Milloinkahan tää idiootti kansa tajuaa kokoomuksen kusetuspolitiikan todellisen luonteen? Valehtelua, median manipulointia ja tärkeää on vain se että oma nassu näyttää kuvissa hyvältä.
Kuka voi kunnioittaa tuollaista ketkua, joka tekee päätöksen, jättää vastuun muille ja itse lähtee piiloon ulkomaille. Sitten jumalauta kehtaa tulla taas typerä virne naamalla selittämään että asiaan on ylireagoitu.
Onhan se nähty, kokoomus porskuttaa pelkästään mainostoimistovetoisilla valheellisilla mielikuvilla. Ja tyhmä kansa äänestää.
Katainen kusetti taas
tyhmää kansa
2
141
Vastaukset
- vaan nurmijärveläistä
uuniperan ystävää.
Niinhän se meni kuin pitikin.
Jyrkille 10 .- olemme valinneet
päättäjät. Ja nyt saahan tuntea tuta.
Tosiasiassa tuloerot kasvaa, keskituloista ja köyhää lyyään kyykkyyn sen ku keretään.
Kaikki tämän toteaa ku kurkkaa lompakkoon.
Vaaleihin on pitkä aika. Ei tässä auta muu olla ja kituuttaa ja koittaa selvitä hengissä.
Terveisiä kaikille!!! Koittakaa pärjätä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345432Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313892No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067- 241833
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv251739- 411660
- 511621
- 301574
- 401536