Mitä klubista kerrottiin, miten se oli saanut alkunsa ? Oleko sinulle selitetty rikkaan urheiluvedonlyönnissä rahansa hankkineen henkilön perustaneet WinCapitan ja tekevän nyt miljoonia valuuttakaupalla, suurien pääomien johdosta ?
Oliko suosittelijasi kuullut jonkun saaneen hurjia tuloksia ?
Minulle yritettiin puhua kerhoa juuri noin. Perustajaksi puhuttiin silloin muistaakseni Nurmijärveläistä miestä joka oli aluksi voittanut lotossa ja sitten moninkertaistanut potin urheiluvedonlyönnillä..........
Olisi kiva kuulla kuinka värväyspuheet ovat muuttuneet edetessään ja onko niissä mitään yhtäläisyyttä keskenään.
Sehän on olemassa sellainen leikkikin että kuiskataan asia henkilölle joka kuiskaa kuulemansa eteenpäin. Sitten kun on menty parikymmentä ihmistä läpi niin asia onkin jo aivan toisenlainen.
Kirjoittakaa miten siis.......
KUINKA JUURI SINUT
4
395
Vastaukset
- puhelin käytössä
http://fi.wikipedia.org/wiki/Rikkinäinen_puhelin
Juuri noinhan homma on mennyt. Minua yritti saada mukaan yhteiskoulun opettaja, joka oli perehtynyt tavanomaista enemmän valuuttakaupankäyntiin. Koska heti alussa heitin argumentteja tuottologiikan mahdottomuuteen kerrotuilla prosenteilla, en pääsyt edes katsomaan tuota tuottokonetta. Jäi vaikutelma, että kaverilla oli kuitenkin jokin epäilys että tuottokone oli huijausta.
Ihmettelen myös sitä, ettei kukaan jäsenistä antanut FX Traders Signals -ohjelmaa tutkittavaksi, sillä siitä olisi selvinnyt pienellä duunilla, miten se toimii. Itse en olisi selvittänyt, mutta tunnen muutaman huippukoodaajan, jotka selvittivät myöhemmin softan toiminnan.- ..............................
Puhetta ja kovaa vakuuttelua. Soittoja ja kyselyjä että oletko jo harkinnut. "Yksikin kaveri tuloutti juuri 20000,00€ ja sijoitti vain 5000,00€ kaksi kuukautta sitten. "En voi päästää katsomaan sivuja ennenkuin olet sitoutunut ja voin suositella sinua"....................
- ilmoitettiin
Aivan loppumetreillä liittynyt jäsen suorastaan tyrkytti minulle tätä kuviota. Hän voi ottaa minut ja erään toisen mukaan, mutta tästä ei sitten puhuta mitään, ettei leviä liian suureksi.
Oli puhetta siitä kuinka joku siellä sun täällä on lopettanut työt tämän ansiosta.
Oli vain itselleni liikaa yhtäläisyyksiä wgi:hin, jossa en ollut mukana, ja josta sain hyvin monta tyyppiä puhuttua ulos.- vielä yhteydessä ????
Onko kaverisi vielä "uskossa" vai joko tietää että tuli kusetetuksi ????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862