Hannu on todellinen Messias, joka lopulta mahdollistaa suuren autuuden. Nyt Hannua solvataan (vrt. juutalaiset) ja pidetään vankityrmässä (vrt. roomalaiset), mutta kaikesta huolimatta ei totuus pala tulessakaan ja tämän tulevat tapahtumat tulevat osoittamaan.
Todellinen Jäsenistö tulee nauttimaan suurista rikkauksista, mutta kavaltajat saavat myöskin ansionsa mukaan.
HANNU ON MESSIAS!
9
467
Vastaukset
- Tiedon
Mukaan Messias Ristiin naulittiin pääsiäisenä, mitenköhän Hannun käy.
Hitsin Juudaat- yrittää
varastaa ABC:n lahopäisen takatukan oivalluksia. Takatukka kertoi jo kauan sitten Hannun olevan Jeesukseen verrattavissa oleva henkilö! Ja tästä asiasta tuskin kukaan on eri mieltä?
Itse asiassa itse uskon vakaasti että Hannu on Jeesus ja takatukka Pietari.
joten kohta Hannu kävelee Oulun poliisivankilan seinien lävitse!!
Totuus ei pala tulessakaan. - jessusp
yrittää kirjoitti:
varastaa ABC:n lahopäisen takatukan oivalluksia. Takatukka kertoi jo kauan sitten Hannun olevan Jeesukseen verrattavissa oleva henkilö! Ja tästä asiasta tuskin kukaan on eri mieltä?
Totuus ei pala tulessakaan.Sanokaa minun sanoneen, että totisesti suupielet kääntyvät vielä hymyyn. Totisesti!
- XXXXXL-CAPI
yrittää kirjoitti:
Totuus ei pala tulessakaan.SAANHAN???
- Hintatietoinen-1
rahanvaihtajat synagoogasta pois.
Valuuttakauppa on rahanvaihtamista, pitäisi Hannun se tietää kun kuulemma on uskovainen, vai onko ?- Takatukka ( Pietari )
Totta kai me olemme uskovaisia. Abc on kirkkomme!!!
- alttarimme
Takatukka ( Pietari ) kirjoitti:
Totta kai me olemme uskovaisia. Abc on kirkkomme!!!
Siellä me rukoilemme aina silloin kun tuulilasin peseminen ei haittaa valuuttakaupan harjoittamista. Mistä vi...sta noita ötököitä riittä talvellakin?
- niiden jotka
vetää messiata anaaliin?
- aina käy
kuten valuuttakaupassakin.
Vi...tu ettei mikään onnistu näillä lakekuksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874078Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10899
- 131875
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750