yhä uudelleen ja uudelleen FANTASTITA O se ettei me kokoomuksessa tajuta ite sitä mut hei aika noloo on se fantsu homma et kansa tajuu
eiks OOKKI FANTASTISTA ku me kokoomuksessa ei sitä tajuta
hei me ollaan niin fantastisia että
1
80
Vastaukset
- kun ihmisillä ei ole
mistään mitään käsitystä.
Mikä ihmeen himo ihmisillä on olla maksumiehinä työveroillaan, kun muitakin ja paljon parempia keinoja on julkisiin kuluihin ja ihmisten työllistämiseen, kuin vain ja ainoastaan ne vähäiset verorahat?
On se siis niin synti kunnon kommunismia vastaan, että ei missään nimessä mennä ottamaan vastaan yritysten rahoja noiden veromarkkojen tilalle.
Me ollaan siis niin rikas kansa, että me vaadimme saada maksaa kiltisti kaikki julkiseen käytetyt rahat vain veroista ja joka siihen asiaan koskee on itse pää....
Yliopistot on muka opiskelijoiden, ei muuten ole, sinä, minä ja meidän naapurit, maksetaan joka iikan opiskelut siellä ja sitten me maksetaan niiden työttömyyskorvauksetkin päälle, eikö se muka olekin ihanaa, eikä sitä saa missään nimessä kukaan mennä muuttamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928