Miksi puoluehallitus ei nimennyt Halla-ahoa ehdokkaaksi silloin, kun Halla-aho itse luuli puoluehallituksen julkistavan päätöksen hänen ehdokkuudestaan?
Vastustaako puoluehallituksen enemmistö Halla-ahon ehdokkuutta?
Jos vastustaa, niin miksi?
Miksi puoluehallitus ja Halla-aho eivät ole osanneet kommunikoida asiasta keskenään?
Miksi Halla-aho ihmettelee puoluehallituksen touhua huuli pyöreänä?
Miksi puolueenne on noin vammainen?
Kysymyksiä
5
142
Vastaukset
- viimeinen
kommenttisi pätee pikemminkin sinuun! PS tekee asiat ajallaan ja oikeassa järjestyksessä, sinä vain et sitä herneen kokoisilla aivoillasi kykene käsittämään.
Luulen tosin, että olet hyysäri ja teet propagandatyötä lietsomalla epäsopua PS-puolueen sisälle. Tässä tapauksessa otan hieman sanojani takaisin kun sanoin että sinulla on herneen kokoiset aivot. On ne suuremmat. Luumunsiemenen kokoiset.- hyysäri!
Mokoma anarkokomu jarruttamassa Halla-ahon ehdokkuutta!
- nimessä
hyysäri! kirjoitti:
Mokoma anarkokomu jarruttamassa Halla-ahon ehdokkuutta!
halua jarruttaa Halla-ahon ehdokkuutta, kannatan sitä. Totesin vain, että PS:ssä tiedtään kyllä milloin ja missä järjestyksessä asiat pitää hoitaa. Malttia!
- olet määräilemään!
nimessä kirjoitti:
halua jarruttaa Halla-ahon ehdokkuutta, kannatan sitä. Totesin vain, että PS:ssä tiedtään kyllä milloin ja missä järjestyksessä asiat pitää hoitaa. Malttia!
Jos Soinin porukat eivät hetipikaa ilmoita Halla-ahon olevan ehdokkaana, he ovat itse tiensä päässä Soini mukaanlukien. Nyt olette tekemisissä määrätietoisten isänmaanystävien kanssa, joidenka kanssa ei pelleillä!
Joten vauhtia...tai... - hyysäri..
olet määräilemään! kirjoitti:
Jos Soinin porukat eivät hetipikaa ilmoita Halla-ahon olevan ehdokkaana, he ovat itse tiensä päässä Soini mukaanlukien. Nyt olette tekemisissä määrätietoisten isänmaanystävien kanssa, joidenka kanssa ei pelleillä!
Joten vauhtia...tai...olevansa vitsikäs?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760