ja vasta,siinä mieli paranee ja keho virkistyy,lauantai-iltana se vasta nautintoa onkin,jotenkin muistuu itsellään mieleen kun pienenä likkana kävi,milloin savusaunassa tai puusaunassa-mutta suomalaisuus ja sauna.hauskaa loppuiltaa kaikille ja nauttikaamme(((
suomalainen sauna
23
572
Vastaukset
...tulipa heti viestistäsi mieleen hirsinen mökkisauna, se aito puilla lämmitettävä...:) Tämä kaupunkisauna on myös kiva, mutta kaikkein suurimmat nautinnot liittyvät sinne saunamökkiin! -Hyvää illanjatkoa, sammakko...:)
savusaunassa minunkin ajatukset viivähti ja kesässä,miten kaunis on kesä ja sauna)))hauskaa illanjatkoa(
sammakko17 kirjoitti:
savusaunassa minunkin ajatukset viivähti ja kesässä,miten kaunis on kesä ja sauna)))hauskaa illanjatkoa(
olen toki saanut saunoa, tosin siitä on aikaa jo yli kymmenen vuotta, niitä kun on niin harvassa. Muistan kyllä, että se oli aivan erityisen miellyttävä nautinto. Oma mökkisaunani on tosin puilla lämpenevä, mutta ei savu- vaan tavallinen sauna. Huhtikuussa menen mökille sahailemaan polttopuita.
kallekytäle kirjoitti:
olen toki saanut saunoa, tosin siitä on aikaa jo yli kymmenen vuotta, niitä kun on niin harvassa. Muistan kyllä, että se oli aivan erityisen miellyttävä nautinto. Oma mökkisaunani on tosin puilla lämpenevä, mutta ei savu- vaan tavallinen sauna. Huhtikuussa menen mökille sahailemaan polttopuita.
mökiksi muutettu sellainen punainen kunnon hirsistä tehty savusauna,ukki aikanaan teki ja pari kertaa on meinannut palaa kun äkkinäiset lämmittää,hiljaa hyvä tulee,minunkin pitäs lähteä avuksi mökille tossa toukokuun lopulla puitten pinnomisen kasaan,mutta siitä se alkaa sitten pääsee mökillä jo lämmittämään savusaunaa ja nauttimaan
sammakko17 kirjoitti:
mökiksi muutettu sellainen punainen kunnon hirsistä tehty savusauna,ukki aikanaan teki ja pari kertaa on meinannut palaa kun äkkinäiset lämmittää,hiljaa hyvä tulee,minunkin pitäs lähteä avuksi mökille tossa toukokuun lopulla puitten pinnomisen kasaan,mutta siitä se alkaa sitten pääsee mökillä jo lämmittämään savusaunaa ja nauttimaan
niin hyvin kuvailla mukavia kesänautintoja saunomisineen ja muineen. Kaadoin kesällä mökin pihapiiristä kymmenkunta suurta puuta -koivuja ja pari mäntyä- että pääsee kesäaurinko sitten paremmin paistamaan pihalle. Siltikin mökin ympäristöön jäi paljon puita varjostamaan liialta auringon porotukselta.
kallekytäle kirjoitti:
niin hyvin kuvailla mukavia kesänautintoja saunomisineen ja muineen. Kaadoin kesällä mökin pihapiiristä kymmenkunta suurta puuta -koivuja ja pari mäntyä- että pääsee kesäaurinko sitten paremmin paistamaan pihalle. Siltikin mökin ympäristöön jäi paljon puita varjostamaan liialta auringon porotukselta.
se grillikota olenhan joskus sanonut,piti kaataa aika tavalla puita ja sitten vaan pinosin kasaan.Mutta se kota arvaa niitten tiilien kantaminen,kottikärryillä ja raivaaminen ympäristöstä.mutta onneksi saivat valmiiksi niin nautittiin ja tehdään kodassa ruuat sinne laitettiin hellat ja uunit joten kesäkeittiö ja kesäsauna järven rannalla
sammakko17 kirjoitti:
se grillikota olenhan joskus sanonut,piti kaataa aika tavalla puita ja sitten vaan pinosin kasaan.Mutta se kota arvaa niitten tiilien kantaminen,kottikärryillä ja raivaaminen ympäristöstä.mutta onneksi saivat valmiiksi niin nautittiin ja tehdään kodassa ruuat sinne laitettiin hellat ja uunit joten kesäkeittiö ja kesäsauna järven rannalla
on varmaankin kiva mökillä...Pari kesää sitten olin erään tutun mökillä ja hänellä on myös kota kauniissa pihapiirissään. Itsekin olen ajatellut hankkia joskus sellaisen. Menen Mökki-ja puutarhamessuille Messukeskukseen taas tänä keväänä ja siellähän niitä kotien valmistajia taas on erittelemässä mallejaan...Viime keväänä jo olin vähällä ostaa esittelymallin, kun olisi saanut halvalla. Siinä oli vaan se, ettei ollut aikaa purkaa sitä muiden kiireiden takia.
kallekytäle kirjoitti:
on varmaankin kiva mökillä...Pari kesää sitten olin erään tutun mökillä ja hänellä on myös kota kauniissa pihapiirissään. Itsekin olen ajatellut hankkia joskus sellaisen. Menen Mökki-ja puutarhamessuille Messukeskukseen taas tänä keväänä ja siellähän niitä kotien valmistajia taas on erittelemässä mallejaan...Viime keväänä jo olin vähällä ostaa esittelymallin, kun olisi saanut halvalla. Siinä oli vaan se, ettei ollut aikaa purkaa sitä muiden kiireiden takia.
paketin ja toiset suunnittelee ja rakentaavat itse kuten meidän kota on itse suunniteltu ja tehty ja pyöreä ja penkit sisäpuolella ja maahan sellaiset puulaatat/johan on hyvä ja siihen reunaan laitetaan ilosen kirkkaat punaiset pelakuut.muuten missäs ne on asuntomessut??
sammakko17 kirjoitti:
paketin ja toiset suunnittelee ja rakentaavat itse kuten meidän kota on itse suunniteltu ja tehty ja pyöreä ja penkit sisäpuolella ja maahan sellaiset puulaatat/johan on hyvä ja siihen reunaan laitetaan ilosen kirkkaat punaiset pelakuut.muuten missäs ne on asuntomessut??
puutarhamessut??
sammakko17 kirjoitti:
ostan valmiina, koska ei ole aikaa alkaa värkätä perustuksista lähtien grillikotaa, muuten voisin vaikka yrittää tehdäkin...Markkinoilta löytyy paljon toinen toistaan kauniimpia malleja, joista on vara valita mieleisensä...
Asuntomessut tänä kesänä ovat Valkeakoskella:
http://www.asuntomessut.fi/messut/
Viimeksi olin asuntomessuilla Tuusulassa muutama vuosi sitten.kallekytäle kirjoitti:
ostan valmiina, koska ei ole aikaa alkaa värkätä perustuksista lähtien grillikotaa, muuten voisin vaikka yrittää tehdäkin...Markkinoilta löytyy paljon toinen toistaan kauniimpia malleja, joista on vara valita mieleisensä...
Asuntomessut tänä kesänä ovat Valkeakoskella:
http://www.asuntomessut.fi/messut/
Viimeksi olin asuntomessuilla Tuusulassa muutama vuosi sitten.käynyt noilla ja ihastellut.Meillä todellakin oli helppoa kun kesälomillaan kaikki ketkä kykeni ja kerkesi. ja isä on eläkkeellä jouti suunnitella ja teki pikkasen itte tai joku muu tuli jelppaamaan mutta kommee siittä tuli talkooporukka on hyvä olla olemassa//
sammakko17 kirjoitti:
puutarhamessut??
Helsingin Messukeskuksessa Pasilassa.
PUUTARHAMESSUILLE HELSINGIN MESSUKESKUKSEEN PE 27.3.2009
SAMAAN AIKAAN MESSUKESKUKSESSA: OMA MÖKKI, OMA KOTI, ASUNTOMARKKINAT, SISUSTAkallekytäle kirjoitti:
Helsingin Messukeskuksessa Pasilassa.
PUUTARHAMESSUILLE HELSINGIN MESSUKESKUKSEEN PE 27.3.2009
SAMAAN AIKAAN MESSUKESKUKSESSA: OMA MÖKKI, OMA KOTI, ASUNTOMARKKINAT, SISUSTAtoi pitää laittaa ylös pääsee käymään.--kiitoksia sinulle(((
sammakko17 kirjoitti:
puutarhamessut??
paljon nähtävää ja välillä voi käydä lepuuttamassa jalkojaan baarissa ja nauttia samalla kylmää siideriä. Ja se on muuten TOSI kylmää, en ole missään saanut niin kylmää ja hyvää siideriä, kuin siellä:
26. - 29.3. Asuntomarkkinat 09
26. - 29.3. Kevätpuutarha 09
26. - 29.3. OmaMökki 09
26. - 29.3. Oma Koti 09
26. - 29.3. Sisusta! 09
26. - 29.3. Kevätmessut
Noin monta kivaa aihetta on ja kaikki samalla lipulla, varmasti menen taas!kallekytäle kirjoitti:
paljon nähtävää ja välillä voi käydä lepuuttamassa jalkojaan baarissa ja nauttia samalla kylmää siideriä. Ja se on muuten TOSI kylmää, en ole missään saanut niin kylmää ja hyvää siideriä, kuin siellä:
26. - 29.3. Asuntomarkkinat 09
26. - 29.3. Kevätpuutarha 09
26. - 29.3. OmaMökki 09
26. - 29.3. Oma Koti 09
26. - 29.3. Sisusta! 09
26. - 29.3. Kevätmessut
Noin monta kivaa aihetta on ja kaikki samalla lipulla, varmasti menen taas!silmään iski heti kevätpuutarha ja oma mökki ja sisusta ((( aiheita löytyy ja warmaan viikonlopuksi,ihanaa päästä taas katteleen puutarhaa ja sisustusta ja nauttimaan jääkylmästä siiteristä,aina tulee jano ja kuuma(
sammakko17 kirjoitti:
silmään iski heti kevätpuutarha ja oma mökki ja sisusta ((( aiheita löytyy ja warmaan viikonlopuksi,ihanaa päästä taas katteleen puutarhaa ja sisustusta ja nauttimaan jääkylmästä siiteristä,aina tulee jano ja kuuma(
on mm. valtaisa aito kukkaketo, jossa on satoja tulppaaneja, narsisseja ja muitakin kevätkukkia. Se on aivan uskomattoman kaunis näky!!! Ja paljon muutakin puutarhaan, mökkeilyyn, sisustamiseen ja asumiseen liittyvää...Kilpailuja, ilmaisia maistiaisia yms. Oikein odotan taas niitä messuja. Lisäksi tunnen lähialueen yhtä hyvin kuin omat taskuni, joten tiedän, minne laitan autoni ilmaiseen parkkiin...;)
kallekytäle kirjoitti:
on mm. valtaisa aito kukkaketo, jossa on satoja tulppaaneja, narsisseja ja muitakin kevätkukkia. Se on aivan uskomattoman kaunis näky!!! Ja paljon muutakin puutarhaan, mökkeilyyn, sisustamiseen ja asumiseen liittyvää...Kilpailuja, ilmaisia maistiaisia yms. Oikein odotan taas niitä messuja. Lisäksi tunnen lähialueen yhtä hyvin kuin omat taskuni, joten tiedän, minne laitan autoni ilmaiseen parkkiin...;)
kaunista siellä on tulppaanit ja narsissit ihanaa((kiva kuulla taas saa mennä ihastelemaan((
- Vilma.
nyt ei naatita.......
nyt kärsitään---nih- Vilma.
sammakko17 kirjoitti:
kävit saunassa??vai mikä puristaa??nih
avautumaan sulle-----mie oon vähemmän sosiaallinen tapaus
Vilma. kirjoitti:
avautumaan sulle-----mie oon vähemmän sosiaallinen tapaus
senkus kiukuttelet,mutta lauantai ilta....hymy
- Vilma.
sammakko17 kirjoitti:
senkus kiukuttelet,mutta lauantai ilta....hymy
et sie mulle hymyile kuitenkaan
korkeintaan irvistät...... Vilma. kirjoitti:
et sie mulle hymyile kuitenkaan
korkeintaan irvistät......out niin kiva ja mukava wilma nih
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016299
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h814859Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1013122Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302952Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262175Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191566Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371131Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?921130Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311046- 48824