kun tuon henkilökohtaisia asioitani palstalle ja ihmetteli miksi minun mielialani vaihtelevat jopa viikon sisällä! Ehkä multinikki itse havahtuu kerran kuussa ja huomaa olevansa elossa:)
Mistä täällä sitten pitäisi puhua? Jutta Uskis-Urpilaisesta, nigerialaiskirjeistä vai uskisten ylenmääräisestä idioottimaisuudesta?
Onko muita ehdotuksia?
Tuo yksi multinikki arvosteli minua
29
774
Vastaukset
olisi varmaan:
- Olen ateisti.
- Niin minäkin. On se jännää, että olemme molemmat ateisteja!
- Voisiko se johtua siitä, että olemme ateismipalstalla?
- Niin.
Jatka vain off topickien tuomista palstalle, vaikka puristit narisisivat. Ne vain piristävät kivasti palstaa. Luen mielelläni kissasi seikkailuista ja muusta "asiaankuulumattomasta" ja niin monet muutkin.- Kössönöm
Olen hädissäni popsinut miltei kokonaisen suklaalevyn, kun kuolleen eläimen koivet ovat uunissa ja kestää varmaan vielä tunnin ennen kuin ne ovat kypsiä ja minulla on kamala nälkä.
Kissa on tänään ollut hieman laiskanoloinen. Ei ole kuin kerran tullut puremaan varpaita.
Eilen pelkäsin naapuritalon kissan puolesta, kun se neljännessä kerroksessa livahti ikkunasta ulos ja tepsutteli ikkunalaudalla eestaas. Olihan siellä lunta alla, mutta kuitenkin. - niin kysyn tässä
Kössönöm kirjoitti:
Olen hädissäni popsinut miltei kokonaisen suklaalevyn, kun kuolleen eläimen koivet ovat uunissa ja kestää varmaan vielä tunnin ennen kuin ne ovat kypsiä ja minulla on kamala nälkä.
Kissa on tänään ollut hieman laiskanoloinen. Ei ole kuin kerran tullut puremaan varpaita.
Eilen pelkäsin naapuritalon kissan puolesta, kun se neljännessä kerroksessa livahti ikkunasta ulos ja tepsutteli ikkunalaudalla eestaas. Olihan siellä lunta alla, mutta kuitenkin.samalla vaivalla että ei Esko ole ilmestynyt sinne teille.Lähti kalppimaan noin 5v sitten keväällä,eikä vieläkään ole palannut.Erittäin tyylikäs herrasmies,musta turkki päällä,ja ystävällisen kainostelematon.Löytänyt varmaan hyvän emännän.
- Kössönöm
niin kysyn tässä kirjoitti:
samalla vaivalla että ei Esko ole ilmestynyt sinne teille.Lähti kalppimaan noin 5v sitten keväällä,eikä vieläkään ole palannut.Erittäin tyylikäs herrasmies,musta turkki päällä,ja ystävällisen kainostelematon.Löytänyt varmaan hyvän emännän.
toinen on serkkuni, mutta ei ole koskaan täällä käynyt ja toinen on muusikko. Eipä nyt tule muita mieleen.
Meinaatko, että Eskosi olisi löytänyt jonkun maatalon emännän ja olisi siellä nyt onnellisena sontaa lapioimassa? - Oli vain tuossa
Kössönöm kirjoitti:
toinen on serkkuni, mutta ei ole koskaan täällä käynyt ja toinen on muusikko. Eipä nyt tule muita mieleen.
Meinaatko, että Eskosi olisi löytänyt jonkun maatalon emännän ja olisi siellä nyt onnellisena sontaa lapioimassa?nelijalkaisista muutakin tarinaa niin laitoin oman juttuni jatkoksi.Epäilen kyllä Eskon karistaneet tämän maan tomut jaloistaan ja lähteneen ikuisuuksia kestävälle matkalle.
- mutta tuskin
niin kysyn tässä kirjoitti:
samalla vaivalla että ei Esko ole ilmestynyt sinne teille.Lähti kalppimaan noin 5v sitten keväällä,eikä vieläkään ole palannut.Erittäin tyylikäs herrasmies,musta turkki päällä,ja ystävällisen kainostelematon.Löytänyt varmaan hyvän emännän.
se on sinun kaipaamasi. Ei ole erityisen tyylikäs. Kainostelematon kylläkin. Tuolla se kuorsaa, niin että seinät tärisee.
- Eskoista välitä
mutta tuskin kirjoitti:
se on sinun kaipaamasi. Ei ole erityisen tyylikäs. Kainostelematon kylläkin. Tuolla se kuorsaa, niin että seinät tärisee.
Anna vaan nukkua niin on senkin ajan vähemmän vahinkoa.Pitkiä unia vaan Eskolle!
- sittenkin
itse, kuinka paljon tuossa sinua arvostellaan:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000012&posting=22000000042457503
Vai onko kyse aivan jostain muusta.
Mitä muuten tällä uudella avauksella haet? Pelastavaa enkeliäkö?- Kössönöm
Mitä sinä tuolla kirjoituksellasi haet?
Olitko se sinä vai joku muu multinikki jolta kyselin, että voiko miltei kuolleen kaktuksen saada elpymään, jos sen upottaa kokonaan veteen? - sittenkin
Kössönöm kirjoitti:
Mitä sinä tuolla kirjoituksellasi haet?
Olitko se sinä vai joku muu multinikki jolta kyselin, että voiko miltei kuolleen kaktuksen saada elpymään, jos sen upottaa kokonaan veteen?haet sillä, että pyrit kääntämään keskustelun jonnekin muualle?
Mitä tekemistä jollain kaktuksilla on sen kanssa, että tunne-elämäsi vaikuttaa olevan aika epävakaa?
Ei minua suututa yhtään mikään. Olen halunnut keskustella kanssasi, mutta juttu vaikuttaa aika toivottomalta..
Näinkö sinä kohtelet kaikkia ihmisiä, jotka haluavat vaihtaa sanan tai kaksi kanssasi? Jos niin on, niin huonompi juttu heille.
Sinulla muuten taisi olla 21.300 kirjoitusta nikilläsi. Kaikki ei tietenkään voi olla priimaa, ja näköjään nyt sinulla on se sekundavaihe parhaimmillaan. - Kössönöm
sittenkin kirjoitti:
haet sillä, että pyrit kääntämään keskustelun jonnekin muualle?
Mitä tekemistä jollain kaktuksilla on sen kanssa, että tunne-elämäsi vaikuttaa olevan aika epävakaa?
Ei minua suututa yhtään mikään. Olen halunnut keskustella kanssasi, mutta juttu vaikuttaa aika toivottomalta..
Näinkö sinä kohtelet kaikkia ihmisiä, jotka haluavat vaihtaa sanan tai kaksi kanssasi? Jos niin on, niin huonompi juttu heille.
Sinulla muuten taisi olla 21.300 kirjoitusta nikilläsi. Kaikki ei tietenkään voi olla priimaa, ja näköjään nyt sinulla on se sekundavaihe parhaimmillaan.ei taida olla paljonkaan yhteistä.
Voi sentäs, montako kirjoitusta sinulla on tällä palstalla? Niitähän ei voi laskea, koska olet pelkuri ja liikuskelet täällä multinikkinä.
Et sinä ole halunnut keskustella kanssani, vaan pelkästään vittuilla. Olen jo aiemmin sanonut, että jos kirjoitukseni ärsyttävät, niin älä lue niitä. - Ei kai se nyt
Kössönöm kirjoitti:
ei taida olla paljonkaan yhteistä.
Voi sentäs, montako kirjoitusta sinulla on tällä palstalla? Niitähän ei voi laskea, koska olet pelkuri ja liikuskelet täällä multinikkinä.
Et sinä ole halunnut keskustella kanssani, vaan pelkästään vittuilla. Olen jo aiemmin sanonut, että jos kirjoitukseni ärsyttävät, niin älä lue niitä.pelkuruutta välttämättä merkitse mikäli kirjoittaa nimettömänä.Oma nimimerkkinikin on toistaiseksi poissa käytöstä.Minulla ei ainakaan ole mitään pelättävää kirjoitin joko nimellä tai ilman.
Ei kai se nyt kirjoitti:
pelkuruutta välttämättä merkitse mikäli kirjoittaa nimettömänä.Oma nimimerkkinikin on toistaiseksi poissa käytöstä.Minulla ei ainakaan ole mitään pelättävää kirjoitin joko nimellä tai ilman.
Täällä pidetään sitä yleensä vähän kulman takaa, muuntajaan kusemisena...Jos ei ole munaa, ei voi mitään...
- sitten..
Tarkastaja.X kirjoitti:
Täällä pidetään sitä yleensä vähän kulman takaa, muuntajaan kusemisena...Jos ei ole munaa, ei voi mitään...
paljonkin sitä munaa?
Se on aina niin hienoa, kun naiset kävelevät kuin parinkymmenen sentin jötikkä housuissaan. Taidat kuulua niihin, joilla on molemmat vehkeet pöksyissään? sitten.. kirjoitti:
paljonkin sitä munaa?
Se on aina niin hienoa, kun naiset kävelevät kuin parinkymmenen sentin jötikkä housuissaan. Taidat kuulua niihin, joilla on molemmat vehkeet pöksyissään?...tervetuloa kahville, voin esitellä. Miehillä on vain yksi, naiset voivat käyttää useita ja mikä mukavinta vieläpä yhtäaikaa...aaaaaahhhhhhh..ihanaaa.
- pakko..
Tarkastaja.X kirjoitti:
...tervetuloa kahville, voin esitellä. Miehillä on vain yksi, naiset voivat käyttää useita ja mikä mukavinta vieläpä yhtäaikaa...aaaaaahhhhhhh..ihanaaa.
myöntää, että riisuit nyt minut aseista.
Niin paljon nauratti, että lopetan multinikkeilyn ja muunkin ilkeilyn heti just tähän paikkaan.
Reviisorissa on aina munaa ja potkua... - löytyi kyllä
arvostelua, jopa lapsellisella tasolla. Etkö itse huomannut, mitä kirjoitit?
- sittenkin
löytyi kyllä kirjoitti:
arvostelua, jopa lapsellisella tasolla. Etkö itse huomannut, mitä kirjoitit?
niitä esille.
- sinulle omaa tekstiäsi?
sittenkin kirjoitti:
niitä esille.
Et voi olla tosissasi.
En tiedä sitten, missä mättää, ellet rauhallisesti luettuasi huomaa, mitä olet toisesta ihmisestä kirjoittanut. Tuskin asiaa se muuttaa, jos minä tekstisi tähän kopioin. - sittenkin
sinulle omaa tekstiäsi? kirjoitti:
Et voi olla tosissasi.
En tiedä sitten, missä mättää, ellet rauhallisesti luettuasi huomaa, mitä olet toisesta ihmisestä kirjoittanut. Tuskin asiaa se muuttaa, jos minä tekstisi tähän kopioin.sinulla ei ollut mitään, mitä esittää. Sitähän minäkin.
Kannattaa olla hiljaa, jos ei ole mitään sanottavaa.
- multinikin paljastaja
herra sukkis sherwoodi toiselta nimeltään. Tunnistettu ja varmistettu. On se.
- ertert
kuinka minä voisin sinua oikein lohdutaa?
Lipitänkö pimppiäsi?- Kössönöm
nikkivarkauteenkin. Just joo.
- ertert
Kössönöm kirjoitti:
Olipas turha yritys multinikiltä. Heti meni tyylikin pieleen.
- huomannut
Kössönöm kirjoitti:
sinun moittivan nikkivarkauksia silloin kun ne kohdistuvat johonkin uskovaan, esim. Hannaan.
Ateistista kaksinaismoraalia taas. Turha syytellä muita, jos oma kylki on nokeentunut ja kolhiintunut.
Arvostele takaiusin jos se siitä on kiinni..
Kirjottele menemään vaan kössis, aina ei voi kaikkia miellyttää ja toisaalta ei ole edes tarvis.
Ihan hyvä minusta, että välillä kirjotellaan ihan arkisistakin asioista, nehän koskee jokaista ihmistä vakaamukseen katsomatta.- antavat..
usein näitä käypiä hoitosuosituksiaan uskoville.
Parinkymmenen tuhannen viestisi perusteella, kannattaisiko sinun harkita hoitoa tähän nettiriippuvaisuuteesi?
Mutta eihän se tietenkään käy. Ei sinussa mitään vikaa ole. Olet erehtymätön ja muutenkin täydellinen. Kaikissa muissa sen sijaan on joku aina viturallaan. Jopa sinun aivan lähimmäisessä.
Mistäkö tiedän? No siitä, kun kerran itse raportoit sen kaiken tänne.. - voitaisiin puhua
juuri televisiosta tulevasta "Nicki sairastaa harvinaista ALD-tautia ohjelmasta.Kuinkas sattuikaan.Hahhah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392773Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2702388Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261446- 1161124
- 991089
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041033Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee13982Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La57871Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.62844Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.283830