Jer. 23:16
"Näin sanoo Herra Sebaot: Älkää kuulko profeettain sanoja, noiden, jotka teille ennustavat täyttäen teidät tyhjillä toiveilla: oman sydämensä näkyjä he puhuvat, mutta eivät sitä, mikä tulee Herran suusta."
valheprofeettoja liikkeellä
10
684
Vastaukset
- Rofeeta
Yhtä hyvin koko Raamattu profetioineeen on väärää.
- omituinen profeetta
http://raamattu.uskonkirjat.fi
(oma omituinen profetia; ala usko poliitikoihin!
sossu on hyva renk mutta huono isanta!
(mina keksin se ihan ite) - merim.raimo
ja mikset jaksa odottaa? onhan se Raamatussa niin selvästi sanottu, että profetia, joka ei toteudu on väärän profeetan profetoima, niin yksinkertaista se on. ;)
merim.raimo kirjoitti:
ja mikset jaksa odottaa? onhan se Raamatussa niin selvästi sanottu, että profetia, joka ei toteudu on väärän profeetan profetoima, niin yksinkertaista se on. ;)
Minua kiinnostaisi tietää missä näin Raamatussa on? Olen ennenkin kuullut tämän, että toteutuessaan on Jumalasta.
Raamatussa oli myös tietäjähengistä jotka tiesi totuuden ja ilmoitti niistä.
Onko nyt sitten kaikki mitkä totutuu Jumalasta?
Kysyn näitä vilpittömästi, kun olemme eksyttävässä ajassa.- merim.raimo
Mezzu kirjoitti:
Minua kiinnostaisi tietää missä näin Raamatussa on? Olen ennenkin kuullut tämän, että toteutuessaan on Jumalasta.
Raamatussa oli myös tietäjähengistä jotka tiesi totuuden ja ilmoitti niistä.
Onko nyt sitten kaikki mitkä totutuu Jumalasta?
Kysyn näitä vilpittömästi, kun olemme eksyttävässä ajassa.pysyä Jeesuksessa. eikä antaa minkäänlaisten uusien opintuulten heilutella.Ei kukaan ymmärrä Raamattua, niinkuin ymmärtää tulisi, ellei Pyhä Henki opeta, Pyhän Hengen täyteys kuuluu kaikille Jeesuksen omille. Jeesus sanoi, "Rauhan minä annan teille, Minun rauhani, En Minä anna teille niinkuin mailma antaa" Jeesus on A - O = alku ja loppu. :)
- yakovia
merim.raimo kirjoitti:
pysyä Jeesuksessa. eikä antaa minkäänlaisten uusien opintuulten heilutella.Ei kukaan ymmärrä Raamattua, niinkuin ymmärtää tulisi, ellei Pyhä Henki opeta, Pyhän Hengen täyteys kuuluu kaikille Jeesuksen omille. Jeesus sanoi, "Rauhan minä annan teille, Minun rauhani, En Minä anna teille niinkuin mailma antaa" Jeesus on A - O = alku ja loppu. :)
on lukenut kolmekymmentä kertaa raamatun läpi! Jos ei ole Jumalan antamaa henkeä, niin ei se mitään hyödytä.
Muista että eksytys on nyt vallassa ja se käyttää kaikkea auktoriteettia hyväkseen. Älä uskoo ketään. Lue itse ja rukoile. Unohda muut juttumme. - Ylkä tulee
merim.raimo kirjoitti:
Itse teen paljon erilaisia tulkintoja ja skenaarioita. Ällistyttävän moni pitää spekulaatioitani profetioina. Moni siis vääristelee kertomaani tekemällä siitä preofetian.
Näin on varmaan täällä monellekin käynyt. Ihmisten vihamielisyys toistaan kohtaa tekee tätä jatkuvasti. Mitään kannanottoa ei voi lausua avoimesti kuin meidän muutamien kesken, joilla ei ole käärmettä housuissaan.
-jarmo- - Puheita seurannut
Ylkä tulee kirjoitti:
Itse teen paljon erilaisia tulkintoja ja skenaarioita. Ällistyttävän moni pitää spekulaatioitani profetioina. Moni siis vääristelee kertomaani tekemällä siitä preofetian.
Näin on varmaan täällä monellekin käynyt. Ihmisten vihamielisyys toistaan kohtaa tekee tätä jatkuvasti. Mitään kannanottoa ei voi lausua avoimesti kuin meidän muutamien kesken, joilla ei ole käärmettä housuissaan.
-jarmo-Kirjoitat asiaa Jarmo.
Itse olen todennut saman että vääristelijöitä on paljon liikkeellä. Otetaan 10 prossaa totuutta ja lisätään 90 prossaa valhetta ja tätä kerrotaan jonkun sanomisena.
Mutta älä luovuta Jarmo ja älkää tehkö sitä muutkaan. - Jeesuksen opetuslapsi
Ylkä tulee kirjoitti:
-jarmo-Olen samaa mieltä, että ihmiset ei ymmärrä erottaa toisistaan profetioita ja Raamatusta tehtäviä tulkintoja. Jos minä tulkitsen väärin Raamatun Ilmestyskirjaa, niin minä en profetoi. Olen vain ymmärtänyt väärin kyseisen kohdan ja valitettavasti kenties myös viestittänyt sitä eteenpäin. Meidän tulee pitää huolta siitä, ettemme opettaisi väärin, koska sen tähden sanaan on kirjoitettu: `Älköön monet teistä opettako, koska he saavat sitä suuremman tuomion.` Jumala kuitenkin tahtoo, että Raamatun kirjoituksia tutkittaisiin paljon ja oltaisiin innokkaita myös keskinäisissä keskusteluissa. Toivottavasti myös Jumalan armolahjat voivat toimia, että voisimme oppia yliluonnollisesti Pyhän Hengen opettamina, mitä taivaallinen Isä tahtoo sanoa Herrassa Jeesuksessa. Minusta Ilmestyskirja on kyllä niin laaja ja hyvä profetia, ettemme tarvitse enää sellaisia profetioita. Luonnollisesti muutkin pyhät kirjoitukset puhuvat paljon Jeesuksen Kristuksen toisesta tulemisesta ja siihen liittyvistä asioista. Herran päiväksi sitä kutsutaan.
- merim.raimo
Ylkä tulee kirjoitti:
-jarmo-vaimoa ei läheskään niin usein kiinnosta "käärmettä" kesyttää, kuin olisi tarvetta. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1224592Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013900Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513290
- 432982
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182549Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222452- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171849Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745