Kommunistien porvari fantasiat

miehinen-MIES

En todellakaan ymmärrä miksi komukat kutsuvat muita ihmisiä(jotka eivät ole kommunisteja) porvareiksi tai äärioikeiston kannattajiksi. Itsekkin olen opintotuella ja kesätyö rahoilla elävä opiskelija.

En muutenkaan edes ymmärrä heidän naurettavia luokkakäsitteitään. Täällä saa ketä vain alkaa yrittäjäksi jos haluaa tai työskennellä kenelle haluaa. Sitä ei kukaan määrää emme ole mitään orjia tosin kun kommarit ovat uskontonsa vankeja.

Vastustan kommunsimia siinä kuin äärioikeistoa, uskonnollista fundalentalismia, ekofasismia ja kaikkia ääriliikkeitä. Niiden toteutus käytännössä on vienyt ihmisten vapauden ja AINA johtanut totalitarismiin.

En viihaa teitä jotka kommunismia aatteena kannatatte. Säälin vain koska ette vieläkään tajua (useista kokeilusta huolimatta) sen johtavan vain huononpaan maailmaan...

7

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet löytänyt sen oikean tavan lähestyä maailmaa. Sen jota useimmat suomalaiset ovat aina käyttäneet. Harkiten on otettava käyttöön hyväksi kokemiaan ideoita ja muokattava ne sopiviksi omaan käyttöön.

Eikä ole analyysissäsikään ainakaan suuria vikoja.

t. Opintovelkansa -70 luvulla loppuun maksanut työeläkeläinen.

• KATUNARRI JA KUPARISEPPÄMES...

MOLSKIS!

MIKÄ ON ÄÄRIOIKEISTON RATKAISUEHDOTELMAT NYKYLAMAN ONGELMAKUVIOON?

Miksi Te Työeläkeläinen valehtelette, kun väitätte olevanne Palkansaaja, sillä uskon Teidän olevan Yrittäjä eli Neuvostokommunistien kuten HR:n mielestä Riistäjiä?

Vaikka eräs omasta mielestään "opiskelija" väittää inhoavansa erilaisia luokkakäsitteitä ja niiden käyttöä poliittisessa keskustelussa, niin HÄN ehkä unohtaa sen asian, että se, joka on tuloa työläiselle, niin on palkkamenoa Yrittäjälle kuten ns. TYÖELÄKELÄINEN esimerkiksi.

Sitten tällä listalla on sellaisia keskustelijoita kuten PAPPA-MANNINEN, ANTIPUNIIKKI jne, joilla tuntuu olevan erittäin kova viha ja inho Kommunismia ja Sosialismia kohtaan, mutta HE ilmeisesti tuntuvat unohtavan sen asian, että on olemassa myös sellaiset aatteet kuin NATIONALSOZIALISMUS, NATIONALKOMMUNISMUS ja NATIONALATDEMOKRATISMUS eli erilaiset Äärioikeiston ja Fasismin ilmentymät, jotka alkavat kurkistelemaan aina kulman takana silloin, kun TALOUSELÄMÄ alkaa vinkumaan enemmän tai vähemmän kovalla tavalla.

Onko nyt erilaiset Äärioikeiston, Natsismin ja Fasismin muodot taas puhkeamassa avoimeen kukkaan, koska ilmeisesti VAPAA MAAILMA rp:llä tuntuu olevan edessään vuosisadan LAMA ja että tällöin moni oikeauskoinen yrittäjä ja Äärioikeiston kannattaja ja tukija kuten ilmeisesti ovat sellaiset keskustelijat kuin TYÖELÄKELÄINEN, PAPPA-MANNINEN, ANTIPUNIIKKI jne joutuvat erittäin suuriin vaikeuksiin tavalla tai toisella?

Onko Teille hyvät Talousliberalismin kannattajat tulleet mieleen se asia, että Klassinen eli Täydellisen Kilpailun MALLI ja sen nykyinen sovellus Rationaalisten Odotusten Koulukunta eli MONETARISMI ovat sellaisia talousteorioita, jotka ovat lähtökohdiltaan äärimmäisen epäloogisia ja epärealistisia?

Miksi on näin?

Minun vastaukseni on se, että näiden lähtökohtaoletukset kuten se, että kaikki yritykset ovat täysin identtisiä eli Cja Q täysin samanlaisia, yritykset ovat niin pieniä kuin pisara meressä eli ne ottavat markkinahinnat annettuina, vallitsee täydellinen INFORMAATIO, on täystyöllisyystasapaino eli kaikki, jotka haluavat tehdä työtä, myös saavat sitä, eivät voi kestää minkäänlaista realismitestiä tai logiikkatestiä.

Ehkä edellä olevasta huomasitte sen, että Klassisen mallin kaikki oletukset särkyvät heti kättelyssä ja keskeinen eli IDENTTISYYSOLETUS suorastaan eturintamassa, niin minulla on ainakin HYVÄ KYSYMYS eli se, että miksi TE Talousliberalismin kannattajat ette halua huomata esimerkiksi Monetarismi-ongelmaa, sillä Monetarismi on sama asia kuin odotuksilla täydennetty Klassinen malli eli Monetarismissa eli päde sen paremmin Realismitesti kuin ei myöskään Logiikkatesti.

Minusta Epärealistisissa Talousteorioissa on se hyvä puoli, että NE yleensä tukevat vallitsevaa talouspoliittista aatetta eli uskontoa, mutta huono puoli vie tuhoon, sillä NE antavat aina liian hyvän luottamusasteen siihen, että Markkinat korjaavat aina itse itsensä ja että aina on kyseessä NOLLASUMMAPELI.

Miksi tapahtuu aina näin?

Jos lähtökohdaksi otamme Klassisen mallin, niin se on hyvä talousteoria edellyttäen kuitenkin sen asian, että voimme Realismitestissä osoittaa sen, että Klassisen mallin oletukset ovat Realistisia ja myös sen, että Klassinen MALLI on Loogisesti korrekti.

Jos osoittautuukin testeissä MALLI sellaiseksi, että sekä Realismitesti että Logiikkatesti särkyvät, niin mallin käyttöarvo ei ole edes pelkän arvauksen eli luulon tasoa, sillä äärimmäisen epärealistinen talousteoria ja malli antaa liian hyvän uskon talouden toimintaan ja ei myöskään hälytä ongelmista tarpeeksi ajoissa jos olenkaan, joten ongelmat pysyvät pimennossa ja kertautuvat monessa eri tasossa.

Tuhon kierre on valmis niin kuin tämä UUSI AIKA osoittaa karmealla tavalla.

Niin hyvä ÄÄRIOIKEISTO?
        Minä ainakin haluaisin tietää sen asia, että mikä on Teidän ratkaisuvaihtoehtomme tähän nyt jo olevaan ja huomenna vielä paljon pahemmaksi muuttuvaan Talousromahdukseen ja Lamaan.
        Onko se arvaus oikea, kun veikkaa sitä, FASISMI ja SOTILASDIKTATUURI sekä HIRMUHALLINTO?

KIVISEPPÄMESTARI ja KULKURI

• KATUNARRI JA KUPARISEPPÄMES... kirjoitti:

MOLSKIS!

MIKÄ ON ÄÄRIOIKEISTON RATKAISUEHDOTELMAT NYKYLAMAN ONGELMAKUVIOON?

Miksi Te Työeläkeläinen valehtelette, kun väitätte olevanne Palkansaaja, sillä uskon Teidän olevan Yrittäjä eli Neuvostokommunistien kuten HR:n mielestä Riistäjiä?

Vaikka eräs omasta mielestään "opiskelija" väittää inhoavansa erilaisia luokkakäsitteitä ja niiden käyttöä poliittisessa keskustelussa, niin HÄN ehkä unohtaa sen asian, että se, joka on tuloa työläiselle, niin on palkkamenoa Yrittäjälle kuten ns. TYÖELÄKELÄINEN esimerkiksi.

Sitten tällä listalla on sellaisia keskustelijoita kuten PAPPA-MANNINEN, ANTIPUNIIKKI jne, joilla tuntuu olevan erittäin kova viha ja inho Kommunismia ja Sosialismia kohtaan, mutta HE ilmeisesti tuntuvat unohtavan sen asian, että on olemassa myös sellaiset aatteet kuin NATIONALSOZIALISMUS, NATIONALKOMMUNISMUS ja NATIONALATDEMOKRATISMUS eli erilaiset Äärioikeiston ja Fasismin ilmentymät, jotka alkavat kurkistelemaan aina kulman takana silloin, kun TALOUSELÄMÄ alkaa vinkumaan enemmän tai vähemmän kovalla tavalla.

Onko nyt erilaiset Äärioikeiston, Natsismin ja Fasismin muodot taas puhkeamassa avoimeen kukkaan, koska ilmeisesti VAPAA MAAILMA rp:llä tuntuu olevan edessään vuosisadan LAMA ja että tällöin moni oikeauskoinen yrittäjä ja Äärioikeiston kannattaja ja tukija kuten ilmeisesti ovat sellaiset keskustelijat kuin TYÖELÄKELÄINEN, PAPPA-MANNINEN, ANTIPUNIIKKI jne joutuvat erittäin suuriin vaikeuksiin tavalla tai toisella?

Onko Teille hyvät Talousliberalismin kannattajat tulleet mieleen se asia, että Klassinen eli Täydellisen Kilpailun MALLI ja sen nykyinen sovellus Rationaalisten Odotusten Koulukunta eli MONETARISMI ovat sellaisia talousteorioita, jotka ovat lähtökohdiltaan äärimmäisen epäloogisia ja epärealistisia?

Miksi on näin?

Minun vastaukseni on se, että näiden lähtökohtaoletukset kuten se, että kaikki yritykset ovat täysin identtisiä eli Cja Q täysin samanlaisia, yritykset ovat niin pieniä kuin pisara meressä eli ne ottavat markkinahinnat annettuina, vallitsee täydellinen INFORMAATIO, on täystyöllisyystasapaino eli kaikki, jotka haluavat tehdä työtä, myös saavat sitä, eivät voi kestää minkäänlaista realismitestiä tai logiikkatestiä.

Ehkä edellä olevasta huomasitte sen, että Klassisen mallin kaikki oletukset särkyvät heti kättelyssä ja keskeinen eli IDENTTISYYSOLETUS suorastaan eturintamassa, niin minulla on ainakin HYVÄ KYSYMYS eli se, että miksi TE Talousliberalismin kannattajat ette halua huomata esimerkiksi Monetarismi-ongelmaa, sillä Monetarismi on sama asia kuin odotuksilla täydennetty Klassinen malli eli Monetarismissa eli päde sen paremmin Realismitesti kuin ei myöskään Logiikkatesti.

Minusta Epärealistisissa Talousteorioissa on se hyvä puoli, että NE yleensä tukevat vallitsevaa talouspoliittista aatetta eli uskontoa, mutta huono puoli vie tuhoon, sillä NE antavat aina liian hyvän luottamusasteen siihen, että Markkinat korjaavat aina itse itsensä ja että aina on kyseessä NOLLASUMMAPELI.

Miksi tapahtuu aina näin?

Jos lähtökohdaksi otamme Klassisen mallin, niin se on hyvä talousteoria edellyttäen kuitenkin sen asian, että voimme Realismitestissä osoittaa sen, että Klassisen mallin oletukset ovat Realistisia ja myös sen, että Klassinen MALLI on Loogisesti korrekti.

Jos osoittautuukin testeissä MALLI sellaiseksi, että sekä Realismitesti että Logiikkatesti särkyvät, niin mallin käyttöarvo ei ole edes pelkän arvauksen eli luulon tasoa, sillä äärimmäisen epärealistinen talousteoria ja malli antaa liian hyvän uskon talouden toimintaan ja ei myöskään hälytä ongelmista tarpeeksi ajoissa jos olenkaan, joten ongelmat pysyvät pimennossa ja kertautuvat monessa eri tasossa.

Tuhon kierre on valmis niin kuin tämä UUSI AIKA osoittaa karmealla tavalla.

Niin hyvä ÄÄRIOIKEISTO?
        Minä ainakin haluaisin tietää sen asia, että mikä on Teidän ratkaisuvaihtoehtomme tähän nyt jo olevaan ja huomenna vielä paljon pahemmaksi muuttuvaan Talousromahdukseen ja Lamaan.
        Onko se arvaus oikea, kun veikkaa sitä, FASISMI ja SOTILASDIKTATUURI sekä HIRMUHALLINTO?

KIVISEPPÄMESTARI ja KULKURI

noin puolet työurastani, lopun olen ollut palkansaajana omistaen osan yritystä (alle 50%) jossa työskentelen. Joten olen käytännössä ollut aivan tavallinen TEL palkansaaja kaikissa suhteissa. Tilannehan on periaatteessa sama jos Nokian työläinen sijoittaa säästöjään Nokian osakkeisiin. Saan TEL eläkettä enkä YEL:n vastaavaa senttiäkään.

Jos työläinen tekee hommansa niin harva yrittäjäkään laskee hänen palkkaansa menoeräksi muutoin kuin kirjanpidollisesti, koska pimeänä maksamista en pidä suotavana. On mahdotonta kehittää yritystä nyrkkipajasta eteenpäin palkkaamatta ketään töihin. Tämä on normaalin palkkatyöläisen etu koska muutoin hän tuskin töitä saisikaan.

Ei kapitalismin ankarampikaan tulkinta mitään natsismia ole, natsismi ja kommunismi ovat veljeksiä jotka tappelevat vaikutusvallasta. Molemmilla on tähtäimessä muiden saattaminen orjikseen ja oman uskonnon hegemonia ympäri maapallon. Kapitalismi puhtaimmillaan on äärimmäistä vapautta toimia eikä kumpikaan kommunismi eikä natsismi suo tätä oikeutta. Ne joutavat molemmat kuten puhdas kapitalismikin pois päiväjärjestyksestä.

Kapitalismista on kehitetty humaanimpi versio joka hieman aaltoilee aina ajan mukana mutta koska kyseessä on demokratia niin vaalit aina korjailevat tilannetta. Tämä korjailu ei onnistu kommunismissa eikä natsismissa koska vastapuolta ei sallita vaan ne joko lopetetaan (tapetaan), vangitaan tai orjuutetaan hieman tuurista riippuen.

Kuten varmasti olet jo huomannut virheesi niin en ole kummankaan äärilaidan kannattaja vaan sen kultaisen keskitien. Olen myös minäkin huomannut sen, että kommunisti pitää fasistina kaikkia jotka eivät ole uskossa. Se on kuitenkin suuri virhe ja ainoastaan vaikeuttaa teidän nousemistanne siitä alennustilasta johon olette -40 luvun lopun ja -50 luvun ajoista joutuneet.

Ei tämä lama sen kummempi ole kuin edellisetkään, ei kannata alkaa maailmanlopun ennustajaksi vaikka se tietysti joskus tuleekin ja silloin joku voi sanoa viimeisiksi sanoikseen onnellisena jotta olinpahan oikeassa.

Tämä lama kuten monet aiemmatkin loppuu, tehdään tai ainakin yritetään muutamia parannuksia talousjärjestelmän valvontaan ja jatketaan. Pörssit nousevat rahaa alkaa liikkua ja töitä alkaa taas piisaamaan useammalle. Velkoja lyhennellään ja kaikki alkaa tuntua hyvältä. Sitten, ihmisiä kun ollaan, joku keksii taas uuden hienouden tai kierouden ja sama alkaa alusta.

Sosialismi ei meitä pelasta se on jo nähty, se luo ainoastaan tuhoa ympärilleen. Ajelepa mistä tahansa Suomesta Euroopan halki vaikka Portugaliin tai Roomaan ja katsele ympärillesi ja mieti mitä näet. Muistele sitten jos satuit ajelemaan entisessä Neukkulassa ja sen satelliiteissa mitä siellä näit niin uskosi sosialismiin loppuu siihen välittömästi.

Minun kokemukseni on kerran junalla Leningradiin 80 luvun puolivälissä, aidan kaatumista seuraavana keväänä vanhan Itä-Saksan halki ja ekana kesänä Viroon paatilla. Minä näin tarpeekseni sosialismin ja kommunismin tuloksia, tosin sain halvalla sinkkiämpäreitä ja karvalakin mutta ei ne talvetkaan enää karvareuhkaa pyydä joten se on jäänyt muistoesineeksi. Minä en osaa sosialismia esimerkkien valossa kaivata.

• VAPAA KUPARISEPPÄMESTARI!
        Työeläkeläinen kirjoitti:

noin puolet työurastani, lopun olen ollut palkansaajana omistaen osan yritystä (alle 50%) jossa työskentelen. Joten olen käytännössä ollut aivan tavallinen TEL palkansaaja kaikissa suhteissa. Tilannehan on periaatteessa sama jos Nokian työläinen sijoittaa säästöjään Nokian osakkeisiin. Saan TEL eläkettä enkä YEL:n vastaavaa senttiäkään.

Jos työläinen tekee hommansa niin harva yrittäjäkään laskee hänen palkkaansa menoeräksi muutoin kuin kirjanpidollisesti, koska pimeänä maksamista en pidä suotavana. On mahdotonta kehittää yritystä nyrkkipajasta eteenpäin palkkaamatta ketään töihin. Tämä on normaalin palkkatyöläisen etu koska muutoin hän tuskin töitä saisikaan.

Ei kapitalismin ankarampikaan tulkinta mitään natsismia ole, natsismi ja kommunismi ovat veljeksiä jotka tappelevat vaikutusvallasta. Molemmilla on tähtäimessä muiden saattaminen orjikseen ja oman uskonnon hegemonia ympäri maapallon. Kapitalismi puhtaimmillaan on äärimmäistä vapautta toimia eikä kumpikaan kommunismi eikä natsismi suo tätä oikeutta. Ne joutavat molemmat kuten puhdas kapitalismikin pois päiväjärjestyksestä.

Kapitalismista on kehitetty humaanimpi versio joka hieman aaltoilee aina ajan mukana mutta koska kyseessä on demokratia niin vaalit aina korjailevat tilannetta. Tämä korjailu ei onnistu kommunismissa eikä natsismissa koska vastapuolta ei sallita vaan ne joko lopetetaan (tapetaan), vangitaan tai orjuutetaan hieman tuurista riippuen.

Kuten varmasti olet jo huomannut virheesi niin en ole kummankaan äärilaidan kannattaja vaan sen kultaisen keskitien. Olen myös minäkin huomannut sen, että kommunisti pitää fasistina kaikkia jotka eivät ole uskossa. Se on kuitenkin suuri virhe ja ainoastaan vaikeuttaa teidän nousemistanne siitä alennustilasta johon olette -40 luvun lopun ja -50 luvun ajoista joutuneet.

Ei tämä lama sen kummempi ole kuin edellisetkään, ei kannata alkaa maailmanlopun ennustajaksi vaikka se tietysti joskus tuleekin ja silloin joku voi sanoa viimeisiksi sanoikseen onnellisena jotta olinpahan oikeassa.

Tämä lama kuten monet aiemmatkin loppuu, tehdään tai ainakin yritetään muutamia parannuksia talousjärjestelmän valvontaan ja jatketaan. Pörssit nousevat rahaa alkaa liikkua ja töitä alkaa taas piisaamaan useammalle. Velkoja lyhennellään ja kaikki alkaa tuntua hyvältä. Sitten, ihmisiä kun ollaan, joku keksii taas uuden hienouden tai kierouden ja sama alkaa alusta.

Sosialismi ei meitä pelasta se on jo nähty, se luo ainoastaan tuhoa ympärilleen. Ajelepa mistä tahansa Suomesta Euroopan halki vaikka Portugaliin tai Roomaan ja katsele ympärillesi ja mieti mitä näet. Muistele sitten jos satuit ajelemaan entisessä Neukkulassa ja sen satelliiteissa mitä siellä näit niin uskosi sosialismiin loppuu siihen välittömästi.

Minun kokemukseni on kerran junalla Leningradiin 80 luvun puolivälissä, aidan kaatumista seuraavana keväänä vanhan Itä-Saksan halki ja ekana kesänä Viroon paatilla. Minä näin tarpeekseni sosialismin ja kommunismin tuloksia, tosin sain halvalla sinkkiämpäreitä ja karvalakin mutta ei ne talvetkaan enää karvareuhkaa pyydä joten se on jäänyt muistoesineeksi. Minä en osaa sosialismia esimerkkien valossa kaivata.

MOLSKIS!

MIKSI TÄYTYY YRITTÄÄ KEHITELLÄ SELLAISTA TALOUSTEORIAA, JOKA KESTÄÄ SEKÄ REALISMITESTIN ETTÄ LOGIIKKATESTIN?

Olen yrittänyt kertoa Teille Työeläkeläinenkin moneen kertaan sen, että olen ollut, olen ja tulen ilmeisesti olemaan aina REVISIONISTI, mutta en EDUARD BERNSTEIN rp:n kannataja ja tukija, sillä HÄN niin kuin eivät myöskään Klassikot, John Maydard Keyness, Monetaristit kuten ei myöskään se Iskujoukko, josta voimme käyttää nimeä Rationaalisten Odotusten Koulukunta rp, pystyneet ja eivät ilmeisesti myöskään pysty kertomaan sitä ihmeellisyyttä, että mistä tulee Yrittäjän VOITTO.

Niin mistähän se Yrittäjän VOITTO Teidän TYÖELÄKELÄINEN rp:kin mielestä ehkä voisi tulla, sillä esimerkiksi Klassikot korostavat sitä, että markkinat pyrkivät ehkä vuorokauden tasoisia poikkeuksia lukuunottamatta Yleiseen Tasapainohintaan ilman voittoa?

Tiedättekö TE Työeläkeläinen sitä asiaa, että mitä tarkoittaa LIIKETALOUSTIEDE rp:n kuvioissa Vaihtoehtoiskustannukset?

Voin kertoa vihjeeksi sen, että nämä esimerkiksi PÄÄOMAKIRJA rp:n arvion mukaan ovat ilmeisesti kunkin erityisalan keskimääräiset Tuotantokustannukset lisättynä jonkin yrityksen AP:n omiin yksityisiin tuotantantokustannuksiin, joten on Yritysten kustannusrakenteessa pakko erottaa ns. Nettotuotantokustannukset eli todelliset ja Taaratuotantokustannukset eli ne paljon puhut vaihtoehtoiset tuotantokustannukset.

Kun istuin luennolla ja pänttäsin samalla päähäni Yliopistotaloustieteen MIKRO- ja MAKRO-teoriaa, niin luennoitsija kertoi jotain sellaista, että vaihtoehtoiset tuotantokustannukset ovat ne, jotka tuli Kilpailutilanteessa lähinnä hylätyiksi eli ts. vähän korkeammat Tuotantokustannukset kuin tämän esitellyn Yksityisen yrityksen omat henkilökohtaiset tuotantokustannukset, joten ehkä voisi laveasti tulkiten kertoa jotain sellaista, että ns. Yleisessä Tasapainohintatilanteessa Klassisen Mallin kyseessä olen ehkä VOITTO voi olla sama asia kuin Vaihtoehtoiset tuotantokustannukset, kun mitään voittoa tai tähän viittaavaa ei Klassinen Malli omassa teoriaryppäässään tunne.

Tehän Työeläkeläinen tiedätte ilmeisesti sen asian, että VOITTO käsitteenä ei ole ongelma Marxilainen Filosofia ja Sosiologia rp:ssä, sillä voittohan on se Lisäarvon osa, joka jää jäljelle, kun korkomenot ja vastaavat on poistettu(lyhennykset eivät ole poistettavissa lisäarvosta, sillä lyhennykset ovat osa rahallisia tuotantokustannuksia).

Minä haluan tuoda erikoisesti Yrittäjäpiireille tiedoksi sen, että minusta ei ole mahdollista käytännössä Talous- kuin Yhteiskuntajärjestystä muuttaa laadullisesti toiseksi puoluepoliittisin keinon vaan vain ja ainoastaan Taloudellisten ja Teknisten Liikelakien ja Liikevoimien toiminnan tuloksena, sillä poliittisin keinoin ei voi saada aikaan kuin eriasteisia Vallankaappauksia, mutta kuitenkin TEKNOLOGIA pysyy entisenlaisena ja täten, kun Keskussuunnitteluvirasto sortuu ja joutuu Suurten Joukkojen LAKI rp:n ansaan, niin aina voi tulla jo kättelyssä suorastaan paraatiovesta sisälle taloon sellainen kummallisuus kuin MUSTA PÖRSSI eli Yksityinen LIIKETOIMINTA.

Jos Te Työeläkeläinen haluatte tietää sen, että MIKSI minusta Neuvostososialismi romahti, niin minun vastaukseni on se, että Oligarkit eli Alamaailman Rosvoparonit tulivat ilmeisesti siihen tulokseen, että VAPAA MARKKINATALOUS lainsäädäntönä tuo Heille parhaat edut.

Koska myös näissä Oligarkikuvioissa olivat mukana NKP:n ja KGB:n korkeimmat pomot kannatajakuntineen, niin ei ollut enää mitään Markkinasyytä ja ei myöskään sellaista poliittista voimaa, joka olisi voinut estää Vapaan Markkinatalouden esiinryntäämistä ja kaiken sosialismiin liittyvän romahduttamista täysin kannattamattomana sekoiluna.

Voisi myös sen tuoda esiin, että kyllä jo heti kättelyssä SUURI BORIS ja KUMPPANIT tulivat huomaamaan erittäin karulla ja julmalla tavalla sen, että VAPAA MARKKINATALOUS ei ole vain ihanaa ja auvoista eteenpäinmenoa, vaan ongelmia ja vielä kerran ongelmia, vaikka Neuvosto-Venäjä rp:n uusia pomoja olivat auttamassa Amerikan Pojat ja Tytöt eli RATIONAALISTEN ODOTUSTEN KOULUKUNTA.

Minusta Hyvä Herra TYÖELÄKELÄINEN ei ole yhtään mitään järkevää syytä panna päätä pensaaseen, vaan kun Kova Vuosisadan LAMA pukkaa päälle voimalla, niin olisi jo korkea aika alkaa miettiä sitä, että ovatko Lamakaudet Vapaa Markkinatalous -kuvioissa sellaisia Deterministiä Luonnonlakeihin viittaavia voimia, jotka on vain PAKKO ottaa vastaan annettuna Liiketaloudellisena Ongelmaryppäänä ja että meillä ei ole mitään muuta mahdollisuutta toimia kuin yrittää sopeutua mahdollisimman hyvin kaikkeen siihen, mitä TALOUSELÄMÄ ja LIIKEMAAILMA antaa tai ei anna.

Onhan LAMA sellainen, että se antaa HAASKAREMMI rp:llekin myös paljon mahdollisuuksia, mutta aina voi käydä yrittäjälle niin kuin ilmeisesti kävi ja käy HR ja Kumppanit rp:lle eli sortuu omaan nokkeluuteensa.

Näin lopuksi haluaisin korostaa sitä, että on myös mahdollista olla MARXILAINEN REVSIONISTI ja hylätä kaiken sen, joka voisi viitata erilaisiin vallankumousekoiluihin.

Pidän kunniassa seuraavaa iskulausetta:"PÄÄMÄÄRÄ ON TOISSIJAINEN JA LIIKE ON TÄRKEINTÄ:"

Me voimme yhteiskunnalliset ongelmat yrittää ratkaista ainakin toimeentulon osalta SOSIAALIPOLITIIKKA rp:n avulla keinona Sosiaalipoliittiset rahastot ja näiden jakamat rahaetuudet kuten HENKIVAKUUTUS, TYÖVAKUUTUS, KOULUTUSVAKUUTUS ja KAUPPAVAKUUTUS.

VAPAA KUPARISEPPÄMESTARI

• Wäinä

Siirrän toukokuussa 6x22 rakennuksen,pitkän puolipohjalaisen,.Siirrän sen juuri siihen paikkaan mihin haluan.
      Aion panna sen kiville.
      Jos sinulla on jotakin annettavaa niin tervetuloa tiimiin.

• Wäinä

Viestissäsi on neljä osiota.Kahdessa niistä eli puolessa sanot ettet ymmärrä. Minkä helvetin takia tulet kertomaan meille ettet ymmärrä?

Minäkään en aina ymmärrä. Auringonpimennystä ajatellen en ymmärrä miten pitkään se pimeys jatkuu avaruuteen kiilana.Kenties tällaista asiaa mietin itse tykönani,koskaan en paljastaisi typeryyttäni kysymällä sitä toisilta.

• miehinen-MIES

Eipä muuta voi sanoa Wäinä vastauksestasi kuin että ahdas maailmankuva on sinulla. Säälin sinua :(...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      34
      2176
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      49
      1767
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      118
      1610
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1326
    5. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      51
      1028
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      1018
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      915
    8. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      54
      827
    9. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      102
      801
    10. Nähdäänkö me ensi

Viikolla jossain?
      Ikävä
      61
      793
    Aihe