Olen sairastanut kauan, sain harrastuksessa hermovamman ja olen pyörinyt kuusi vuotta vaivaisten kanssa eri yhdistyksissä.
On ihan selvää, että mielenterveyssyistä kirjoitetaan eläkepaperit todella paljon helpommin kuin mistään muusta asiasta.
En ymmärrä mistä asia juontaa juurensa. Lääkärit kaivavat kaivamalla masennusta ja sitten muuten sairas ihminen, esimerkiksi kivuista kärsivä laitetaan eläkkeelle masennuksesta.
Mutta syytä en ymmärrä, miksi lonkkavikainen tilastoidaan masennuksesta kärsiväksi eläkeperusteita haettaessa.
Tätä masennus-uutista vielä oikein rummutetaan mediassa. Jos sieltä otettaisiin kaikki kulumat, välilevynpulllistumat ja uuden lonkan tarvitsijat pois, tippuisi masennus- syyt vaikka kuinka. Sama asia toimii sairaslomien syynä. Lääkäri on minullekin niin monesti sanonut, kirjoitan tähän nyt masennus, vaikka sinulla olikin se kipu (joka on tieteellisesti havaittu ja diagnosoitu).
mielenterveydelliset syyt
Hullun paperit
1
128
Vastaukset
- Muoti-ilmiö
Julkkiksetkin sitä mainostavat median kannustuksella. Esimerkkejä on paljon!
Vai onko ihminen niin paljon surkastunut sodankin kestäneistä ihmisistä. Putki-ikäluokista ei kyllä löydy paljoa hyvää muisteltavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760