huuhaalaiset alkaa olla jo kekkulissa eli alkohoolin huuhaamia. No, niinhän minäkin kolme Sofiero5,2% juotuani.
Miten on te selväpäiset? Lauantaitunnlmissa, vai?
bngt
Näyttää siltä että
14
242
Vastaukset
- olen suomalainen.
tulee känniin pelkästä oluen hajusta..pierun hajusta ne saa kiksejä....
- Ben_Sjatkel
olutta. Olen minäkin suomalainen.
bngt - olen suomalainen.
Ben_Sjatkel kirjoitti:
olutta. Olen minäkin suomalainen.
bngtaika hyvin ruotsalaistunut.
- Ben_Sjatkel
olen suomalainen. kirjoitti:
aika hyvin ruotsalaistunut.
Osaanhan mä olla skånelainenkin mutta en kovinkaan ruotsalaistunut. Ja ostan joskus Iisalmen olutta sitä Olvia kun se kuulemma vahvistaa polvia. Oletko kokeillut?
bngt - olen suomalainen.
Ben_Sjatkel kirjoitti:
Osaanhan mä olla skånelainenkin mutta en kovinkaan ruotsalaistunut. Ja ostan joskus Iisalmen olutta sitä Olvia kun se kuulemma vahvistaa polvia. Oletko kokeillut?
bngttäällä Suomessa. Perkele kestää muutenkin.
- Yxitypy
niinku näkkee?
Mä en ainaskaan oo nauttinut mitään :=))
Tai.. oonkohan sittenkin nauttinut, kun sun lähettämässä viestissä on kellonaika 22.35, ja mulla vasta 21,51? :=))- Ben_Sjatkel
olla vähän väärässä silloin. Suomi24 hoitelee kellot silleen että IP:n mukaan asenteleevat ne suomen ajasta CET aikaan. Ehkei aina onnistu.
Mutta kun kello suomessa on 22.35 niin täällä se on 21.35.
bngt - niin tietenkin
Ben_Sjatkel kirjoitti:
olla vähän väärässä silloin. Suomi24 hoitelee kellot silleen että IP:n mukaan asenteleevat ne suomen ajasta CET aikaan. Ehkei aina onnistu.
bngtaina jäljessä meitä :D
- Avenging.Angel
Ben_Sjatkel kirjoitti:
bngtlentokoneella turusta ruotsiin.Kone läksi turusta
20.00 ja arlandaan saavutiin 19.30.Nopeeta kyytiä. - Ben_Sjatkel
niin tietenkin kirjoitti:
aina jäljessä meitä :D
tulette meidän perässä. Mitä Ruotsi edellä sitä Suomi perässä.
Niinhän se on aina ollut ja varmaan tulee olemaankin.
bngt - Ben_Sjatkel
Avenging.Angel kirjoitti:
lentokoneella turusta ruotsiin.Kone läksi turusta
20.00 ja arlandaan saavutiin 19.30.Nopeeta kyytiä.tunnelma kun matkustaa laivalla. Viikin Line on parempi kuin lentokoneet.
bngt - Avenging.Angel
Ben_Sjatkel kirjoitti:
tunnelma kun matkustaa laivalla. Viikin Line on parempi kuin lentokoneet.
bngtlaivalla,oli lakko.sentakia lentsikalla.
- Ben_Sjatkel
Avenging.Angel kirjoitti:
laivalla,oli lakko.sentakia lentsikalla.
Suomalaiset laivat olivat lakossa.
Nyt Silja on Virolainen ja siellä ei prkle lakkoilla. Mutta Viiking Linenen laivat on vieläkin Ahvenanmaalaisia(Åland) ja nehän voi tietysti mennä lakkoon.
bngt - olen suomalainen.
Ben_Sjatkel kirjoitti:
tulette meidän perässä. Mitä Ruotsi edellä sitä Suomi perässä.
Niinhän se on aina ollut ja varmaan tulee olemaankin.
bngtteidän perseidenne perässä ei paljon kiinnosta kulkea. Eiköhän se nykyään ole toisin päin. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251