Intial on ydinaseit ja sit pakistanillaki on ydinaseit. Ne meinaa koko ajan alottaa sodan, niin voiks ne sit siin sodas käyttää ydin Aseitaki? Vai onks niil joku semmonen järki mikä sit sodas sanoo et "ei kannata tommost aset käyttää ku siit tulee niin kauheest tuhoo!" Mitä järkee sit omistaa ydinaseit jossei niit voi käyttää tai silleen?
Voiks ydinsota tulla?
5
167
Vastaukset
- ...
Miten niin sotia? No toivottavasti ei. Sit olis varmaan jo rauhanneuvottelun paikka jos meinaavat sotia. Ammatitaitoinen neuvottelija joka ei provosoi osapuolia vaan saa rauhaa aikaan.
- melko varmasti
lähitulevaisuudessa. Tosin vain pieniä taktisia ydinaseita vihollisen sotilaallisia kohteita vastaan. Muun muassa Venäjä rakentaa doktriininsa pitkälti tämän varaan. Sen sijaan isojen strategisten ydinaseiden käyttäminen tuhoamaan kokonaisia kaupunkeja ei ole kovin todennäköinen.
- provoja tulee silti kaiken ...
suurvaltojen välillä.Ei taida kylmä sota sittenkään olla ohi,muuttanut vain hieman muotoaan.Kaiken ovat täydessä laukaisu valmiudessa.En näe mitään estettä totaalisodan syttymiselle,minä hetkenä hyvänsä.
- sen suurenpi on
provoja tulee silti kaiken ... kirjoitti:
suurvaltojen välillä.Ei taida kylmä sota sittenkään olla ohi,muuttanut vain hieman muotoaan.Kaiken ovat täydessä laukaisu valmiudessa.En näe mitään estettä totaalisodan syttymiselle,minä hetkenä hyvänsä.
totaalisen ydinsodan uhka
- mietttinyt
Tänään radiouutissa oli jotakin puhetta myös Intian sisäisesti lisääntyneistä jännitteistä, lähinnä akselilla muslimit ja muut intialaiset. Mumbain jännitys ei ole laantunut. Sitten kun tuohon liitetään vielä Intia-Pakistan-jännitys, niin... Ja Pakistanin pyhääsotaa kaipaavat muslimit, niin tilanne ei näytä hyvältä. Kaksi kansaa, jossa ihan valtavasti väkeä. Suuret ovat mietteemme, mutta suuremmat noi (ydin)asiat, tietty!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163