Nyt on rekattu tämä nikki, gyrus olikin varattu jollekin. Tervehdys kaikille hulvattomille kavereille =D Kokeilen tässä vain toimiiko tämä!
testing
20
594
Vastaukset
olet varmaan kuusta, etkös..
Jippiiiii...päivän paras uutinen! Jes!!! Nyt keitän kahvit..ja ihan heti! ;-D
Tarkastaja.X kirjoitti:
Hyvin pelittää! Jatketaan!
menen tässä välissä saunaan, mutta sitten keitän iltakahvit ja istun taas koneelle :)
Kössö kehiin, jos olet paikalla, jookosta, kehitetään jotain räävitöntä! Voisin vaikka referoida teille yhden papin höperön kirjoituksen, joka oli täällä paikallislehdessä.- Kössönöm
iaurwen kirjoitti:
menen tässä välissä saunaan, mutta sitten keitän iltakahvit ja istun taas koneelle :)
Kössö kehiin, jos olet paikalla, jookosta, kehitetään jotain räävitöntä! Voisin vaikka referoida teille yhden papin höperön kirjoituksen, joka oli täällä paikallislehdessä.pappien testejä löytää vaikka mistä. Eihän ne just muuta osaakaan, kuin kirjoittaa höperöitä.
Mutta laita vaan tulemaan referaattia.
rekattujen joukkoon. :)
sinähän valitit, ettei rekkaaminen onnistu. Oletko seurannut keskusteluja lähaikoina?
toki tiiviisti, ja nyt kun poikani Teuvo (nimi muutettu) hoiti tämän rekkauksen, pääsin taas baanalle mukaan - siinä rekkauksessa oli vain semmoinen yksi vaihe, jota en ollut osannut tehdä oikein.
Minä halusin rekkautua, koska H.H. taisi varastaa viikko takaperin erimielisyyksiemme huipuksi gyrus-nikkini ja kirjoitti sillä viestin. Sen jälkeen hän edelleen väitti minua luonnehäiriöiseksi. Tälle jutulle poikani Teuvo (nimi muutettu) nauroi tosi makeasti. Minustakin nikkivarkaus on alapuolella kaiken arvostelun.
Nytpä ei sellaista enää pääse tapahtumaan.
Mutta tosi hauskaa päästä taas tänne riekkumaan =Diaurwen kirjoitti:
toki tiiviisti, ja nyt kun poikani Teuvo (nimi muutettu) hoiti tämän rekkauksen, pääsin taas baanalle mukaan - siinä rekkauksessa oli vain semmoinen yksi vaihe, jota en ollut osannut tehdä oikein.
Minä halusin rekkautua, koska H.H. taisi varastaa viikko takaperin erimielisyyksiemme huipuksi gyrus-nikkini ja kirjoitti sillä viestin. Sen jälkeen hän edelleen väitti minua luonnehäiriöiseksi. Tälle jutulle poikani Teuvo (nimi muutettu) nauroi tosi makeasti. Minustakin nikkivarkaus on alapuolella kaiken arvostelun.
Mutta tosi hauskaa päästä taas tänne riekkumaan =Dettä olet mukana:-)
- vetotaavi
iaurwen kirjoitti:
Mutta tosi hauskaa päästä taas tänne riekkumaan =Dkuin teet rikosilmoituksen nikkivarkaudesta. :D
- bubastis.tmi
laiva on lastattu ja keinuu. Tähän arkkiin kannattaa tulla :D Tuuthan kokoukseenkin?
- Kössönöm
Kiva kun tulit takaisin. Mistä moinen nimi?
... laati Sormusten herra -romaanisarjaansa varten ns. haltiakielen, ja sitä taitava voi helposti suomentaa: iaurwen = vanha rouva :)
- Kössönöm
iaurwen kirjoitti:
... laati Sormusten herra -romaanisarjaansa varten ns. haltiakielen, ja sitä taitava voi helposti suomentaa: iaurwen = vanha rouva :)
sinäkö muka vanha! Höpö höpö.
Haluaisin opetella vielä espanjankielen, mutta olen liian laiska. Minusta siinä on kaunis sointi. Mitään ihan uppo-outoa haltiakieltä en kyllä ikinä oppisi.
- Ylermi.Nakki
Yéni únótimë ve rámar aldaron.
Ah! Kultana putoavat lehdet tuuleen, pitkät vuodet lukemattomat kuin puiden siivet.- Ylermi.Nakki
iaurwen kirjoitti:
Muistatko, kenen hautakivessä luki: "Häntä ei voitettu"?
"Muistatko, kenen hautakivessä luki: "Häntä ei voitettu"?"
Muistan lukeneeni tuonkin jostain, mutta ei nyt millään tullut äkkimiettimisellä mieleen. Kelailin haltiakuninkaita Finwëstä yms. alkaen mutta ei... Ainoat hautakirjoitukset jotka nyt tulevat päähän ovat kääpiö Balinin ja Kullervo-kopio Túrinin. Siitä on niin kauan kun on tuota Tolkien-mytologiaa selaillut, etten edellä kirjoittamaani runoakaan enää muistanut paria virkettä enempää. Ja siinäkin tein virheen: pitäisi olla laurië eikä Iaurie isolla iillä...
Tuossa Tolkien itse muuten lausuu runon kokonaisuudessaan:
http://www.youtube.com/watch?v=6de_SbVUVfA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908