Kössönöm
bubastis.tmi kirjoitti:
ainakin kaveristani joka sai pitkästä aikaa viime viikonloppuna. Ensin akka oli mummovaatteet päällä ja lastenlasten oksennusta olkapäillä tukkapystyssä ja vaikeroi elämän kurjuutta. Nyt se visertää, eikä vastaa pentujen puheluihin, ja juoksee sen miehen luo heti kun töistä pääsee.
Sellaista se tekee orgasmi :D.
Minä taas suosin frigidiä selibaattia tällä hetkellä, saan siitä henkistä tyydytystä. Eilenkin kävelin kuntosalilla sormet korvissa, kun ämmät kaakatti liian lujaa.että sinulla on tarve itsekidutukseen. Tai ehkäpä se ei sitten olekaan kidutusta.
Kuntosali? En ole ikinä käynyt. Ja sen huomaa... - bubastis.tmi
Kössönöm kirjoitti:
että sinulla on tarve itsekidutukseen. Tai ehkäpä se ei sitten olekaan kidutusta.
Kuntosali? En ole ikinä käynyt. Ja sen huomaa...Olin tuossa pari vuotta sitten kolme vuotta selibaatissa. Tällä kertaa ei varmaan mene niin pitkään, mutta puutteessa on hyvä olla, sitten jossain pimeässä puistossa kolkkaan miehen ja raahaan sen puskaan.
- Ylermi.Nakki
bubastis.tmi kirjoitti:
Olin tuossa pari vuotta sitten kolme vuotta selibaatissa. Tällä kertaa ei varmaan mene niin pitkään, mutta puutteessa on hyvä olla, sitten jossain pimeässä puistossa kolkkaan miehen ja raahaan sen puskaan.
"Olin tuossa pari vuotta sitten kolme vuotta selibaatissa. Tällä kertaa ei varmaan mene niin pitkään, mutta puutteessa on hyvä olla, sitten jossain pimeässä puistossa kolkkaan miehen ja raahaan sen puskaan."
että mikä puisto ja mihin kellonaikaan? - Kössönöm
bubastis.tmi kirjoitti:
Olin tuossa pari vuotta sitten kolme vuotta selibaatissa. Tällä kertaa ei varmaan mene niin pitkään, mutta puutteessa on hyvä olla, sitten jossain pimeässä puistossa kolkkaan miehen ja raahaan sen puskaan.
sinun ketään tarvitse väkisin raahata mihinkään. Enpä usko.
- aika sentään!
Ylermi.Nakki kirjoitti:
"Olin tuossa pari vuotta sitten kolme vuotta selibaatissa. Tällä kertaa ei varmaan mene niin pitkään, mutta puutteessa on hyvä olla, sitten jossain pimeässä puistossa kolkkaan miehen ja raahaan sen puskaan."
että mikä puisto ja mihin kellonaikaan?Sopikaa nyt edes jostain tuntomerkistä että tunnistatte toisenne siellä tungoksessa!
- Kössönöm
Ylermi.Nakki kirjoitti:
että mikä puisto ja mihin kellonaikaan?että tästä tuli nyt sitten treffipalsta. No mitä sen väliä, kun täällä joutuu noissa raamatunlauseissakin kahlaamaan. Mukava piristys ankeaan luterilaisuuteen ateismipalstalla.
- bubastis.tmi
Kössönöm kirjoitti:
sinun ketään tarvitse väkisin raahata mihinkään. Enpä usko.
minä katsos pistän hanttiin viimeiseen asti, ja kun ei pää kestä enää, nappaan ensimmäisen vastaantulijan :D
Pitäis kai joskus kokeilla treffejäkin :) - bubastis.tmi
Ylermi.Nakki kirjoitti:
että mikä puisto ja mihin kellonaikaan?klo. 03.00 ja juo itsesi kunnon humalaan ennenkuin tulet. Sattuu vähemmän :D
- Milian***
bubastis.tmi kirjoitti:
...naiset mitä juttua teistä lähtee. Kössö ja sinä :D
- sittenkin
alienin kanssa?
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000042286574
Miksipä ei, onhan viivikin naimisissa sian kanssa.
Preditor vs Alien oli muuten aika hyvä leffa. Satuitko näkemään? Tuli hiljan telkusta.- Kössönöm
Avasin linkin ja siellähän se Hanna Hihhuli selitti kuinka tyhjän päälle putoan, kun olen onneton ateisti, eikä elämässäni ole jumalaa, tai jotain semmoista.
En ole nähnyt Shwartsenegger (miten helvetissä se nimi kirjoitetaan?)vs alien leffaa. Eilen tuli Louis Mallen leffa Yö kuuluu rakkaudelle, jossa pääosaa näytteli yksi suosikeistani Jeanne Moreau, mutta en katsonut sitä, koska minulla oli muuta puuhaa;) - sittenkin
Kössönöm kirjoitti:
Avasin linkin ja siellähän se Hanna Hihhuli selitti kuinka tyhjän päälle putoan, kun olen onneton ateisti, eikä elämässäni ole jumalaa, tai jotain semmoista.
En ole nähnyt Shwartsenegger (miten helvetissä se nimi kirjoitetaan?)vs alien leffaa. Eilen tuli Louis Mallen leffa Yö kuuluu rakkaudelle, jossa pääosaa näytteli yksi suosikeistani Jeanne Moreau, mutta en katsonut sitä, koska minulla oli muuta puuhaa;)kyl sieltä linkistä pitäisi avautua ihan sinun oma kirjoitus.
Vai etkö halua tunnustaa, kuinka omat mielialasi vaihtelevat laidasta laitaan alta viikon sisällä? - Kössönöm
sittenkin kirjoitti:
kyl sieltä linkistä pitäisi avautua ihan sinun oma kirjoitus.
Vai etkö halua tunnustaa, kuinka omat mielialasi vaihtelevat laidasta laitaan alta viikon sisällä?minähän sen ketjun aloitin.
"Älytön aika kysyä
Kirjoittanut: Kössönöm 8.3.2009 klo 00.50
Poista oma viesti
mutta kysyn kuitenkin.
Onko teistä koskaan tuntunut siltä, että olette mennyt ihan täysin alienin kanssa avioon ja vasta vuosien kusetuksen jälkeen havahdutte, että mitä helvettiä?
Jos vastaus on kyllä, niin miten olette reagoineet?"
- Mikä sinua nyt ottaa päähän? Eikö sinulla ole koskaan ollut huonoa päivää? Ovatko kaikki päiväsi olleet samanlaisia onnenauvoisia jumaluskon täyttämiä orgastisia huumauksia, joista ei meinaa loppua tulla millään?
Jos sinun mielialasi eivät vaihtele, niin olethan sinä täysin epäinhimillinen. Vai mitä tuumit ihmisestä joka nauraa taukoamatta, kun on kerran aloittanut. - sittenkin
Kössönöm kirjoitti:
minähän sen ketjun aloitin.
"Älytön aika kysyä
Poista oma viesti
mutta kysyn kuitenkin.
Onko teistä koskaan tuntunut siltä, että olette mennyt ihan täysin alienin kanssa avioon ja vasta vuosien kusetuksen jälkeen havahdutte, että mitä helvettiä?
- Mikä sinua nyt ottaa päähän? Eikö sinulla ole koskaan ollut huonoa päivää? Ovatko kaikki päiväsi olleet samanlaisia onnenauvoisia jumaluskon täyttämiä orgastisia huumauksia, joista ei meinaa loppua tulla millään?
Jos sinun mielialasi eivät vaihtele, niin olethan sinä täysin epäinhimillinen. Vai mitä tuumit ihmisestä joka nauraa taukoamatta, kun on kerran aloittanut.ole kysymys mistään jumaluskosta, vaan siitä, että itse haluat tuoda tänne tarkasteltavaksi nämä tunne-elämäsi jutut.
Jos niistä sitten haluaa keskustella, niin käyt päälle kuin yleinen syyttäjä. Mitäs peliä se semmoinen on?
"Mikä sinua nyt ottaa päähän? Eikö sinulla ole koskaan ollut huonoa päivää?"
Toki, mutta en minä niitä omia huonoja tai hyviä päiviäni ole halunnut tarkastella yleisellä keskustelupalstalla. Sinä olet. Joten miksi haluat siirtää keskustelun minuun, kun kerran itse olet halunnut keskustella näistä tuntemuksistasi?
Minähän tässä yritän keskustella asiasta. Joten onko sinulla käsitystä, miksi tunteesi vaihtelevat noin paljon?
Ja jos et halua keskustella asiasta, niin se on ihan ok. Ihmetyttää vain sitten, miksi olet nuo avauksesi ylipäätään tehnyt. - Kössönöm
sittenkin kirjoitti:
ole kysymys mistään jumaluskosta, vaan siitä, että itse haluat tuoda tänne tarkasteltavaksi nämä tunne-elämäsi jutut.
Jos niistä sitten haluaa keskustella, niin käyt päälle kuin yleinen syyttäjä. Mitäs peliä se semmoinen on?
Toki, mutta en minä niitä omia huonoja tai hyviä päiviäni ole halunnut tarkastella yleisellä keskustelupalstalla. Sinä olet. Joten miksi haluat siirtää keskustelun minuun, kun kerran itse olet halunnut keskustella näistä tuntemuksistasi?
Minähän tässä yritän keskustella asiasta. Joten onko sinulla käsitystä, miksi tunteesi vaihtelevat noin paljon?
Ja jos et halua keskustella asiasta, niin se on ihan ok. Ihmetyttää vain sitten, miksi olet nuo avauksesi ylipäätään tehnyt.Sinähän tässä päälle käyt. Tuo ketju, jonka aloitin oli ihan hauska ketju. Sekö sinua harmittaa?
Älä lue kirjoituksiani, jos niin alkaa ohimossa pullistella.
Tiedätkö muuten millä saisi jo miltei kuolleen kaktuksen henkiin? Voiko sen upottaa joksikin aikaa kokonaan veteen? - Kössönöm
sittenkin kirjoitti:
ole kysymys mistään jumaluskosta, vaan siitä, että itse haluat tuoda tänne tarkasteltavaksi nämä tunne-elämäsi jutut.
Ja jos et halua keskustella asiasta, niin se on ihan ok. Ihmetyttää vain sitten, miksi olet nuo avauksesi ylipäätään tehnyt.että eikö sinua yhtään hävetä kirjoitella täällä multinikkinä? Raukkamaista minun mielestäni.
- sittenkin
Kössönöm kirjoitti:
että eikö sinua yhtään hävetä kirjoitella täällä multinikkinä? Raukkamaista minun mielestäni.
herkkähipiäisiä..
Taisi kolahtaa, kun vain lainasin omaa aiempaa kirjoitustasi...
"..eikö sinua yhtään hävetä kirjoitella täällä multinikkinä? Raukkamaista minun mielestäni."
Mitä eroa "sittenkin" tai "Kössönöm"? Informaatiosisältö molemmissa puhdas nolla.
Eikö sinua hävetä aloittaa keskustelua palstalla, mutta mennä ad hominemin taakse keskustelun sijaan? Ei kauhean aikuista käyttäytymistä minun mielestäni.
Noo, lopetanhan minä sinun kiusaamisesi, niin ei jää paha mieli. Kun sinulle kuitenkin on niin tärkeää jäädä joka asiassa "voitolle". - Kössönöm
sittenkin kirjoitti:
herkkähipiäisiä..
Taisi kolahtaa, kun vain lainasin omaa aiempaa kirjoitustasi...
"..eikö sinua yhtään hävetä kirjoitella täällä multinikkinä? Raukkamaista minun mielestäni."
Mitä eroa "sittenkin" tai "Kössönöm"? Informaatiosisältö molemmissa puhdas nolla.
Eikö sinua hävetä aloittaa keskustelua palstalla, mutta mennä ad hominemin taakse keskustelun sijaan? Ei kauhean aikuista käyttäytymistä minun mielestäni.
Noo, lopetanhan minä sinun kiusaamisesi, niin ei jää paha mieli. Kun sinulle kuitenkin on niin tärkeää jäädä joka asiassa "voitolle".Se on hupaisaa kun multinikit valittelevat kuinka paljon kirjoittelen palstalla, ettekä itse kirjoita nikillä, jotta niitten kirjoitusten määrää voisi laskea.
Se ketju johon viittasit oli minun mielestäni hyvä. Siinä pohdittiin ihmissuhteita monelta kantilta. Mutta jos se on sinun mielestäsi tyhjänpäiväistä, niin se on sinun asiasi.
Luuletko etten sinua hoohoo tunnista? - sittenkin
Kössönöm kirjoitti:
Se on hupaisaa kun multinikit valittelevat kuinka paljon kirjoittelen palstalla, ettekä itse kirjoita nikillä, jotta niitten kirjoitusten määrää voisi laskea.
Se ketju johon viittasit oli minun mielestäni hyvä. Siinä pohdittiin ihmissuhteita monelta kantilta. Mutta jos se on sinun mielestäsi tyhjänpäiväistä, niin se on sinun asiasi.
Luuletko etten sinua hoohoo tunnista?huomata, kuinka paljon samanlaisia juttuja käytät keskustelussa kuin hihut. Tässäkin tulee tyypillinen olkiukko:
"Se ketju johon viittasit oli minun mielestäni hyvä. Siinä pohdittiin ihmissuhteita monelta kantilta. Mutta jos se on sinun mielestäsi tyhjänpäiväistä, niin se on sinun asiasi."
En ole arvostellut vielä mitään keskustelua mitenkään.
Ja koko ajan yrität siirtää keskustelua jollekin sivuraiteelle. Tyypillistä hihutaktiikkaa, joka ei oikein atelle sovi...
"Luuletko etten sinua hoohoo tunnista?"
Väärä veikkaus, mutta kerron kyllä oikean, jos osut oikeaan. Saat kolme veikkausta... - Kössönöm
sittenkin kirjoitti:
huomata, kuinka paljon samanlaisia juttuja käytät keskustelussa kuin hihut. Tässäkin tulee tyypillinen olkiukko:
"Se ketju johon viittasit oli minun mielestäni hyvä. Siinä pohdittiin ihmissuhteita monelta kantilta. Mutta jos se on sinun mielestäsi tyhjänpäiväistä, niin se on sinun asiasi."
En ole arvostellut vielä mitään keskustelua mitenkään.
Ja koko ajan yrität siirtää keskustelua jollekin sivuraiteelle. Tyypillistä hihutaktiikkaa, joka ei oikein atelle sovi...
"Luuletko etten sinua hoohoo tunnista?"
Väärä veikkaus, mutta kerron kyllä oikean, jos osut oikeaan. Saat kolme veikkausta...arvostelet kirjoituksiani, muuta sanottavaa sinulla ei sitten olekaan.
Sinun kirjoituksissasi ei edes ole mitään raidetta, jolta voisi poiketa sivuun. - sittenkin
Kössönöm kirjoitti:
arvostelet kirjoituksiani, muuta sanottavaa sinulla ei sitten olekaan.
Sinun kirjoituksissasi ei edes ole mitään raidetta, jolta voisi poiketa sivuun."Kaiken aikaa arvostelet kirjoituksiani, muuta sanottavaa sinulla ei sitten olekaan."
Tunnustatko tekstin omaksesi? Sinähän sen kirjoitit, eikö niin?
Todista väitöksesi nyt sitten oikeaksi!
Missä kohtaa minä arvostelen kirjoituksiasi? Siis muusta kuin siitä, että et pysy aiheessa, vaan liihottelet sinne tänne ja huitelet ad hominem- pesäpallomailalla kaikkia vastaantulijoita?
Sen verran olen toki arvostellut kirjoituksiasi ja aivan syystä. - sittenkin
Kössönöm kirjoitti:
arvostelet kirjoituksiani, muuta sanottavaa sinulla ei sitten olekaan.
Sinun kirjoituksissasi ei edes ole mitään raidetta, jolta voisi poiketa sivuun."Sinun kirjoituksissasi ei edes ole mitään raidetta, jolta voisi poiketa sivuun."
Ei niin. Tämähän oli sinun avauksesi, josta oli tarkoitus keskustella. Itse haluat poiketa omasta avauksestasi. Sekö on nyt sitten minun vikani, että en halua johtaa juttua jonnekin huitsin nevadaan? - ertert
Kössönöm kirjoitti:
minähän sen ketjun aloitin.
"Älytön aika kysyä
Poista oma viesti
mutta kysyn kuitenkin.
Jos sinun mielialasi eivät vaihtele, niin olethan sinä täysin epäinhimillinen. Vai mitä tuumit ihmisestä joka nauraa taukoamatta, kun on kerran aloittanut.Tuo multinikki taitaa olla ihan samanlainen perskärpänen kuin H.H. Yrittää vain epätoivoisesti löytää jotain nillittämistä, joka ei yleinsä liity millään tavalla koko ketjun keskusteluun.
- sullakaan
ertert kirjoitti:
Tuo multinikki taitaa olla ihan samanlainen perskärpänen kuin H.H. Yrittää vain epätoivoisesti löytää jotain nillittämistä, joka ei yleinsä liity millään tavalla koko ketjun keskusteluun.
muuta asiaa kuin lipittää kössönömin peräaukkoa, niin kannattaisi olla sovinnolla ihan hiljaa..
Mutta näinhän se on nähtävä, attea itseään eivät keskustelusäännöt koske. Muille niistä kyllä ollaan aina huomauttelemassa. - Kössönöm
ertert kirjoitti:
Tuo multinikki taitaa olla ihan samanlainen perskärpänen kuin H.H. Yrittää vain epätoivoisesti löytää jotain nillittämistä, joka ei yleinsä liity millään tavalla koko ketjun keskusteluun.
The H.H. itse.
Jospa tuo vittuilu häntä sitten auttaa. Mikäs siinä, kiva jos voi olla avuksi. - itse huomaa
sittenkin kirjoitti:
"Kaiken aikaa arvostelet kirjoituksiani, muuta sanottavaa sinulla ei sitten olekaan."
Tunnustatko tekstin omaksesi? Sinähän sen kirjoitit, eikö niin?
Todista väitöksesi nyt sitten oikeaksi!
Missä kohtaa minä arvostelen kirjoituksiasi? Siis muusta kuin siitä, että et pysy aiheessa, vaan liihottelet sinne tänne ja huitelet ad hominem- pesäpallomailalla kaikkia vastaantulijoita?
Sen verran olen toki arvostellut kirjoituksiasi ja aivan syystä.arvostelevasi Kössönömin kirjoituksia ja hänelle kuvittelemaasi persoonaa? Oho. Lue nyt muutama oma viestisi taaksepäin ihan ajantuksen kanssa ja mieti sitten uudelleen...
- sittenkin
itse huomaa kirjoitti:
arvostelevasi Kössönömin kirjoituksia ja hänelle kuvittelemaasi persoonaa? Oho. Lue nyt muutama oma viestisi taaksepäin ihan ajantuksen kanssa ja mieti sitten uudelleen...
ne tekstini. Jaksa arvuutella, mikä kohta on sattunut.
Jos ei osaa copypastea, niin sitten ei osaa..
Ja vittuakos sinä tähän tunget, jos ei ollut tuon enempää sanottavaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse864660Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093847Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1843673Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.692098Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301162
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1481109- 501020
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30914