...tämmöisen, http://www.youtube.com/watch?v=iV6CTvIcgaI ja nyt olen koukussa...
Juutuupista löysin...
8
994
Vastaukset
- olisin bongannut
Valin näyttelijän yleisön joukosta???
- myös.
oli ainakin val ja chas.
- ei ollut
myös. kirjoitti:
oli ainakin val ja chas.
chas vaan jasmine
- pause...
ei ollut kirjoitti:
chas vaan jasmine
40:nen sekunnin kohtaalla niin näet selvästi että se on chas. missä kohtaa se jasmine näkyy?
- Örks
pause... kirjoitti:
40:nen sekunnin kohtaalla niin näet selvästi että se on chas. missä kohtaa se jasmine näkyy?
Kyllä se oli tosiaan Chas, selvästi näkyi siinä 40 sek kohdalla kun tietää katsoa.
Mutta eikös ole hyvä esityskin? Hyvin laulaa Hayley, ja viihdyttää. - tykkäsin
Örks kirjoitti:
Kyllä se oli tosiaan Chas, selvästi näkyi siinä 40 sek kohdalla kun tietää katsoa.
Mutta eikös ole hyvä esityskin? Hyvin laulaa Hayley, ja viihdyttää.kyllä, sopii jotenkin hyvin hänen pirteälle luonteelleen esiintyminen. :-)
- tytteli musikaalista
Hayley Tamaaddon on esiintynyt musikaaleissa ja kävi esiintymässä Helsingissä Harwall Areenalla ennen kuin liittyi Emmerdaleen mukaan. Tämän hän kertoi itse minulle muutama vuosi siten, kun tapasimme.
- Emmerdalefani 77
Näyttää tuolla katsomossa Val ja Chas yhtä railakkailta kuin rooleissaankin.
Valia näyttelevä ei eroa oikeastaan
yhtään roolihenkilöstään.
Osaavat varmasti pitää hauskaa myös sarjan ulkopuolellakin.
Hyvä niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770