luottokorttia? Mikä kortti on kyseessä. Saisko joku mulle täydet tiedot siitä miten homma toimii.
Onko kukaan hakenut
5
1021
Vastaukset
- se ihan toimiva
juttu. tosi se kesti kun se tuli mutta kyllä ihan Visa kortti ja ok. https://card.first-pay.com/ sieltä pääsee oma tilille ja näke tapahtumat. Pankki on GBC - global bank of comerce tunnetu kun global walletin pitäjä. Tä kortti on maailmassa muutenkin tunnettu kun gambligin pelaajat rakastaa voittoja siirtää sinne. ei mitään moitteitä kortille, vippi homma on täysin eri juttu - en suosittelis.
- viestin suomenkielen
taidoista päätellen taitaapi olla yrittäjä itse vastailemassa ....
- kyllä
viestin suomenkielen kirjoitti:
taidoista päätellen taitaapi olla yrittäjä itse vastailemassa ....
mielelläni
- tuomon tupa vippaa
Laita tuomon tuvan omistajan nimi nimen paikalle ja tuomontuvan osoite maksuosoitteksi ja tuomon puh nro. ytj tiedoista löydät tuomon sotu:n myös...
- ja sitä paitsi
keksimäsi termi " Tuomon tupa" on äärimmäisen huono termi kyseisen herran touhuja kuvaamaan.
Tiedätkös edes mistä se tulee?
Sopii äärimmäisen huonosti harmaan alueen pikavippifirmoihin.
Kirjoittele jatkossa vaikka " Tomppelifirmoista" tai jotenkin muuten.
Mutta köyhien orjien hyväntekijästä ei todellakaan tässä ole kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760