olin eilen baarissa sattuu semmonen kohtaus:
tunnen yksi rasisti kaveri ennakkoo menin tervehtimaan:
han sano näin mule:
luulin todella sua miehiksi, vastasin sille saman tie; mutta mäkin luulin sinua olevan naiseski, nauromme yhtessä niin paljoin.
ps:ei syytä inhoomalla muita kukkaan kehitty aikuiseski.
nauretaan vaihteeksi yhtessä
4
315
Vastaukset
- vaaleitten
skadinaavien kauneus niin häkellyttävää,että menee
afriikan poikien pasmat sekaisin,mutta kyllähän se on totta että muslimimaissa kaverusten imeminen
on ihan arkipäivää jopa niin että sinua pidetään nynnynä jos et ota kaveriltasi poskeen siinä sitä naurua piisaa kun mälli lentää :)- arab
avaa suunsa niin hevonen ............
ps: ei edes huvitta sul vastata - #¤EI//P(¤
arab kirjoitti:
avaa suunsa niin hevonen ............
ps: ei edes huvitta sul vastataolet varastanut?
Jos kykenee nauramaan itselleen, niin sitten alkaa homnmat luistaa. Esim. Manne-TV oli tässä mielestäni valtava harppaus yhteisymmärryksen kehittymisessä jne.
Jos et tykkää pahaa, niin yritän kirjoittaa kirjakielellä viestisi. Toivotaan, etten tee kovasti kirjoitusvirheitä tms. Ja toivotaan, että olen ymmärtänyt sen.
Nauretaan vaihteeksi yhdessä
Olin eilen baarissa. Sattui tämmöinen tapaus:
Tunnen ennalta yhden rasistikaverin. Menin tervehtimään.
Hän sanoi minulle:
"Luulin todella sua mieheksi."
Vastasin sille saman tie:
"Mutta mäkin luulin sinua olevan naiseski."
Nauroimme yhdessä niin paljon.
PS. Ei syyttä muita inhoamalla kukaan kehity aikuiseksi.
Jos kirjakielinen tekstini vastaa mielestäsi alkuperäistäsi, niin sehän tarkoittaa, että olen ymmärtänyt mitä kirjoitit. Ts. jotkut kielioppivirheet eivät estä tekstisi ymmärtämistä.
Tämähän on keskustelupalsta, jossa saa kirjoittaa murteella ja tehdä kielioppi- ja kirjoitusvirheitä. Mutta ehkä kirjakielessä on sinulla ihan oikeastikin vielä vähän parantamista?
Tuo viimeinen lauseesi on muuten erinomainen. Niin monen maahanmuuttajankin olen kuullut inhoavan milloin suomalaisia juoppoja, milloin naisia, että aivan ihmetyttää, mihin hekin ovat menossa aikuistumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127