Tanja ja Mike

Tanjamike

Miten niiden käy?

19

1740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • menee

      välit menee poikki ja Mike kuolee myöhemmin sairauteensa.

      • juonari

        Kuka sä oot joka aina kirjotat vääriä juonareita. Ei Mike kuole sairauteensa.


      • johonkin
        juonari kirjoitti:

        Kuka sä oot joka aina kirjotat vääriä juonareita. Ei Mike kuole sairauteensa.

        Mike kuolee joka tapauksessa.Syytä en tarkemmin tiedä.


      • kun et tiä
        johonkin kirjoitti:

        Mike kuolee joka tapauksessa.Syytä en tarkemmin tiedä.

        Miks sit johdat faneja harhaan, kun et kerran tiedä. Kirjoita vaan se minkä tiedät.


      • olen saanut
        kun et tiä kirjoitti:

        Miks sit johdat faneja harhaan, kun et kerran tiedä. Kirjoita vaan se minkä tiedät.

        sen käsityksen että Mike kuolee MS-tautiinsa.


      • syntyi
        olen saanut kirjoitti:

        sen käsityksen että Mike kuolee MS-tautiinsa.

        Mistä sait sen käsityksen, kun siitä ei ole vielä Suomen jaksoissa puhuttu.


      • Rhanna
        syntyi kirjoitti:

        Mistä sait sen käsityksen, kun siitä ei ole vielä Suomen jaksoissa puhuttu.

        Suora lainaus Soaplandista, kirjoittanut Leena 7.1.2008

        "Tanja on raskaana ja molemmat iloitsevat lapsesta, kun Tanja menettää lapsen. Parin välit eivät tule enää kuntoon ja Mike lähtee pois Fürstenhofista, poistuen sarjasta. Tässä ollaan n. jaksossa 370.

        Myöhemmin saadaan tietää, että Mike on kuollut. Hän kuoli moottoripyöräonnettomuuudessa, joka tapahtui (muistaakseni) Havaijilla. Onnettomuuspyörää ajanut henkilö tulee sarjaan ja tuo Tanjalle Miken nahkatakin muistona Mikestä. Hotellilaiset eivät kerro viimeisillään raskaana olevalle ja jo yhden lapsen menettäneelle Tanjalle Miken kuolemasta, vaan piilottavat takin."


      • varmaankin siitä
        syntyi kirjoitti:

        Mistä sait sen käsityksen, kun siitä ei ole vielä Suomen jaksoissa puhuttu.

        että olen lukenut Rhannan juonipaljastuksia jo aiemminkin


      • olla totta
        varmaankin siitä kirjoitti:

        että olen lukenut Rhannan juonipaljastuksia jo aiemminkin

        Ai rhanna siis kirjoittaa vääriä juonareita, joista sä saat vääriä käsityksiä. Onks sulla ny kaikki kotona??


      • kirjoita
        olla totta kirjoitti:

        Ai rhanna siis kirjoittaa vääriä juonareita, joista sä saat vääriä käsityksiä. Onks sulla ny kaikki kotona??

        Rhanna vääriä juonipaljastuksia! Minä vaan en muistanut asiaa oikein, koska olen lukenut sen myös muualta! Eli turha ottaa pultteja, äly hoi älä jätä!


      • inttäjä sä
        kirjoita kirjoitti:

        Rhanna vääriä juonipaljastuksia! Minä vaan en muistanut asiaa oikein, koska olen lukenut sen myös muualta! Eli turha ottaa pultteja, äly hoi älä jätä!

        oikein olet? Kuulutko siihen joukkoon josta eilen uutisoitiin tiedoitusvälineissä, eli häirikköjoukkoon, jotka käy joka palstalla häiriköimässä ihmisten keskusteluja? Ja samalla et varmaan koskaan tee itse mitään virheitä, etkä muista väärin asioita vaan syy on aina muissa! Pitäsköhän sun katsoa peiliin ja muuttaa tyyliäsi kun on vielä siihen mahdollisuus!


      • katsokoon peiliin
        inttäjä sä kirjoitti:

        oikein olet? Kuulutko siihen joukkoon josta eilen uutisoitiin tiedoitusvälineissä, eli häirikköjoukkoon, jotka käy joka palstalla häiriköimässä ihmisten keskusteluja? Ja samalla et varmaan koskaan tee itse mitään virheitä, etkä muista väärin asioita vaan syy on aina muissa! Pitäsköhän sun katsoa peiliin ja muuttaa tyyliäsi kun on vielä siihen mahdollisuus!

        Minähän sen väärän juonarin paljastin, koska tiedän paikan, missä voi lukea oikeita juonareita. Kun juonarien väärentäjä iskee, niin pitäskö hänen antaa levittää väärennöksiä ihan rauhassa. Säkin varmaan tykkäisit, kun uskoisit väärän tiedon levittäjää, ja sit tulisit huijatuks. Miks on vaikeeta kirjottaa vaan se, minkä tietää. Miks tarvii ruvetaa arvaileen ja huijaan muita faneja. Sellaisen kuuluis kattoo peiliin. Niin ja sun kans, kun tollasta huijausta puolustat.


      • hyvinkin
        katsokoon peiliin kirjoitti:

        Minähän sen väärän juonarin paljastin, koska tiedän paikan, missä voi lukea oikeita juonareita. Kun juonarien väärentäjä iskee, niin pitäskö hänen antaa levittää väärennöksiä ihan rauhassa. Säkin varmaan tykkäisit, kun uskoisit väärän tiedon levittäjää, ja sit tulisit huijatuks. Miks on vaikeeta kirjottaa vaan se, minkä tietää. Miks tarvii ruvetaa arvaileen ja huijaan muita faneja. Sellaisen kuuluis kattoo peiliin. Niin ja sun kans, kun tollasta huijausta puolustat.

        MS sairaudessa voi saada kohtauksia ja kuka tietää vaikka sellainen aiheutti Miken kuolemaan johtaneen moottoripyöräonnettomuuden .

        Eihän sitä koskaan voi tietää.


      • niin sitten
        hyvinkin kirjoitti:

        MS sairaudessa voi saada kohtauksia ja kuka tietää vaikka sellainen aiheutti Miken kuolemaan johtaneen moottoripyöräonnettomuuden .

        Eihän sitä koskaan voi tietää.

        Yhtä oikein on silloin et Barbara kävi syöttämässä sille myrkkyä ja onnettomuus johtui myrkyn vaikutuksesta. Eiks niin. Vai keksitäänkö vielä lisää vääriä juonareita. Tehdään sit oma keskustelu fanfictionille, eikä sekoteta niitä todellisiin juonipaljastuksiin.

        Toi juonariväärentäjä väitti aiemminkin, et Helen sytytti sen tulipalon Lauran vankilassa. Kaikki fanit näki ettei niin ollut. Sama on tässä, et keksitty on.


      • noinkaan
        niin sitten kirjoitti:

        Yhtä oikein on silloin et Barbara kävi syöttämässä sille myrkkyä ja onnettomuus johtui myrkyn vaikutuksesta. Eiks niin. Vai keksitäänkö vielä lisää vääriä juonareita. Tehdään sit oma keskustelu fanfictionille, eikä sekoteta niitä todellisiin juonipaljastuksiin.

        Toi juonariväärentäjä väitti aiemminkin, et Helen sytytti sen tulipalon Lauran vankilassa. Kaikki fanit näki ettei niin ollut. Sama on tässä, et keksitty on.

        Mikellä oli MS-tauti johon liittyi ajoittaisia halvauksen tapaisia kohtauksia.

        Barbaran ja Miken yhteyksistä ennen onnettomuutta ei ole mitään tietoa.

        Jos moottoripyöräonnettomuudelle ei ole tiedossa mitään muuta syytä niin sairaskohtaus on mahdollinen syy.


      • vierestä
        noinkaan kirjoitti:

        Mikellä oli MS-tauti johon liittyi ajoittaisia halvauksen tapaisia kohtauksia.

        Barbaran ja Miken yhteyksistä ennen onnettomuutta ei ole mitään tietoa.

        Jos moottoripyöräonnettomuudelle ei ole tiedossa mitään muuta syytä niin sairaskohtaus on mahdollinen syy.

        Kenelles se Tanja on paksuna (kun Miken takkia tuodaan)?


      • besserwissereitä!
        noinkaan kirjoitti:

        Mikellä oli MS-tauti johon liittyi ajoittaisia halvauksen tapaisia kohtauksia.

        Barbaran ja Miken yhteyksistä ennen onnettomuutta ei ole mitään tietoa.

        Jos moottoripyöräonnettomuudelle ei ole tiedossa mitään muuta syytä niin sairaskohtaus on mahdollinen syy.

        "Ei aivan
        Kirjoittanut: noinkaan / 18.3.09 / klo 15:17
        Mikellä oli MS-tauti johon liittyi ajoittaisia halvauksen tapaisia kohtauksia.

        Barbaran ja Miken yhteyksistä ennen onnettomuutta ei ole mitään tietoa.

        Jos moottoripyöräonnettomuudelle ei ole tiedossa mitään muuta syytä niin sairaskohtaus on mahdollinen syy."



        Lueskelin näitä vanhoja viestejä ja huomasin , että joku on taas kirjoittanut omaa juonaria. Rhannan viestissä lukee ihan selvästi, että "Onnettomuuspyörää ajanut henkilö tulee sarjaan ja tuo Tanjalle Miken nahkatakin muistona Mikestä."

        Moottoripyöräonnettomuudelle on siis muu syy kuin Miken sairaus. Terkkuja besserwisserille. :))


    • juonarijupakkaan

      Mistähän mahtaa johtua että juuri tällä nimenomaisella palstalla "väärän" juonarin paljastanut leimataan muitta mutkitta juonarinväärentäjäksi? Ei se tietenkään kivaa ole jos saa tulevista tapahtumista väärää tietoa, mutta virheitä käy kaikille, enkä henkilökohtaisesti tajua, miksi siitä pitää alkaa heti syyllistämään? Huomauttaa toki saa, ja kannattaakin. Vie meinaan tältäkin palstalta sen vähäisen yhteishengen joka joskus aikoinaan on vallinnut. (Yleisesti ottaenkin on aavistuksen sellainen olo että turha tiukkapipoilu ja pilkunviilaus ovat hiljentäneet osion viestittelyä aika lailla. Positiivisuutta peliin, tytöt!)

      Eikös sarjan seuraamiseen kuulukin sitäpaitsi tulevien tapahtumien arvailu ja omien oletusten esittäminen? :)

      • mä arvaan

        "Huonosti
        Kirjoittanut: menee / 16.3.09 / klo 10:56 välit menee poikki ja Mike kuolee myöhemmin sairauteensa"

        Lukeeko tossa lainatussa, että kirjoittaja arvaa tai olettaa? On eri asia kirjoittaa luuloja kuin kirjoittaa, että muka tietää. Sitten kirjoittaja vielä väittää muissa viesteissä olevansa oikeassa ja keksii lisää omaa juttua. Ei siinä ole kyse virheestä, se on tahallista vääristämistä.

        Jos tehtäisiinkiin ero siinä milloin arvataan ja oletetaan niin yhteishenki voisi toimia. on sitten kiva kertoa vaikka työpaikalla totena jonkun keksimä juonari. Sitten se väärä tieto leviää vielä muille palstoille. Onks kauheen vaikeeta kirjoittaa, että mä luulen silloin kun ei tiedä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe