Elvis faneja?

muituki

löytyykö lahden seudulta Elvis faneja? olis kiva tutustua.ottakkee yhteyttä!!!

18

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheKing09

myos stadissa

• muituki

Moro.Kuinka kauan oot ollu Elvis fani? Minkä ikänen oot ja kumpaa sukupuolta? Ite olen 28v ja nais puolinen.

• |tigerbaby|

Onhan täällä ainakin yks likka porista :D

• muituki

Kylläpäs tuli viestejä aiheesta,vaik luulin et kukaan ei vastaa.Ei sil sinänsä oo merkitystä mis päin asuu,kuhan heitin vaan jonkun vyöhykkeen.Ikä?Ja kauan oot tykänny Elviksestä?

• |tigerbaby|
        muituki kirjoitti:

Kylläpäs tuli viestejä aiheesta,vaik luulin et kukaan ei vastaa.Ei sil sinänsä oo merkitystä mis päin asuu,kuhan heitin vaan jonkun vyöhykkeen.Ikä?Ja kauan oot tykänny Elviksestä?

No ite oon nytte 18v ja oon kuunnellut jostain 10vuotiaasta asti. Kaikkee mahdollista Elvis tavaraa kyllä löytyy.

• muituki
        |tigerbaby| kirjoitti:

No ite oon nytte 18v ja oon kuunnellut jostain 10vuotiaasta asti. Kaikkee mahdollista Elvis tavaraa kyllä löytyy.

Mitä kaikkee Elvis tavaraa omistat? Mulla on nyt työn alla Elvis taulu, enkä meinaa millään malttaa odottaa et saan sen seinälle=) Ootko nähny kaikki Elviksen leffat?

• |tigerbaby|
        muituki kirjoitti:

Mitä kaikkee Elvis tavaraa omistat? Mulla on nyt työn alla Elvis taulu, enkä meinaa millään malttaa odottaa et saan sen seinälle=) Ootko nähny kaikki Elviksen leffat?

En oo tainnut kaikkii Elvis elokuvia kylläkään nähdä mutta aika paljon niintä on tullut katsottuakin. Onhan mulla seinät täynnä seinälippuja ja tauluja, kello ja mitä kaikkee tuolta nyt löytyy :) Levyjä tietysti myös :)

• muituki
        |tigerbaby| kirjoitti:

En oo tainnut kaikkii Elvis elokuvia kylläkään nähdä mutta aika paljon niintä on tullut katsottuakin. Onhan mulla seinät täynnä seinälippuja ja tauluja, kello ja mitä kaikkee tuolta nyt löytyy :) Levyjä tietysti myös :)

onx se kello siis seinäkello ja sit viel se puhuva malli? Mä oon himoinnu sit puhuvaa kelloa ja kyl mä sen vielä täs joku päivä ostan;)Se taulu mitä just oon tekemäs on tehty seinä lipusta ja siit tulee kyl upee.Onhan täälki noit tauluja mitä haluisin ripustella pitkin poikin,mut ukko ei oikein tykkää:( Se ei voi sietää Elvistä ja sen musiikkia.Mä taas tykkään koko paketista:laulut, esiintyminen,esiintymisasut,ääni ja se et se nyt vaan kertakaikkiaan on komein ja seksikkäin mies maapallolla,siit ei pääse yli eikä ympäri;)Elvis käsilaukun ostin joku aika sit ja vyön soljen.Mulla on tähtäimessä yrittää ainakin kerätä kaikki Elviksen biisit,se onkin sellanen ikuisuus projekti,kun ei niitä biisejä oo yx eikä kax.Leffoja mul on vissiin 9 vai 10, ja näit Elviksen "come back" dvd levyjäkin muutamat ja löytyy noit vaik kuin paljon,salaa oon joutunu ostaan kaikki ja tulen ostamaankin;)Elvis tyynyliina olikin sit viimenen pisara ukolle...heh heh=)

• |tigerbaby|
        muituki kirjoitti:

onx se kello siis seinäkello ja sit viel se puhuva malli? Mä oon himoinnu sit puhuvaa kelloa ja kyl mä sen vielä täs joku päivä ostan;)Se taulu mitä just oon tekemäs on tehty seinä lipusta ja siit tulee kyl upee.Onhan täälki noit tauluja mitä haluisin ripustella pitkin poikin,mut ukko ei oikein tykkää:( Se ei voi sietää Elvistä ja sen musiikkia.Mä taas tykkään koko paketista:laulut, esiintyminen,esiintymisasut,ääni ja se et se nyt vaan kertakaikkiaan on komein ja seksikkäin mies maapallolla,siit ei pääse yli eikä ympäri;)Elvis käsilaukun ostin joku aika sit ja vyön soljen.Mulla on tähtäimessä yrittää ainakin kerätä kaikki Elviksen biisit,se onkin sellanen ikuisuus projekti,kun ei niitä biisejä oo yx eikä kax.Leffoja mul on vissiin 9 vai 10, ja näit Elviksen "come back" dvd levyjäkin muutamat ja löytyy noit vaik kuin paljon,salaa oon joutunu ostaan kaikki ja tulen ostamaankin;)Elvis tyynyliina olikin sit viimenen pisara ukolle...heh heh=)

Sulta kans tota tavaraa löytyy aika paljon. Se seinä kello mulla on ihan normaali, ei puhu eikä puhise. Tuli mieleen ku sanoit ettei ukkos oikeen pitänyt siitä tyyny liinasta, ni mitäköhän se sanos ku mulla on oikee pussilakana setti :DD

• muituki
        |tigerbaby| kirjoitti:

Sulta kans tota tavaraa löytyy aika paljon. Se seinä kello mulla on ihan normaali, ei puhu eikä puhise. Tuli mieleen ku sanoit ettei ukkos oikeen pitänyt siitä tyyny liinasta, ni mitäköhän se sanos ku mulla on oikee pussilakana setti :DD

sä oot saanu sen pussilakana setin?mä haluun kans sellasen,mut sit siin vaihees ukko repii sanonko minkä;)

• |tigerbaby|
        muituki kirjoitti:

sä oot saanu sen pussilakana setin?mä haluun kans sellasen,mut sit siin vaihees ukko repii sanonko minkä;)

Ostin viime kesänä Anttilasta :)

• muituki
        |tigerbaby| kirjoitti:

Moips! Sain huutonetistä itelleni aivan mielettömän ihanan ja ison Elvis julisteen,korkeutta tais olla 120cm ja leveyttä 80-100cm,ja kuten aikasemminkin niin ukko ei taaskaan tiedä mun kuningas ostoksesta=)Mikäs on sun lemppari biisi Elvikseltä?Ootko koskaan miettiny lähteväs piipahtaan Elviksen kotona Gracelandissa?Minkäs nimisen fanin kans kirjottelen muuten? Onko mahdollista et vaihdettas sähköposti osoitteita?

• |tigerbaby|
        muituki kirjoitti:

Moips! Sain huutonetistä itelleni aivan mielettömän ihanan ja ison Elvis julisteen,korkeutta tais olla 120cm ja leveyttä 80-100cm,ja kuten aikasemminkin niin ukko ei taaskaan tiedä mun kuningas ostoksesta=)Mikäs on sun lemppari biisi Elvikseltä?Ootko koskaan miettiny lähteväs piipahtaan Elviksen kotona Gracelandissa?Minkäs nimisen fanin kans kirjottelen muuten? Onko mahdollista et vaihdettas sähköposti osoitteita?

Juu kyllähän mä monta kertaa oon kakarasta asti haaveillut sinne meneväni :) Ja ei mulla sillai oo mitään Elviksen lempi biisiä ku sil on niin monta hyvää, mutta aika hyvii on esim. You lost that loving feeling, In the ghetto ja It hurts me. Nii juu ja mua voi kutsuu ihan Karoks :D Laita sähköpostis tohon ni voin sitten lähetellä sinne paremmin. Eikös toi oo aika rasittavaa ku ukkos ei pidä Elviksestä ja ite oot ihan hulluna siihen? :D

• lappi m

Freddie Mercury on kuningas!!

• saspian

mutta,jyväskylästä :)

• muituki

Ei mitn väliä vaik et ookkan Lahesta.On kiva et keskustelu kumppaneita löytyy ympäriinsä.Koska susta tuli Elvis fani?Ite olen joutunu koko lapsuuden kuuntelemaan Elvistä kun iskä oli fani.Niin ja sit sun ikä vielä?

• Edith

Lahdesta hyvinkin löytyy! Nuori nainen olen, tiedä sitten kelpaako juttuseura? Yleensä 50-luvun rokki menee, ei pelkästään Elvis.

• puikelo

moikka! Mitäs muuta 50-luvun musiikkia kuuntelet?Ja Elviksestä vielä että kuinka kauan oot kuunnellu hänen musiikkia?Mä oon 28v,ja ihan täysin Elvis fani,minkä ikänen sä oot?Missä päin lahtea asut?Itse asun Hennalassa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      180
      13608
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4940
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      154
      3726
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2853
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1801
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe