eikä ehkäisypilleri, Vatikaanin mukaan.
Kirjoituksessa korostettiin "sitä taivaallista viehätystä, joka syntyy, kun lakanat voi vaihtaa kaksi kertaa viikossa yhden kerran sijaan".
http://www.iltasanomat.fi/naiset/uutinen.asp?id=1662480
Eikö Vatikaani yhtään ajattele sitä että vettä ei riitä muutenkaan kaikille. Pallo on nyt ukoilla pahasti hukassa, huh.
http://www.dailymail.co.uk/news/worldnews/article-1160671/Vatican-The-washing-machine-did-liberate-women-Pill-right-work.html
http://www.reuters.com/article/oddlyEnoughNews/idUSTRE5285G820090309
Vatikaanin vaatimattomat ilot = puhtaista lakanat.
Pesukone vapauttu naisen
6
367
Vastaukset
- Nimetön
tuota juttua. Lehti taisi olla Hesari. Mitäpä tuohon muuta osaa sanoa kuin, että en yhtään ihmettele katolisen kirkon huonoa julkisuuskuvaa. Sen verran lapsellisena tuo juttu avautui mulle. Mutta olkoon niin. Jutun alkuperähän on Vatikaanin virallinen lehti!
- nunnat.
on nyt sitten vapaita, kun heidän ei enää tarvitse pestä käsin Paavin pyykkejä.
öh, nyt tuli moka, Paavin tekstiilit on kyllä niin hienoja että ne pitää edelleen pestä käsin...
Miten Vatikaanin nunnat saataisiin vapaiksi? - Peruskatolilainen
Suomessa on naisenkin niin helppo irvailla kanssasisariensa kustannuksella. Sitä se tasa-arvoisuus teettää.
Kumpi on naisen kannalta tärkeämpää noin yleisesti: pystyä harrastamaan seksiä ilman raskaaksi tulemisen pelkoa vai saada aikaa itselleen ja perheelleen kotitöiden keskellä?
Vatikaani haki jotain tuon kaltaista verratessaan e-pilleriä ja pyykkikonetta toisiinsa. Asioita pitäisi joskus ajatella vähän laajemmin täällä Suomessakin. Miettikääpä sitä arvon uranaiset.- ateisti XX
on tärkeämpää olla vapaa ei-toivotun raskauden pelosta.
Kotityöt voi helposti jakaa kaikkien perheenjäsenten kesken, pikkulapsia lukuunottamatta, niin niistä ei tule kenellekään kohtuuton rasitus. - Jaa jaa
ateisti XX kirjoitti:
on tärkeämpää olla vapaa ei-toivotun raskauden pelosta.
Kotityöt voi helposti jakaa kaikkien perheenjäsenten kesken, pikkulapsia lukuunottamatta, niin niistä ei tule kenellekään kohtuuton rasitus."Kotityöt voi helposti jakaa kaikkien perheenjäsenten kesken,"
Niinkö? Mikä harmi, että miljardit naiset ja miehet eivät tuota tiedä! Kotitöiden jakaminen kun on suurelle osalle maailman miehistä edelleen vieras ajatus - ja aika monille naisillekin se tuntuu mahdottomalta toteuttaa, vaikka mieli teksisi.
Ei sen puoleen, kyllä sekin on tärkeää, että voi rakastella puolisonsa kanssa ilman raskaaksi tulemisen pelkoa - silloin kun ei halua raskaaksi. Mutta kyllä taitaa pyykkikone pitkällä tähtäimellä olla vieläkin arvokkaampaa...
Niin pesukone, jääkaappi, suomalaisen naisen kehittämä kuivauskaappi. Sähköhella, nämä kaikki oli lapsuudessani rikkaalla naapurilla joka oli hyvä leipomaan.Ette osaa kuvitella kuinka taivaalliselta maistui pelkät paistetut perunat ja sen jälkeen kääretorttu, sillä kylässä.
Kotona moisesta herkusta ei voinut uneksia, sillä se oli kuoriperunoita, suolaa ja vettä.
Vatikaani tietäköön että suomessa liehuivat pakkasen jäykistämät lakanat jotka pestiin la tai su saunassa, huuhdeltiin avannossa joka oli yhtä helvettiä. kun lakana painoi enemmän kuin minä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724234Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o983675Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363379- 512920
- 402408
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182379Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222112- 231736
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141577Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331552