Miksi haukutte Rolfia ?

rolf ok.

Rolf on oman ammattialansa huippuja. Todella kysytty luennoitsija ympäri maailmaa. Lisäksi hän on "siviilielämässään" monen alan asiantunteva harrastaja. Mainittakoon mm. suurriistan metsästys, taide ja laatuviinit.

Rolfilla on kauniita naisia seuralaisina. Rolf on jo nyt tehnyt enemmän rahaa kuin kukaan tänne kirjoitteleva elämässään tulee tekemään vaikka voittaisi lotossa.

Ei ihme, että suomalaisten luuserijunttien katkeruus ja kateus purkautuu sitten täällä haukkumisena.

16

1116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivistyneesti,

mutta sitten kumosit omaa kirjoitustasi kirjottamalla "suomalaisista luuseri junteista..."

Se, että ihmiset kirjoittavat/vaihtavat mielipiteitään, ei tarkoita, että on kateellinen luuseri. Yksi tämän palstan tarkoituksista lienee (ainakin tämän aiheen osalta) antaa palautetta, niin positiivista kuin vähän kriittisempääkin palautetta.

Ja, se mitä "herra" harrastaa, omistaa jne. sillä ei ole juuri tekemistä sen enempää tanssin kuin suomalaisen luuseriuden kanssa. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteensä. Onneeksi omaamme niin suurta asiaa kuin sananvapaus ja demokratia.

Olen lukenut täällä monia mielipiteitä ja moniin voin yhtyäkkin. Itse olen ollut hänen asiakkaanaan. Oman kokemukseni mukaan, hän ei lukeudu "maan parhaisiin" kirurkeihin. Hänen tapansa toimia ei myöskään ollut kovin hyvätapaista, ainakaan omia sairaanhoitajiensa kohtaan. Ja jostain kumman syystä hänen pitämmässään sairaalassa irtisanoutui monta sairaanhoitajaa yht´aikaa siihen aikoihin kuin olin hoidossa hänellä.

Itselleni jäi käsitys, että hänen itsetuntonsa ja omanarvontuntonsa eivät olleet kovinkaan vahvalla pohjalla, ja siitä johtuen, hänen käytöksensä oli välillä hyvinkin koppavaa ja hermostunutta. Monesti myös epäilin hänen kertomuksiensa todenmukaisuutta. Saattaa tietysti olla, että intuitioni ei kerro ihan kaikkea, mitä oleman pitää.

Joka tapuksessa sivistynyt ihminen käyttäytyy aina ja kaikkialla toisia ihmisiä kunnioittavasti eri tilanteita huomioiden.

Rahalla ei saa ihan kaikkea, vaikka paljon sillä saakin. Ja toisaalta ilman rahaa voi olla paljon omavaraisempi. Niin tai näin, ihan kaikki mikä liikkuu ei ole kateutta:))

• vielä miksi

kukaan henkisesti täyspäinen ei kiristä itteään kumipalloksi, syyttele opettajaansa ku ite ei osaa tanssia. Tosi reiluu lehtien palstoilla haukkuu tanssipartneriaan. että motorisesti täysin kehittymätön. Piutpaut rahoille! Viiniä voisin maistaa:))

• 7 oikein 10 vuotta sitten

= älykkään ja komean rikkaan miehen, joka osaa puhua ja pussata, halata, rutistaa ja kannustaa = ei ole puutetta rhasta eikä rakkaudesta = aina enemmän kuin rolffilla ikinä kukina päivänä korkoineen päivineen:)))))

• kakkosluokan elitisti

mahtaa miestä harmittaa ku ei pääse kansakunnan ainoihin oikeisiin bileisiin linnanjuhliin. Kiva pyöriä jossain ravintoloiden kutsuvieraana ku halua ja tahtoa olisi oikein kunnon kekkereihin. eipä ole juuri näkynyt edes missääntv-yhtiön emma bileissä. Grattis!

• Savolaisukkeli
        kakkosluokan elitisti kirjoitti:

mahtaa miestä harmittaa ku ei pääse kansakunnan ainoihin oikeisiin bileisiin linnanjuhliin. Kiva pyöriä jossain ravintoloiden kutsuvieraana ku halua ja tahtoa olisi oikein kunnon kekkereihin. eipä ole juuri näkynyt edes missääntv-yhtiön emma bileissä. Grattis!

Itse pidän häntä ammattimiehenä omalla alallaan, mutta ihmettelen että miksi hän lähti tähän ohjelmaan, koska ei oikein näytä sydämellään olevan tässä mukana. Ja hän ei myöskään ole ns. televisioon, varsinkaan viihdeohjelmaan, sopivaa tyyppiä, koska on tuollainen "kivikasvo". Eli hänen arvostelunsa koskee omalla kohdallani tanssiohjelmaa, ei sitä mikä hän oikeasti on.

• koska

se tyrkyttää näitä fraaseja itsestään...(alansa ammattilainen, luonnoitsija ymp.maailmaa jne.) en jaksanut edes kirjoittaa tähän näitä aloittajan skriivaamia fraaseja...

• Helena Lingren

sopisivat hyvin yhteen. Molemmat ovat yhtä ilmeettömiä tai molemmilla sama jämähtänyt ilme päällä. Siinä ois kunnon ilmeetön pariskunta.

miksi kukaan ei oleniille kertonut, että liikaa on aina liikaa myös botoxissa. tuolla määrällä naama voi tuntua joskus hiukan kireältä....)))

• kuin Lenin mausoleumissaan

Eihän muumiot osaa tanssia.
      Naiivia Rofulta haukkua opettajaansa, kun itse on pökkelö!

Olisi kiristänyt naamaansa vähemmän, niin olisi jäänyt joku inhimillisen pilkahduksen aavistus.
      Olisiko Kaarina K kiristetty tämän käsien avulla? Kaksi kovaa ilmeetöntä luurankoa, joita ei todellakaan voi sanoa miellyttävän näköisiksi!

• ei kai saisi nauraa

mutta, kun olen lukenut näitä muumio/luuranko juttuja, niin ei voi kuin nauraa... Taidatte omata Timo Soinin retoriikka taitoja

• että tänä

iltana Rolf vai kuka se oli saattaa kompastua pahasti lakerikengillään, sillä hänen motoriikkansa ja lihaskoordinaationsa on aika huonossa vireessä. Saamme jännittää, pysyykö ukko pystyssä kappaleen loppuun asti. Ja sekin kovasti ihmetyttää, miten paljon hänen pitää korostaa niitä kauniita naisia ympärillään. Toki sellaisia pyörii varakkaan kauneuskirurgin läheisyydessä aina, mutta eivätkö ne sitten kiinnosta häntä sen enempää, kun joka lausunnossa niistä pitää muistuttaa.

• Hän on tunteellinen

Ettekö osaa katsoa pinnan alle, hänhän on tunteellinen ja herkkä. Toivoisin, että hän olisi saanut kokeneemman opettajan, ei tuollaista kiukuttelevaa amatööriopettajaa.

• Outilinnea

Ihan varmaan Rolf on mies paikallaan omassa ammatissaan ja omassa ympäristössään sen uskon, mutta mutta tää ohjelma formaatti Ei oo oikea paikka hänelle, ei ei ja ei ..
      Kauniita tai hauskoja tanssiesityksiä ja hymyilevän hauskoja ,rentoja ihmisiä tämä ohjelma sisällään pitäis pitää ainakin mun mielestäni ..

• en minäkään ymmärrä

miksi ylipäätänsä kukaan haukkuu rolffia, koska Rolffihan kohtelee omia asiakkaitaan (nykyisin jo entisiä)hyvin ylimielisesti. Kuulen eri ihmisten kokemukset kampaajani kautta.

Käsittämätöntä ja jotenkin ilman minkäänlaista logiikkaa, kohdella ihmisiä ylimielisesti, jotka kantavat rahaa hänen reppuunsa. Minun mielestäni, se on jo tyhmyyden ylistystä.

• Rolf?

???

• tuntija_joo

Tiesitkö, että Rolf sekoittaa viinilasilliseensa ruokalusikallisen taloussokeria?

Se siitä laatuviinien asiantuntijuudesta.

• rolf on ja pysyy

rahan vallalla.

Hän ikään kuin ostaa itselleen paikkalipun.

Mitäs sillä rahalla muuta virkaa ole.
      Mukaansa ei rahojaan saa, eikä mitään maalista tavaraa varmasti enää tarvitse, siispä ostaa ainut kertaista elämystä, kuin joidenkin kuulento.

Itse vielä varmasti kirjoittelee noita kehujaan palstoille, tai kolmella palstalla samalla tyylillä kirjoitettu on ollut.

Antoi tämä ihailemasi kroisos potkut raskaana olevalle työntekijälleen Heija Rolf!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      233
      5117
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      119
      4161
    3. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      3783
    4. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3609
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3510
    6. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      41
      3235
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      4
      2687
    8. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      20
      2596
    9. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2396
    10. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      59
      2377
    Aihe