Bussin iklunat säpäleiksi, poliisin turvatessa kottimatkan!! Todella sairasta. Ottivatko mallia Vaasan Red Army farmareista?
Kärppäfaneja potkittiin Helsingissä
Sapkofani
3
196
Vastaukset
- Vaasan Pelastusarmeija
Vain Savossa osatataan jääkiekko ja me muut riehumme. Samasta asiasta kertoo loistavasti Sportti.com
- Jepjep**
Miten noita pellejä pystyy sanomaankaan faneiksi?
- Kärppä2
Todella surkeat rääpäleet noi Jokeri fanit.Mikä idioottilauma oikein ollut liikkeelä.Häviökin pitää osata ottaa oikein.Jokerit pääsee kohta kesälomille niistä ei ole mihinkään.Vain vanhoja loppuunpalaneita äijiä.Joh pitäis Harkimonkin miettiä millaisen äijälauman porukkaa se maksaa.Kyllä naurattaa jokereiden touhu.Palkkaa Renny vetämään sirkusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 5211585
- 827769
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon555878- 795828
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella784972Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334303- 483126
- 363094
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412575- 402510