Onko ruuveja löysällä...

Työtön, poispotkittu, syrjäytetty yleensä myös vähintäänkin lievästi masentunut ja häntä kannustetaan lisäpotkuilla. Siis sairasta saa potkia ja yliverottaa, kirjoittaa moni teistä empatia ja emootoi amputoiduista ja hän siitä saa virkeyttä.
Hyvin menestyvä, menestyksestään iloinen, impulsiivinen ulospäin suuntautunut, häntä tulee palkita ruusuin ja mirhamein, joskus jopa miljoonin ja kannustaa edelleen viitsimään ja sitoutumaan menestykseensä.

Huomatteko logiikaan...?, tokkopa. Jos olette porvareita, olette myös tolloja joille logiikka, teorian ja käytännön vastaavuus on täysi arvoitus!

Tapaan viikottain työttömiä, käyn jonkun tunnin keskusteluja heidän kanssaan. Tarkoitan niitä työttömiä, jotka jaksavat potkut saatuaan lähteä kämpästä ulos. Moni heistä on masentunut, toivo koskaan enää työllistyä on kadonnut, koska ikää on yli 50-vuotta. Ja nuoria, jotka kokevat, että mitään ei ole tarjolla, eikä ole koskaan ollutkaan, eikä tosiassiassa olekaan. Sanokoon Sarasvuo sisäisestä sankaruudestamme mitä tahansa niin se sankari on heistä tapettu järjestelmän toimin.
Edessä heillä nyt on vuosien putki työttömyyttä, yliverotusta ja porvarien lisä potkuja niin sanoin kuin teoin.

Ääntenkalastajia heille riittää, mutta ei eduskunna toimia kuin luuvitosella ja lisäpotkuin. Kannattaisi tutustua kannustamiseen noin psykologisesti eikä jaloin. Vaikka monen porvarin aivot ovatkin perseessä, siinä jalkojen yläpäässä, kuten logiikka testini paljastaa.

15

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fighter53

Minä olen näitä amueläimiä

En osaa nukkua kauemmin kun piru suo

En kylläkään ole työtön ressukka, taas panen läppärin päälle ja alan mtkamyyntiin.

Pirullista vain lama-aikana kaukomatkoja on myydä GRRRRRR!!!!

Sinä näköjään heräsit ennen minua. Etkö saanut pillua vai mikä vaivaa toveriani, heh heh

• fighter53

Saatana vetää saejana kirjaimia/merkkejä ja sitten luullaan että teen sen tahallani.

• fighter53 kirjoitti:

Saatana vetää saejana kirjaimia/merkkejä ja sitten luullaan että teen sen tahallani.

Vaikka tämä ei mikään tekniikkapalsta olekaan eikä asia mitenkään sivua komupuoluetta niin, jos minulle kävisi noin niin ensin menisin ohjauspaneeliin josta hakisin kohdan näppäimistö ja sieltä säätäisin toistonopeuden ja toistoviiveen itselleni sopivaksi. Ainakin minun Vistassani on moinen säätö läppärissä.

Onnea yritykselle ja uskon noiden säätöjen auttavan jos näppylöissä ei ole vikaa.

• niin muista
        fighter53 kirjoitti:

että on kunnon työkaluja on olemassa, et älä osta pc:tä!
        hedelmästä se tunnetaa...

• desgdesg

Mitä ehdotat, arvon toveri Rainesto?

Pitäisikö firmojen pitää kannattamattomat työvaiheet ja linjat käynnissä (näinhän Neuvostoliitossa tehtiin) vai valtion palkata työttömät suojatyöpaikkoihin istumaan tai nojailemaan (näinhän Neuvostoliitossa tehtiin).

Vai pitäisikö tehdä kommunistinen vallankaappaus? Sitten olisi kaikille yhtäkkiä töitä ja leipää. (Mistä se kaikki vauraus muuten tulisi?)

Konkreettisia ehdotuksia kehiin?

Vai voisimmeko hyväksyä jonkun mallin, jossa annetaan talouselämän pyöriä omillaan, ja annetaan työttömälle mahdollisuus liittyä johonkin valtion vetämään työpankkiin, joka maksaa vähimmillään päivärahaa vastaavan korvauksen, ja työtön tekee näitä työpankin osoittamia pätkätöitä saaden kuitenkin riittävän toimeentulon. Vai mitä työttömille pitää tehdä?

Vai onko yhteiskuntamme epäkohdista räksyttäminen itsetarkoitus?

• on täysin hallinnassa miten yhteiskuntaa jatketaan, kunhan muutoksen aika koittaa.

Työväenluokan diktatuuri eli aito demokraria on kaikkien osallistumista tuotantoon ja yhteiskunnan suunnitteluun.

Enää ei tee yksi kolmen neljän hommia vaan neljä yhden hommat. Pääsemme siihen työtahtiin, mikä pitää meidät terveinä ja vapauttaa meidät myös vapaaikaan.

Kannattaa tutustu kommunistiseen teoriaan ja käytäntöön, sekä humanismiin niin alkaa ymmärtään, mitä ei ole tähän asti ymmärtänyt. Kapitalistinen tapa mitata kannattavuutta ei ole tästä maailmasta, mutta elämä on, ja on se jota tulee kunnioittaa ei raha. Ja varsinkaan rahan riistäminen toisten tyovoiman käytöstä.

Elämässä on kyse elämän kunnioittamisesta itseisarvona, ja myös tarpeistamme joilla elämää ylläpidetään. Tämä asia on porvaristolle vain riiston väline.

Porvariton ahneudella ja tyhmyydellä ei ole rajaa!

• hannu_rainesto kirjoitti:

on täysin hallinnassa miten yhteiskuntaa jatketaan, kunhan muutoksen aika koittaa.

Työväenluokan diktatuuri eli aito demokraria on kaikkien osallistumista tuotantoon ja yhteiskunnan suunnitteluun.

Enää ei tee yksi kolmen neljän hommia vaan neljä yhden hommat. Pääsemme siihen työtahtiin, mikä pitää meidät terveinä ja vapauttaa meidät myös vapaaikaan.

Kannattaa tutustu kommunistiseen teoriaan ja käytäntöön, sekä humanismiin niin alkaa ymmärtään, mitä ei ole tähän asti ymmärtänyt. Kapitalistinen tapa mitata kannattavuutta ei ole tästä maailmasta, mutta elämä on, ja on se jota tulee kunnioittaa ei raha. Ja varsinkaan rahan riistäminen toisten tyovoiman käytöstä.

Elämässä on kyse elämän kunnioittamisesta itseisarvona, ja myös tarpeistamme joilla elämää ylläpidetään. Tämä asia on porvaristolle vain riiston väline.

kaikille komujen vastaus talouskriisiin? Tuolla sinun tavallasi jossa neljä tekee yhden työt loppuu leipä ja paikat persuuksissa (housun) lisääntyvät.

Vaikka olen ollutkin työssä koko ikäni on vapaa-aikaakin riittänyt, jopa omissa hommissa ollessa. Aina olen yrittänyt ja pitänytkin kesälomat täysmääräisenä ja jonkun verran talvilomia.

Kyllä kapitalistinen kannattavuuslaskenta on aivan samaa kuin sosialistinenkin, samat kustannuserät löytyvät kummaltakin puolen. Ei nyky-yhteiskuntaa pidetä pystyssä millään kesäleiriperiaatteella, kivaa se saattaisi kylläkin olla mutta olemme tottuneet elämään joka vaatii ponnistuksia ja panostusta myös henkilökohtaisella tasolla.

Minä laittaisin tuon viimeisen lauseen muotoon, kommunistien tyhmyydellä ei ole rajaa jos niiden opit vähänkin sivuavat hannun tämänkertaista esitystä.

• hannu_rainesto kirjoitti:

on täysin hallinnassa miten yhteiskuntaa jatketaan, kunhan muutoksen aika koittaa.

Jos kaikki osallistuvat suunnitteluun niin kuka tekee päätökset? Tehdäänkö ne äänestämällä? Pidetäänkö huuto vai lippuäänestys esimerkiksi kun tilataan rautateille uusia vaunuja tai vetureita? Miten oikeasti ajattelit järjestää hallinnon?

Kerro vielä miten diktatuuri voi olla demokratia? Käsitteethän ovat aivan vastakkaisia.

• desgdesg
        hannu_rainesto kirjoitti:

Varsin kiintoisia ajatuksia esittää toveri tässä.

"Aito demokratia"? Vapaat vaalit ovat aidon demokratian perusta. Vapaissa vaaleissa kuka tahansa saa esittää ketä tahansa ehdokkaaksi. Jo tällä kohtaa taitavat alkaa demokratian ja esittämäsi "aidon demokratian" tiet erota. Ihan oikeassa demokratiassa ihmiset eli kansa, erottelematta ketään työläisiin, johtajiin, talonpoikiin, työttömiin tai vaikkapa loisiin, valitsevat rajoituksetta itselleen edustajia. Kansa voi ihan oikeassa demokratiassa valita jopa sellaisia edustajia, joista on pitkän päälle jopa haittaa demokratialle (kuten kommunisteja) tai kansan omalle hyvinvoinnille (kuten kokoomuslaisia). Oleellista on , että kansalla on rajoittamaton valinnan vapaus.

Mutta todellisen pommin räjäytät kertomalla, minkälaista työntekoa olette komukat suunnitelleet. Tehotonta työntekoa! Eli asetatte tehottomuuden tavoitteeksi, jotta työläinen ei vain työllään rasittuisi.

Kaunis ajatus varmasti, ja se tekisi hyvää niillä aloilla, joilla ihan oikeasti kaivataan lisää ihmisiä, kuten turvallisuusalalla ja hoivatyössä. Mutta että tukkirekkaa ajaisikin kaksi miestä, jotka eivät osallistu sen kuormaamiseen, tai että busseihin palautetaan rahastaja. Ja että virastoihin lisätään luukkuja, jotta jokaiselle virkailijalle nelinkertaistetussa nuppiluvussa riittää omansa.

Aika outoa on. Olet jossain yhteydessä aiemmin sanonut, että kommunismissa tarpeeton tuotanto lopetetaan ja tuotetaan vain tarpeellista. Nyt esittämäsi on täydellisessä ristiriidassa tämän väitteesi kanssa.

Neljä miestä yhden miehen hommissa -periaate oli voimassa esim. Neuvostoliitossa, ja siitä oli seurauksena toivoton tehottomuus. Silti käsittääkseni Puolueen tavoitteena oli tämän kitkeminen, koska aina joka välissä korostettiin työntekijöiden ahkeruutta, joka mahdollisti tuotannon jatkuvan lisäämisen. Näytettiin propagandafilmejä työssään hikipäässä riehuvista mallityöläisistä ja kehotettiin ottamaan heistä mallia. Näiden filmien sisältö ei todellakaan ollut sitä, että kolme katselee kun yksi ei tee mitään.

Ajattelutapa selittää paljon Neuvostoliiton talouden loputonta taantumaa. Ei saada asuintaloja tehtyä, kun äijiä tarvitaan joka työpisteeseen nelinkertainen määrä. Tulosta syntyy vain ehkä yksi neljäsosa länsimaisesta vastaavasta. Niinpä Neuvostoliitossa 1980-luvulla asuinnormi oli 9 neliömetriä per henkilö, siellä missä se pystyttiin täyttämään. Olisiko vastaava ollut Suomessa jossain 20 neliömetrin nurkissa, ja meillä sentään riistettiin ja sorrettiinkin.

Ei tarvitse edes kovin paljoa kärjistää, kun sanoo, että tällainen ajattelutapa on jo yhteiskunnan ja kanssatovereiden pettämistä. Että oikein luvan kanssa tehdään laiskasti töitä, vaikka niistä yhteiskunta maksaa.

En voi sanoa ymmärtäväni. Tietysti, jos nyt oikein laajasti ajatellaan, voisi kuvitella jonkun utopian, jonkun suljetun yhteiskunnan jossain suljetulla saarella, jossa toverit keskenään toteuttavat kommunismia. Siellä kaikki on yhteistä ja joka aamu kokoonnutaan kello 8 työpaikoille laiskottelemaan yhdessä. Mutta voisiko tuollainen toimia käytännössä?

• toveri suhoi

Kyllä on porvareilla ollut ainakin hallituksessa monta ruuvia löysällä,että pitäisi kommareiden käydä vähän kiristämässä politiikan suunnan muutosta, tähän maahan!

toveri suhoi

• tapansa mukaan

täyttä asiaa. Suomen kansaa orjuutetaan ja sorretaan koko ajan. Mutta ei ole kaukana ne ajat kun Punainen Vallankumous saavuttaa tämänkin maan. Kun Suomen Kansa saavuttaa vallan riistäjien ikeestä ja sisällissodan vääryydet korjataan, niin kaikki pilipali-yliopistohörhöt ja porvarin korruptiotaloustiede "asiantuntijat" lentävät maan johtopaikoilta kuin leppäkeihäät!
      Heidän tilalleen nousevat nämä sorretut, pitkäaikaistyöttömiksi ajetut, tai työkyvyttömiksi joutuneet, tai riiston takia alkoholiin sortuneet Suomen Kansan TODELLISET työmiehet ja naiset; duunarit, siivoojat tai koulunsa porvarinriiston takia aikoinaan lopettaneet.
      Silloin koittaa uusi kausi tämän maan historiassa, ja vihdoin Kansa päättää mitä täällä tehdään!

• Miten työstä potkittu saa ne seuraavat potkut jos se ei välillä ole saanut uutta työpaikkaa?

Missä sairasta potkitaan ja miten selität hänen yliverotuksensa? Mitä itseasiassa on yliverotus? Kerro vaikka esimerkki summineen! Kokemuksesta tiedän, että kyllä meillä sairaat hoidetaan, ainoa sarka jossa on todella toivomista on mielestäni mielen sairauksien hoito. Niitä on vaikeaa hoitaa koska nuppi on niin arvaamaton paikka.

Mitähän logiikkaa se on jotta jos on porvari niin on tollo? Siitäkö se älykkyysosamäärä määrätään josko diggaa Marxia vai ei? aika tollo ajatus jopa sinunkin sanomaksesi.
      Millainen logiikkatesti siinä viimeisessä kappaleessa on ollut käytössä?

Kyllä sinä hannu taas puhut reikiä päähäsi. Pitää sitä nyt komullakin olla jotain tosipohjaa jutuillaan, ei kaikkea soopaa saa maailmaan lykätä.

• Wäinä

Juuri minun asemani tässä yhteiskunnassa on hyvä.Tulojeni puolesta pidän porvareitten "keskiluokkaa" persaukisina. Tahtoessani tehdä jotakin,olen sen tehnyt.
        Minun pojillani ei ole ollut pulmaa saada nimeä talopapereihinsa,farmarin tarvinnut miniä on sen saanut.

Toki pidän säännöllisestä elämästä,sairaslomalla ollessani olen koettanut tasoittua normaaliin elämään. Se on vitun vaikeaa. Katsos,aina tulee mieleen,että tuon olisin tehnyt paremmin.
        38 vuoden työ jättää jälkensä.

Ymmärtääkseni minulla on kokemusta työstä. Kun minä sanon että tämän päivän työ on perseestä,sen pitäisi tarkoittaa,että minä olen kyllästynyt työhön.
        Olen keskimääräinen ihminen ja se tarkoittaa että 100 000 ihmistä on kyllätytnyt työhön,me pyrimme eläkkeelle.Nyt haetaan eläkkeen maksajia. Mikä minä vanhana kommunistina olen arvostelemaan hallituksen päätöksiä,tahdon vain ulos tästä oravanpyörästä ja tehdä isanmaan eteen sen minkä vaillinaisilla voimillani voin.

Vaillinaisilla voimillani voin opettaa juurituen valamisen.Juuri siinä minulla on maailmaennätykset pituudessa,kulmissa ja puhtaudessa.

Aika outoja väittämiä.Näin sanoo hän.

Olen etuoikeutettu kaikessa.Minulla on sairaskassa,minulla on vakuutukset joista maksan itse vähän.Jotkut kuvittelevat etuisuuksiensa johtuvan heidän itsensä erinomaisuudesta,heille voin kertoa ettei se erinomaisuudesta johdu,minäkin olen täysi tollikka ja olen pärjännyt apteekkareita ja taksikuskeja paremmin.

Olen tehnyt työtä 40 vuotta. Jos joku väittää minulle että työ on mukavaa,vedän häntä heti silmien väliin.

Työeläkeläinen,melko rehellinen mies. Kun sait statuksesi,oliko se helppo?
        Kerro meille keskustelijoille onko tässä maassa helppo päästä työeläkkeelle.
        Minulla on ikääkin,kaksi slaagia takana,psoriasis ja nappulaa nivelissä.Minulla on 17 vuoden asbestialtistus,se kulminoituu näihin vanhempiin ikiin.
        Olen ammattini paras ja juuri minä päätän lopettaa.Tappio ei ole minun ja en sitä juuri ajattelekaan,viekööt pojat firman pörssiin.Minä jään tällä pysäkillä pois.

• Wäinä kirjoitti:

Juuri minun asemani tässä yhteiskunnassa on hyvä.Tulojeni puolesta pidän porvareitten "keskiluokkaa" persaukisina. Tahtoessani tehdä jotakin,olen sen tehnyt.
        Minun pojillani ei ole ollut pulmaa saada nimeä talopapereihinsa,farmarin tarvinnut miniä on sen saanut.

Toki pidän säännöllisestä elämästä,sairaslomalla ollessani olen koettanut tasoittua normaaliin elämään. Se on vitun vaikeaa. Katsos,aina tulee mieleen,että tuon olisin tehnyt paremmin.
        38 vuoden työ jättää jälkensä.

Ymmärtääkseni minulla on kokemusta työstä. Kun minä sanon että tämän päivän työ on perseestä,sen pitäisi tarkoittaa,että minä olen kyllästynyt työhön.
        Olen keskimääräinen ihminen ja se tarkoittaa että 100 000 ihmistä on kyllätytnyt työhön,me pyrimme eläkkeelle.Nyt haetaan eläkkeen maksajia. Mikä minä vanhana kommunistina olen arvostelemaan hallituksen päätöksiä,tahdon vain ulos tästä oravanpyörästä ja tehdä isanmaan eteen sen minkä vaillinaisilla voimillani voin.

Vaillinaisilla voimillani voin opettaa juurituen valamisen.Juuri siinä minulla on maailmaennätykset pituudessa,kulmissa ja puhtaudessa.

Aika outoja väittämiä.Näin sanoo hän.

Olen etuoikeutettu kaikessa.Minulla on sairaskassa,minulla on vakuutukset joista maksan itse vähän.Jotkut kuvittelevat etuisuuksiensa johtuvan heidän itsensä erinomaisuudesta,heille voin kertoa ettei se erinomaisuudesta johdu,minäkin olen täysi tollikka ja olen pärjännyt apteekkareita ja taksikuskeja paremmin.

Olen tehnyt työtä 40 vuotta. Jos joku väittää minulle että työ on mukavaa,vedän häntä heti silmien väliin.

Työeläkeläinen,melko rehellinen mies. Kun sait statuksesi,oliko se helppo?
        Kerro meille keskustelijoille onko tässä maassa helppo päästä työeläkkeelle.
        Minulla on ikääkin,kaksi slaagia takana,psoriasis ja nappulaa nivelissä.Minulla on 17 vuoden asbestialtistus,se kulminoituu näihin vanhempiin ikiin.
        Olen ammattini paras ja juuri minä päätän lopettaa.Tappio ei ole minun ja en sitä juuri ajattelekaan,viekööt pojat firman pörssiin.Minä jään tällä pysäkillä pois.

helppoa päästä eläkkeelle. Ilmoitin vain koska haluan ja firma ilmoitti viimeisen kuukauden palkan sinne. Eläke tuli juuri silloin kuin pitikin. Se toimii kun tulee lailliseen vanhuuseläkeikään.

En ole noin hyvätuloinen kuin sinä mutta olen kohtalaisesti, kuten olen jo ennenkin sanonut, pärjäillyt omillani.

Tosin olen aina, ainakin lähes, tehnyt töitä joista olen pitänyt, siksi ehkä en ole ihan kehdannut vaatia viimeistä palkkaakaan. En oikeastaan olisi viitsinyt edes tehdä öitä joita en pidä harrastuksena. Tosin kävi niin, että kun harrastus muuttui työksi niin piti keksiä uusia harrastuksia. Joten suo siellä vetelä täällä.

• Wäinä

Oletetaan että tarvitsisit takan mökillesi. Olet etukäteen selvittänyt takanrakentajat.

Tarvitset muurarin,ammattimiehen. Et tarvitse tiilensiirtäjiä,tarvitset muurarin.Ulkotakkoja on kolmea lajia,vetävät takat,hyvännäköiset takat ja hyvännäköiset vetävät takat.Tarvitset muurarin.
        Katsos. Ei minua voi potkia pois.Hyviä jätkiä ei voi potkia pois. Nappikauppiaat voivat antaa lopputilin yökynttilää myyvälle tytölle mutta meidän talouselämämme ei perustukaan nappikauppiaille.
        Olen tehnyt työtä,työstä saamaani palkkaa en ole juonut.Se mikä minulla on sopii hyvin yhteen läjään.Näin vanhemmalla iällä nauran nuorempien miesten tarpeita,tokihan laitan nimen poikien autolainaan.

Ustäväni T,ei älykkyydellä ole mitään tekemistä meidän kanssamme.Oletko tullut ajatelleeksi vapaaehtoista älykkyydenmittausta.Anna arvaan,eilen kirjoitin keskimääräisistä ihmisistä eikä kukaan ilmoittautunut joukkoon,kukaan ei halunnut olla keskimääräinen.

Eilenkö ilmoitauduit keslimääräiseksi ja tolloksi
        kysymällä keskimääräisen ja tollon kysymyksen?
        Inhottaa tietysti toistaa suttua mutta toistan kuitenkin "Mikähän logiikka se on jotta jos on porvari niin on tollo". Maailmaa kiertäneenä miehenä Wäinä sanosi että kysyjä on "Herranähköön Isojoelta".Isojoki on aina hyvä arvaus,ihan oikeat Pohjalaiset pitävät Isojokisia Merikarvialaisina ja Satakuntalaisina.

Ystäväni Työeläkeläinen.Meidän melko iällä olevien miehien on helppo rakentaa huomispäivää. Tarkoitan siis ihan oikeasti huomispäivää. Näet matkallani Siwaan huomenna voin kuolla.

Rakastan mummojuttuja.Mummojutut ovat spesiaalia ja tänään en kerro yhtään
        Kenraali Laatikainen oli lihava mies,Laatikaiselta kysyttiin,että miten se lihavan miehen perse kestää ratsastamista. Laatikainen sanoi,kun se on perseeksi alkanut niin perseenä kestäköön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5025
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4452
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3523
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2331
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      328
      1886
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1776
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1507
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe