tuonne You Tubeen. Miksikö, siksi että on kivaa joskus tehdä vakaustani vastoin, siis katsokaa ja kuunnelkaa..
http://www.youtube.com/watch?v=swPY8P1VGzM&hl=sv
Ruotsin Euroviisujen osallistuja MALENA!
bngt
Poikkeuksellisesti, minäkin linkitän
12
219
Vastaukset
- Epäilijä.
vai mies naisen vaateissa?
- Ben_Sjatkel
Ja olihan sillä vaatteet, ei vaateet.
bngt
- Vilma.
sorruit
- Vilma.
Mörrimöykky11 kirjoitti:
jokainen joskus sortuu...
http://www.youtube.com/watch?v=-GFAagvV6mYihgu Biisi möykky-----kiitos
- Ben_Sjatkel
En minä sortunut vaan ei ollut mitään parempaa asiaa niin laitoin tuon MALENAN, oopperalaulajan teidän katsottavaksi ja kuultavaksi. Mutta kuitenkin, olen sitä mieltä että kun ei ole mitään sanottavaa niin linkitetään sitten.
bngt - Vilma.
Ben_Sjatkel kirjoitti:
En minä sortunut vaan ei ollut mitään parempaa asiaa niin laitoin tuon MALENAN, oopperalaulajan teidän katsottavaksi ja kuultavaksi. Mutta kuitenkin, olen sitä mieltä että kun ei ole mitään sanottavaa niin linkitetään sitten.
bngtluuletko sinä että minä sitä katsoin---en sortunu
- Ben_Sjatkel
Vilma. kirjoitti:
luuletko sinä että minä sitä katsoin---en sortunu
Protestoit vaan Beniä vastaan. Vai katsoitko kuitenkin?
bngt - Vilma.
Ben_Sjatkel kirjoitti:
Protestoit vaan Beniä vastaan. Vai katsoitko kuitenkin?
bngtSie et vaan uso minnuu
- Oltsu.L
Mycket väsen för ingenting !!
Karaoke version sverige - Melina :D- Ben_Sjatkel
Vaan Malena, oopperalaulaja veti vain sellaisen Diskokappaleen. Eikä karaokea ollenkaan, eihän, tahvo?
bngt - Oltsu.L
Ben_Sjatkel kirjoitti:
Vaan Malena, oopperalaulaja veti vain sellaisen Diskokappaleen. Eikä karaokea ollenkaan, eihän, tahvo?
bngtdisco tahvoo ku tuubee :)))
Niih ja ei tietenkään :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711112- 488599
- 1375405
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 572598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak462144- 281826