Prostituution synty

bubastis.tmi

Bubis pohdiskeli syntyjä syviä ystävänsä kanssa, jolla on nyt psykologisia ongelmia miehestä johtuen. Ystävä itki puhelimessa sitä että hänellä on tunteita tätä miestä kohtaan ja haluaisi ns. seurustella tämän miehen kanssa. Mies haluaa kuitenkin samalla etsiä seksiseuraa netistä, niinkuin on tehnyt ennenkin.

Ajattelimme yhdessä, että tämä on ongelma, koska naisen psykologiaan ei mahdu ajatus siitä että miehellä on myös lauma toisia naisia, vaikka olisivatkin vain kertakäyttöä varten, ja nyt on kuppakin tullut Suomeen.

Ainoaan järkevään vaihtoehtoon päätyminen oli se että tällaisilta miehiltä pitäisi veloittaa 150e pano ja tämä auttaisi naista muistamaan että kyse ei ole rakkaudesta, vaan miehen tarpeiden tyydyttämisestä.

24

485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

Vaikka ei turhan nirso olisikaan, niin kyllä tuollainen käytös tältä äijältä on noloa. Kai niitä kunnollisiakin miehiä löytyy, mitä tuollaista haikailee.

• bubastis.tmi

että turhaan haikailee. Se vaan ehti jo mielistyä siihen muuten, sanoi että sen kanssa on kiva katsella telkkaria.

Kai tämä on sitten sellainen lähes nelikymppinen mies, joka valittaa ettei hän kenellekään kelpaa.

Ikävä asia vain ystävälleni. Mistä kukaan tietää etukäteen onko mies kunnollinen?

Ei mistään.

Minulle muuten tuli tarjous eilen mieheltä, joka väitti olevansa kunnollinen. Odotin bussia Mannerheimintiellä Töölössä, ja siinä olevasta Karhubaarista kömpi ulos haiseva ja hoippuva otus, joka ilmoitti että minulla on niin hyvä ryhti että voisi ottaa minusta akan itselleen. Vastasin ei kiitos. Johon tämä könsikäs irvisti: "etkö pidä miehistä vai?" Johon oli pakko vastata että "EN". Tähän tämä, "minä olen kunnon mies ja tekisin sinut onnelliseksi". Bussi tuli onneksi tässä vaiheessa...

• Kössönöm
        bubastis.tmi kirjoitti:

että turhaan haikailee. Se vaan ehti jo mielistyä siihen muuten, sanoi että sen kanssa on kiva katsella telkkaria.

Kai tämä on sitten sellainen lähes nelikymppinen mies, joka valittaa ettei hän kenellekään kelpaa.

Ikävä asia vain ystävälleni. Mistä kukaan tietää etukäteen onko mies kunnollinen?

Ei mistään.

Minulle muuten tuli tarjous eilen mieheltä, joka väitti olevansa kunnollinen. Odotin bussia Mannerheimintiellä Töölössä, ja siinä olevasta Karhubaarista kömpi ulos haiseva ja hoippuva otus, joka ilmoitti että minulla on niin hyvä ryhti että voisi ottaa minusta akan itselleen. Vastasin ei kiitos. Johon tämä könsikäs irvisti: "etkö pidä miehistä vai?" Johon oli pakko vastata että "EN". Tähän tämä, "minä olen kunnon mies ja tekisin sinut onnelliseksi". Bussi tuli onneksi tässä vaiheessa...

kuin että toisen kanssa on kiva katsoa telkkaria, niin sama kai se sitten on, jos sillä muitakin naisia olisi.

Minä ehdottaisin, että ystäväsi menisi jonnekin tanhuseuraan. Siellä on varmaan kunnon miehiä, eikä ne kaikki naimisissa ole. Eikä Paavo Väyrysen näköisiä.

Karhubaarien miehiä kannattaa välttää.

• mikä mies,

on tosi puuttessa nainen jos tuommoisessa roikkuu. Patista se kaveri baanalle tai harrastuksiin etsimään sopivaa.

• bubastis.tmi

se on töissä ja opiskelee samalla aikaa, ja lasten peräänkin pitää katsoa.

Minun vikahan se on kun vein sen baanalle. Mies vaikutti ihan kunnolliselta, mutta milläs niistä tiedät ennenkuin tiedät.

• baanan sijaan
        bubastis.tmi kirjoitti:

se on töissä ja opiskelee samalla aikaa, ja lasten peräänkin pitää katsoa.

Minun vikahan se on kun vein sen baanalle. Mies vaikutti ihan kunnolliselta, mutta milläs niistä tiedät ennenkuin tiedät.

harrastuksiin. Jos on aikaa baanalle, voi sen ajan käyttää harrastuksiin.

Vaimoni esim bongasi mut sekakuorosta, jonne olin mennyt naista etsimään.

• bubastis.tmi
        baanan sijaan kirjoitti:

harrastuksiin. Jos on aikaa baanalle, voi sen ajan käyttää harrastuksiin.

Vaimoni esim bongasi mut sekakuorosta, jonne olin mennyt naista etsimään.

joogaa, pilatesta ja balettia. Sieltä ei löydy miehiä. Naisia sali täynnä, vinkiksi naisia etsiville miehille :D

• vaikka luoja

kyllä ilotalot ratkaisisivat maailmassa monta ongelmaa, vaikka naapurivaltioista tuodun työvoiman turvin..

• bubastis.tmi

Miten nainen voi tietää että mies ei ole "huora". Ei sellaista joka värkissä uiskentelijaa kukaan nainen halua.

• kodvo
        bubastis.tmi kirjoitti:

Miten nainen voi tietää että mies ei ole "huora". Ei sellaista joka värkissä uiskentelijaa kukaan nainen halua.

ellei vaisto sano missä mennään.

Tuollaiseen "uiskentelija" elämään kun on tottunut niin luulenpa olevan vaikeaa päästä tavoistaan.

Ovi on olemassa, sitä voi näyttää. Nöyristely ei pue ketään.

• bubastis.tmi kirjoitti:

Sellaisella miehellä ole valtaa panna kaikki sähköt pois maailmasta tarvittaessa,lopullisesti.

Aatami ei tiennyt mitä "Eeva" kuiskasi hänelle puutarhassa, pohdihan sitä ja haluatko jatkaa aiheesta tänään vai vielä huomenna, olen viikkovapaalla, jos niikseen tulee..

• bubastis.tmi
        tuonpuoleinen kirjoitti:

Sellaisella miehellä ole valtaa panna kaikki sähköt pois maailmasta tarvittaessa,lopullisesti.

Aatami ei tiennyt mitä "Eeva" kuiskasi hänelle puutarhassa, pohdihan sitä ja haluatko jatkaa aiheesta tänään vai vielä huomenna, olen viikkovapaalla, jos niikseen tulee..

"Aatami ei tiennyt mitä "Eeva" kuiskasi hänelle puutarhassa, pohdihan sitä ja haluatko jatkaa aiheesta tänään vai vielä huomenna, olen viikkovapaalla, jos niikseen tulee.."

Olen tuota pohtinut, ja itse en kuiski kenellekään mitään, jätän aloitteenteon täysin aatamille.

Tarpeellisen syynin jälkeen, johon kuuluu tutustuminen äitiini, mies voi ehdottaa seurustelua.

Ei ole vielä tapahtunut :)

• Kössönöm
        bubastis.tmi kirjoitti:

"Aatami ei tiennyt mitä "Eeva" kuiskasi hänelle puutarhassa, pohdihan sitä ja haluatko jatkaa aiheesta tänään vai vielä huomenna, olen viikkovapaalla, jos niikseen tulee.."

Olen tuota pohtinut, ja itse en kuiski kenellekään mitään, jätän aloitteenteon täysin aatamille.

Tarpeellisen syynin jälkeen, johon kuuluu tutustuminen äitiini, mies voi ehdottaa seurustelua.

Ei ole vielä tapahtunut :)

Se voi joskus olla hyvä konsti, jos ei halua jatkaa tapailemista jonkun kanssa.

Minulla on joskus ollut joistain äideistä epämiellyttäviä kokemuksia.

• ertert

"Ainoaan järkevään vaihtoehtoon päätyminen oli se että tällaisilta miehiltä pitäisi veloittaa 150e pano ja tämä auttaisi naista muistamaan että kyse ei ole rakkaudesta, vaan miehen tarpeiden tyydyttämisestä."

Voisiko nämä menot vähentää verotuksessa?

• Kössönöm

verovähennykseen olisi kiva saada perustelu.

• bubastis.tmi

ja kaikki palvelemasi naiset/miehet, voivat kirjoittaa työtodistuksen sinulle maksamastaan palvelusta, sen voi mielestäni liittää verotukseen. En ole mikään feministi tämän asian suhteen. Minusta kertakäyttöseksi voi aivan hyvin olla maksullista molemmin puolin, kun ottaa huomioon tautiriskitkin.

Tämä sen takia, että nämä hölmöt jotka vielä unelmoivat parisuhteista, tietäisivät pelin säännöt heti ensi hetkestä.

• ertert
        Kössönöm kirjoitti:

verovähennykseen olisi kiva saada perustelu.

Perustelen sillä, että se on ihan yhtä perusteltua kuin miehen pitäisi maksaa 150 joroa/varvi.

• Astronomi

sano sille kaverilles että potkasee kylmästi vaan mäkeen semmosen jätkän,joka haluaa etsiä seksiseuraa netistä samaan aikaan.

• bubastis.tmi

kylään että täytyy sanoa taas järjen sana. Onnetonhan se onkin jo.

• Astronomi
        bubastis.tmi kirjoitti:

Mutta voisin olettaa että jos jätkä hakee jotain muuta suhdetta netistä,niin ei kait se sillon kovin aidosti siitä gimmasta välitä.

• Kössönöm
        bubastis.tmi kirjoitti:

että perkele nainen, lopeta ruikuttaminen ja hanki joku normimies ja jos se ei auta, niin ota korvasta kiinni ja vie se tantsuihin.

Karaokebaari, naistentanssit (onko semmoisia enää?), laivareissu, tanhukerho, jotain. En minä tiedä, mutta ei tuommoista ukkoa kannata haikailla.

Varo vaan jos se suostuu siihen, että äijä pompottelee sitä tuolla tavalla, niin kohta se kääntyy muslimiksi.

• HattiWatti

Mutta tuohan on täysin normaali ajattelutapa uskovaisten piireissä.

Niin ja naisen arvostus miehen silmissä nousee kattoon siinä vaiheessa kun nainen vinkuu rahaa panosta. Ja sitä kaunista naista saa muutamalla kympillä vaikka tahi-hieromapaikoissa joten kysyntä seuraa tarjoajaan.

Ja tästä voimmekin lähteä seuraavaan ajatusleikkiin. Jokainen nainen joka raahaa miehensä mukaan shoppailemaan vaatteita, pitäisi maksaa miehellensä 150€ kidutusrahaa ja tämä auttaisi naista muistuttamaan että kyse ei ole rakkaudesta vaan naisen tarpeiden tyydyttämisestä.

• bubastis.tmi

joka raahaisi miehensä mukaan shoppailemaan, se on alle 25v. puuhaa (tyttöjen), jotka luulevat että poikakaveri on sama kuin bestis :).

• gkdl
        bubastis.tmi kirjoitti:

joka raahaisi miehensä mukaan shoppailemaan, se on alle 25v. puuhaa (tyttöjen), jotka luulevat että poikakaveri on sama kuin bestis :).

kun käydään joillain pakollisilla vaateostoksilla ja mies ei osaa päättää, vaan mietti ja pohtii. Siksi yleensä haen hänelle tangosta valmiiksi viidet, kuudet housut ja katson sitten sovituskopissa mitkä niistä ovat hyvät ja sitten kassan kautta äkkiä ulos.

Itse en kaupoissa viihdy. Isot kauppakeskukset saavat hien pintaan.

Olen viimeksi ostanut mustan housupuvun viisi vuotta sitten ja siihen aika-ajoin joitain asusteita. Ostan vain kun tarvitsen jotain. Kai sitten olen erilainen kuin useimmat, mutta en näe mitään nautinnollista siinä, että kuljen ihan muuten vaan jossain tungoksessa.

Kyllä niitä miehiä kaupoissa käy katselemassa siinä kuin naisiakin. On vain myytti, että vain naiset shoppailisivat. Varsinkin nuoret miehet liikuskelevat paljon kaveriporukassa vaatteita katselemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      167
      12601
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      152
      5446
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4710
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3679
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2778
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      120
      1935
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      110
      1696
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      364
      1617
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      107
      1533
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1471
    Aihe