Meidän pihalla on noin 3m korkee tuija, pitääköhä sitä suojata näin kevään kynnyksellä kärvenemiseltä?
ison tuijan suojaus!?
5
990
Vastaukset
- että paistaako kevät
aurinko kokopäivän suoraan tuijaan.
- ahakuttikatti
paistaa, koskeeko suojaus myös muitakin kuin uusia tuijia? Toi on varmaan joku 10-15v vanha tuija eka kevät ton tuijan kanssa..
- peitellä
ahakuttikatti kirjoitti:
paistaa, koskeeko suojaus myös muitakin kuin uusia tuijia? Toi on varmaan joku 10-15v vanha tuija eka kevät ton tuijan kanssa..
Kyllä tuon ikäinen ja kokoinen pärjää omillaan,eihän niitä nyt koko elämää peitellä.Tuon ikäisillä on jo juuret isot ja senverran syvällä, että pärjää omin avuin.
Jos oksat ruskettuu leikkaa kuivuneet pois,se kestää hyvin leikkausta. - ahakuttikatti
peitellä kirjoitti:
Kyllä tuon ikäinen ja kokoinen pärjää omillaan,eihän niitä nyt koko elämää peitellä.Tuon ikäisillä on jo juuret isot ja senverran syvällä, että pärjää omin avuin.
Jos oksat ruskettuu leikkaa kuivuneet pois,se kestää hyvin leikkausta.se siitä
- viherpeukku
ahakuttikatti kirjoitti:
se siitä
Minunkin mielestä pitäisi kestää vallan hyvin. Vähän naurattaa kun katselee pihoille, joissa 20v havut suojattuna.
Jos se pahasti rupeaa ruskettumaan maan vielä routiessa, niin kaada sinne haaleaa vettä. Jano sillä vain on, ei se aurinkoa pelkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623027
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332520- 802303
- 802303
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361903- 121646
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311479