gfdgffgffff
Miks ostaa BMW ku vanha 626 japsi menee heittämäl ohi ja kiittää:)
9
484
Vastaukset
- Nateen
Kun Mazda on yhtä huono, ja saat sen halvemmalla.
- 525
mut jos ei oo rahasta kiini.
- ainoa tehtävä
eli mennä 60 rajoitusalueella toisesta autosta "heittämäl" ohi, voi sinua lapsiraukkaa!!
- puhui
En tietääkseni puhunu mistää rajoituksista. Mennään vaik suljetulle radalle jos niin haluut. Mut voin lyyä vaik mitä vetoo et siä häviit sen. Sulla ei oo niin tehokasta Bemuu mikä sen voiton veis mun Gti matulta, eli älä väitä muuta. Miä oon seurannu tätä keskusteluu tääl, ja tääkin on provo, nii,i miäki oon jo pitkää halunnu Bemun, ja siks minuu ottaa päähän ku en oo saanu viälä. Ja joudun ajaa Mazda 626:lla :)) Eli olen tuleva Bemaristi.!!!
- itke
puhui kirjoitti:
En tietääkseni puhunu mistää rajoituksista. Mennään vaik suljetulle radalle jos niin haluut. Mut voin lyyä vaik mitä vetoo et siä häviit sen. Sulla ei oo niin tehokasta Bemuu mikä sen voiton veis mun Gti matulta, eli älä väitä muuta. Miä oon seurannu tätä keskusteluu tääl, ja tääkin on provo, nii,i miäki oon jo pitkää halunnu Bemun, ja siks minuu ottaa päähän ku en oo saanu viälä. Ja joudun ajaa Mazda 626:lla :)) Eli olen tuleva Bemaristi.!!!
joudun ajaan vanhalla 2.5d sieran ruppanalla ja silti tahtosin bemmin mut kun ei raha riitä niin ei riitä...
- niiitä
itke kirjoitti:
joudun ajaan vanhalla 2.5d sieran ruppanalla ja silti tahtosin bemmin mut kun ei raha riitä niin ei riitä...
bemmejä saa jo parilla sadalla. Menet vain rohkeasti ostamaan.
- viivalta!!
Lupaan jättää valoissa tuon Mazdan omalla 318i Bemarillani.
- lupaa..
Nimittäin miä voin sanoo et siä et pärjää. En sano tätä vittuilakseni vaa se on ihan tosiasia. Miä aion ostaa Bemarin, joko 325 tai 735 jompi kumpi kiinnostaa. Ja kutonen pitää olla. :))
- lkjhgfdertyu
tuossa joku aika sitten potkurilla parkissa olevan bemarin(m6) ohi,tuumien et on se hidas auto ku potkurilla meni heittäen ohi...
jumalauta teitä idiootteja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145